Acasa/

/

Oameni inaintea profitului

Autor:
Oameni inaintea profitului - Dale Partridge - AMALTEA
Detalii:
Pe masura ce piata in ansamblul ei devine din ce in ce mai constienta de ideea de responsabilitate sociala, firmele si companiile, indiferent de marimea lor, descopera ca strategiile prin care profitul este pus mai…
Categorie
Editura
Autor

35.69

37.57
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2015
ISBN:
9789731621470
Recenzii
5/5

Descriere

Pe masura ce piata in ansamblul ei devine din ce in ce mai constienta de ideea de responsabilitate sociala, firmele si companiile, indiferent de marimea lor, descopera ca strategiile prin care profitul este pus mai presus de oameni sunt depasite si nu fac decat sa le traga inapoi. A aparut astfel o noua categorie de antreprenori, cei pentru care oamenii sunt mai importanti decat profitul, creand in acest fel un adevarat plan de marketing, cat se poate de sustenabil: angajatii multumiti muncesc mai mult, cu un randament vizibil mai bun.
Se straduiesc intr-o masura mai mare sa isi faca clientii fericiti, care, la randul lor, vor cheltui mai multi bani, vor fi mult mai loiali brandu-lui si vor recomanda produsele sau serviciile familiei ori prietenilor. Dale Partridge, fondatorul companiei Sevenly, este dovada vie a faptului ca modelele de business responsabile din punct de vedere social sunt nu numai obligatoriu de adoptat, ci si surprinzator de profitabile.

Oameni inaintea profitului
de

Ar putea să îți placă și…

  • Proiect economic - Eugen Burdus, Ion Verboncu, Ion popa - PRO UNIVERSITARIA

    Proiect economic

    De

    Editura

    Proiect economic. Model simplificat de elaborare a strategiei unei intreprinderi -Eugen Burdus, Ion Verboncu, Ion popa, Cosmin Dobrin Denumirea de “Model simplificat de elaborare a strategiei unei intreprinderi” se justifica prin faptul ca se foloseste…

    Pret:

    36 LEI
  • Marketingul inovatiilor in retail - Dr. Adina Saniuta - PRO UNIVERSITARIA

    Marketingul inovatiilor in retail

    De

    Editura

    Lucrarea Marketingul Inovatiilor in Retail evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a…

    Pret:

    39 LEI
  • Ghidul redactarii in relatii publice - Merry Aronson, Don Spetner - AMSTA PUBLISHING

    Ghidul redactarii in relatii publice

    De

    Editura

    Ghidul redactarii in relatii publice – era digitala propune o abordare simpla si practica a redactarii materialelor de PR, de la obisnuitele comunicate de presa, scrisori de pitch, biografii si alerte media, la discursuri mult…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Inima afacerilor

    De

    Editura

    Inima afacerilor. Principii de conducere pentru urmatoarea era a capitalismului Cum sa descatusezi „magia umana” si sa obtii rezultate care sfideaza toate asteptarile Hubert Joly, fostul director executiv general al Best Buy si dirijorul redresarii…

    Pret:

    65 LEI
  • Profit din excelenta - Tom Peters - PUBLICA

    Profit din excelenta

    De

    Editura

    Profit din excelenta. Intampinarea curentului tech cu munca uimitoare si slujbe durabile Noua carte a lui Tom Peters este o colectie de explozibili superbi. Desi sunt CEO de 30 de ani, tot am invatat multe…

    Pret:

    69 LEI
  • Stiinta de a vinde - Napoleon Hill - CURTEA VECHE

    Stiinta de a vinde

    De

    Editura

    Napoleon Hill a fost unul dintre parintii fondatori ai literaturii motivationale, iar volumele lui s-au vandut, de-a lungul timpului, in milioane de exemplare. Asadar, nu e de mirare ca adeptii lui s-au hotarat sa ii…

    Pret:

    42
    39.9 LEI
  • Tenacitatea mentala - Doug Strycharczyk, Peter Clough - BMI

    Tenacitatea mentala

    De

    Editura

    Doug Strycharczyk este CEO al AQR Ltd, unul dintre cei mai importanti si mai dinamici producatori de teste psihometrice din lume. Principalele domenii vizate de el sunt cel ocupational, cel social, al educatiei, al sportului…

    Pret:

    59 LEI
  • De la Zero la Sens - Vlad Dobos - HYPERLITERATURA

    De la Zero la Sens

    De

    Editura

    De la Zero la Sens. Principiile sanatoase pe care trebuie sa ti le insusesti inainte de a incepe o afacere. Sfaturile unui tanar antreprenor despre drumul catre succes. In aceasta carte, iti voi impartasi nu…

    Pret:

    69.3 LEI
  • Ghid pentru vanzari si profit mai mare. 261 de strategii de marketing - Lorand Soares Szasz - SOARES CONSULTING

    Ghid pentru vanzari si profit mai mare. 261 de strategii de marketing

    De

    Editura

    Descopera cum functioneaza sasiul afacerii tale si cum poti creste numarul de clienti, cifra de afaceri si profitul. Poti sa vinzi piulite sau avioane, servicii de curatenie sau de consultanta. Poti sa produci mobila sau…

    Pret:

    97 LEI
  • Gestiunea fortei de vanzare - Pusa Tania Tapliga - PRO UNIVERSITARIA

    Gestiunea fortei de vanzare

    De

    Editura

    Pe fondul dinamismului economic-social, ce a caracterizat sfarsitul secolului XX si inceputul secolului XXI, au avut loc transformari majore, ireversibile, atat in plan sociopolitic cat si in cel informatic si informational, in domeniul productiei si…

    Pret:

    31 LEI
  • Ghid practic pentru antreprenori - Daniela Cretu, Felix-Silviu Daniliuc - EVRIKA

    Ghid practic pentru antreprenori

    De

    Editura

    Ghidul Practic pentru Antreprenori este prima carte despre antreprenoriat scrisa colectiv de oameni de afaceri din Romania, membri ai comunitatii Romanian Business Leaders. Ghidul este un instrument de lucru pentru antreprenorii aspiranti, o colectie de…

    Pret:

    35
    28 LEI
  • Cel mai vestit vanzator din lume - Og Mandino - CURTEA VECHE

    Cel mai vestit vanzator din lume

    De

    Editura

    Prima parte a frumoasei povesti a lui Hafid, cel mai vestit vanzator din lume, a cunoscut un imens succes, fiind vanduta in peste 9 milioane de exemplare. In cativa ani de la aparitie, oricine auzise…

    Pret:

    35
    33.25 LEI