Acasa/

/

Ce vrea clientul ca tu sa stii

Autor:
Ce vrea clientul ca tu sa stii - Ram Charan - BUSINESS TECH
Detalii:
Ce vrea clientul ca tu sa stii. Un mod diferit de abordare a vanzarii. Ce si cum sa faci Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate…
Categorie
Editura
Autor

31.35

33
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2012
ISBN:
9789738495692
Recenzii
5/5

Descriere

Ce vrea clientul ca tu sa stii. Un mod diferit de abordare a vanzarii.
Ce si cum sa faci Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate de furnizor, sa-i poti ajuta sa le mearga mai bine. Iata secretul: nu vei fi capabil sa faci asta pe baza abordarii traditionale a vanzarii.
Adevarul este ca functia vanzarii, care a fost mult timp neglijata, nu se sincronizeaza cu actualele opotunitati. Desi echipale de management incearca s-o reimprospateze prin noi sisteme de stimulente si cu oameni noi, sunt necesare schimbari mai radicale.
Aceasta carte defineste o noua abordare a vanzarii- pe care Charan o numeste vanzarea creatoare de valoare-care, desi este radical diferita, ramane practica. Vanzarea creatoare de valoare este importanta pentru orice firma care face afaceri cu o alta si trebuie sa evite preturi bazate doar pe valoarea marfii in sine, care sunt specifice vanzarii simple, traditonale, si sa devina, in schimb, o sursa de valoare pentru clientii sai.
Vanzarea creatoare de valoare, testata de o multitudine de companii din diverse sectoare de activitate, iti va permite: •Sa capeti o intelegere mai aprofundata a problemelor clientului •Sa intelegi cum se iau, in realitate, deciziile in firma clientului •Sa ajuti pe client sa-si imbunatateasca marja de profit si sa impulsioneze cresterea veniturilor •Sa conectezi vanzarile cu alte functii importante, financiare si de productie •Sa vii cu noi oferte personalizate •Sa faci pretul sa devina un subiect mai putin important Vanzarea creatoare de valoare te scapa de iadul vanzarii la preturi joase, de simpla marfa. Construita pe relatii de tipul „win-win”, care se aprofundeaza de-a lungul timpului, vanzarea creatoare de valoare te diferentiaza de concurenti, netezind calea spre obtinerea unor preturi superioare, o marja de profit mai buna, o crestere mai mare a veniturilor.
Aceasta carte te poate ajuta sa ajungi acolo unde trebuie sa fii. Ea iti furnizeaza instrumentele, ideile si metodologia de care ai nevoie pentru instruirea si sprijinirea celor din echipa de vanzari, precum si pentru aplicarea schimbarilor cuprinzatoare ce vor fi necesare.
Aceasta lucrare este un ghid, nu numai pentru personalul si pentru managerii de vanzari, ci si pentru multi angajati din toata firma care pot deveni participanti activi in procesul vanzarii creatoare de valoare

Ce vrea clientul ca tu sa stii
de

Ar putea să îți placă și…

  • Managementul riscului

    De

    Editura

    Managementul riscului. Protectia datelor personale si securitatea informatiei in cadrul organizatiei. Ghid practic Calatoria catre transformarea digitala a companiilor si a afacerilor atrage dupa sine riscuri despre care nici nu banuiam acum cativa ani. Cartea…

    Pret:

    42
    33.6 LEI
  • Dupa globalizare - Andrei Marga - METEOR PRESS

    Dupa globalizare

    De

    Editura

    Venita din economie, globalizarea nu s-a redus la economie. Ea a antrenat, in virtutea unor legaturi launtrice, tot mai multe domenii. Comunicatiile, cercetarea stiintifica, educatia au fost printre primele. Nici astazi nu s-a atins globalizarea…

    Pret:

    49 LEI
  • Afacerile simplificate - Donald Miller - ACT SI POLITON

    Afacerile simplificate

    De

    Editura

    Afacerile simplificate: 60 de zile in care sa devii as in leadership, vanzari, marketing, executie, management, productivitate personala si nu numai Afacerile simplificate: 60 de zile in care sa devii as in leadership, vanzari, marketing,…

    Pret:

    49 LEI
  • Proiectarea si livrarea programelor de training - David Simmonds - CODECS

    Proiectarea si livrarea programelor de training

    De

    Editura

    Proiectarea si livrarea programelor de training este o carte ideala pentru studentii care participa la programele acreditate de CIPD, cum ar fi Certificate in Personnel Practice, modulul de proiectare si livrare a instruirii, dar si…

    Pret:

    55 LEI
  • Ghidul managerului de produs + CD - Linda Gorchels - ROSETTI

    Ghidul managerului de produs + CD

    De

    Editura

    Un manager de produs capabil este unul din cei mai valorosi angajati ai unei companii, responsabil pentru realizarea fiecarui pas al ciclului de viata al unui produs. Ghidul managerului de produs prezinta modul in care…

    Pret:

    24.09 LEI
  • Mindful Leadership Coaching. Calatorii catre sine - Manfred F.R. Kets de Vries - BMI

    Mindful Leadership Coaching. Calatorii catre sine

    De

    Editura

    Manfred Kets de Vries, expert de talie mondiala in domeniul leadershipului, ofera o analiza de profunzime a coachingului pentru lideri, privindu-l prin “lupa” psihodinamica, folosind ideea de mindfulness si tinand cont de diversitatea proceselor de…

    Pret:

    45 LEI
  • Conducta de milioane - Burke Hedges - CURTEA VECHE

    Conducta de milioane

    De

    Editura

    Oricine isi poate construi o conducta de venit permanent in noua economie Obiectivul meu, atunci cand am scris aceasta carte, a fost acela de a va invata strategiile pe care oamenii bogati le-au folosit timp…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Ospitalitatea in turismul romanesc - Stere Stavrositu - CARTA ATLAS

    Ospitalitatea in turismul romanesc

    De

    Editura

    Ospitalitatea in turismul romanesc. Secolele XIX-XXI – Vacante placute in statiunile din Romania Literatura de specialitate din tara noastra avea nevoie de o asemenea lucrare. Despre ”industria ospitalitatii” s-a scris relativ putin, la noi, in…

    Pret:

    69 LEI
  • Management public Ed.2 - Madalina Tomescu - PRO UNIVERSITARIA

    Management public Ed.2

    De

    Editura

    Practica managementului in formele sale incipiente este tot atat de veche ca si colectivitatea umana. Cultura lumii antice se caracterizeaza prin varietatea manifestarilor in diferite domenii, prin caracterul practic al cunostintelor, prin originalitatea sa. Cunostintele…

    Pret:

    30
    27 LEI
  • Consilierea privind cariera. Maximizarea potentialului individual pentru o cariera de succes - Otilia Sanda Bersan, Ion Al. Dumitru - POLIROM

    Consilierea privind cariera. Maximizarea potentialului individual pentru o cariera de succes

    De

    Editura

    Dinamismul societatii contemporane, recunoscut mai ales prin tendintele evolutive ale pietei muncii, ingreuneaza din ce in ce mai mult procesul de construire a unei cariere de succes. Cartea de fata descrie dinamica schimbarilor de pe…

    Pret:

    39.95 LEI
  • Crucial. Modul in care liderii devin strategi - Richard P. Rumelt - ACT SI POLITON

    Crucial. Modul in care liderii devin strategi

    De

    Editura

    Crucial: Modul in care liderii devin strategi / The Crux: How Leaders Become Strategists de Richard P. Rumelt este una dintre cele mai apreciate carti de afaceri ale anului 2022 si porneste de la premisa…

    Pret:

    59 LEI
  • Consideratii despre guvernarea Poloniei si despre proiectul de reformare a acesteia - Jean-Jacques Rousseau - PRO UNIVERSITARIA

    Consideratii despre guvernarea Poloniei si despre proiectul de reformare a acesteia

    De

    Editura

    Lucrarea de fata este unul dintre textele mai putin cunoscute ale lui Jean-Jacques Rousseau. Pe nedrept, pentru ca aici Rousseau incearca sa coboare de la inaltimea abstractiunilor teoretice din Contractul social (1762) si sa propuna…

    Pret:

    30
    27 LEI