Acasa/

/

Ce vrea clientul ca tu sa stii

Autor:
Ce vrea clientul ca tu sa stii - Ram Charan - BUSINESS TECH
Detalii:
Ce vrea clientul ca tu sa stii. Un mod diferit de abordare a vanzarii. Ce si cum sa faci Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate…
Categorie
Editura
Autor

33.15

34.89
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2012
ISBN:
9789738495692
Recenzii
5/5

Descriere

Ce vrea clientul ca tu sa stii. Un mod diferit de abordare a vanzarii.
Ce si cum sa faci Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate de furnizor, sa-i poti ajuta sa le mearga mai bine. Iata secretul: nu vei fi capabil sa faci asta pe baza abordarii traditionale a vanzarii.
Adevarul este ca functia vanzarii, care a fost mult timp neglijata, nu se sincronizeaza cu actualele opotunitati. Desi echipale de management incearca s-o reimprospateze prin noi sisteme de stimulente si cu oameni noi, sunt necesare schimbari mai radicale.
Aceasta carte defineste o noua abordare a vanzarii- pe care Charan o numeste vanzarea creatoare de valoare-care, desi este radical diferita, ramane practica. Vanzarea creatoare de valoare este importanta pentru orice firma care face afaceri cu o alta si trebuie sa evite preturi bazate doar pe valoarea marfii in sine, care sunt specifice vanzarii simple, traditonale, si sa devina, in schimb, o sursa de valoare pentru clientii sai.
Vanzarea creatoare de valoare, testata de o multitudine de companii din diverse sectoare de activitate, iti va permite: •Sa capeti o intelegere mai aprofundata a problemelor clientului •Sa intelegi cum se iau, in realitate, deciziile in firma clientului •Sa ajuti pe client sa-si imbunatateasca marja de profit si sa impulsioneze cresterea veniturilor •Sa conectezi vanzarile cu alte functii importante, financiare si de productie •Sa vii cu noi oferte personalizate •Sa faci pretul sa devina un subiect mai putin important Vanzarea creatoare de valoare te scapa de iadul vanzarii la preturi joase, de simpla marfa. Construita pe relatii de tipul „win-win”, care se aprofundeaza de-a lungul timpului, vanzarea creatoare de valoare te diferentiaza de concurenti, netezind calea spre obtinerea unor preturi superioare, o marja de profit mai buna, o crestere mai mare a veniturilor.
Aceasta carte te poate ajuta sa ajungi acolo unde trebuie sa fii. Ea iti furnizeaza instrumentele, ideile si metodologia de care ai nevoie pentru instruirea si sprijinirea celor din echipa de vanzari, precum si pentru aplicarea schimbarilor cuprinzatoare ce vor fi necesare.
Aceasta lucrare este un ghid, nu numai pentru personalul si pentru managerii de vanzari, ci si pentru multi angajati din toata firma care pot deveni participanti activi in procesul vanzarii creatoare de valoare

Ce vrea clientul ca tu sa stii
de

Ar putea să îți placă și…

  • Actiunea Umana - Ioana Negru, Anca Negru - INSTITUTUL EUROPEAN

    Actiunea Umana

    De

    Editura

    Din cuprins: ◊ Metode si idei filosofice in Scoala austriaca ◊ Antologie de texte Murray Rothbard ◊ Praxeologia ca metoda a stiintelor sociale ◊ Mantia stiintei ◊ Scoala austriaca drept sistem economic pluralist ◊ Mises,…

    Pret:

    24.44 LEI
  • Manual de branding personal - Dan Schawbel - AMALTEA

    Manual de branding personal

    De

    Editura

    Imaginea pe care o ai, abilitatile pe care le-ai dobandit si reputatia transmit celor din jur o poveste. A ta personala. Care este brandul tau? Cum te percep colegii? Dar sefii sau partenerii de afaceri?…

    Pret:

    44.4
    42.18 LEI
  • Scoala de afaceri - Robert T. Kiyosaki - CURTEA VECHE

    Scoala de afaceri

    De

    Editura

    Scoala de afaceri. Pentru oamenii carora le place sa-i ajute pe altii O carte despre legatura dintre independenta financiara si capacitatea de a crea retele. Reteta succesului pusa la dispozitia cititorilor e simpla si urmeaza…

    Pret:

    49.69
    47.21 LEI
  • Totul depinde de tine! - Thomas B. Smith - AMALTEA

    Totul depinde de tine!

    De

    Editura

    Iti asumi intreaga responsabilitate pentru propriul succes? Oricine reuseste cu adevarat isi dezvolta o atitudine de invingator si devine lider. O atitudine pozitiva te pregateste pentru succes. Cat de pozitiva este a ta? Esti entuziasmat…

    Pret:

    41.23
    39.17 LEI
  • Expertiza contabila. Compendiu adnotat de reglementare - Ionela Munteanu - PRO UNIVERSITARIA

    Expertiza contabila. Compendiu adnotat de reglementare

    De

    Editura

    Expertiza contabila. Compendiu adnotat de reglementare. Spete practice Exercitarea misiunilor de expertiza contabila, atat in sfera judiciara, cat si extrajudiciara, prezinta complexitatea celor mai inalte provocari ale profesiei contabile. Indrumate de standardele profesiei si subordonate…

    Pret:

    56.04
    50.44 LEI
  • Teste grila pentru examenul de licenta la specializarea economia comertului, turismului si serviciilor - PRO UNIVERSITARIA

    Teste grila pentru examenul de licenta la specializarea economia comertului, turismului si serviciilor

    De

    Editura

    Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir” a fost acreditata prin Legea nr. 238/23.04.2002 devenind parte componenta a Sistemului National de invatamant superior. Universitatea noastra a obtinut consecutiv, ultima data in 2015, calificativul „grad de incredere ridicat” in…

    Pret:

    45.46
    40.91 LEI
  • Contabilitatea fuziunilor si a regruparilor de entitati economice - Gabriela Anghel - PRO UNIVERSITARIA

    Contabilitatea fuziunilor si a regruparilor de entitati economice

    De

    Editura

    Regruparea entitatilor economice si fuziunile au avut si continua sa aiba un impact asupra economiei in multe moduri. Fuziunile consolideaza doua sau mai multe entitati puternice, eliminand in acelasi timp societatile slabe. Regruparea impune retehnologizarea…

    Pret:

    70.83
    63.75 LEI
  • Contabilitate si gestiune fiscala Ed.2 - Sorin-Constantin Deaconu - C.H. BECK

    Contabilitate si gestiune fiscala Ed.2

    De

    Editura

    O educatie financiar-contabila adecvata reprezinta calea pe care o poate oferi un profesionist spre o informare corecta a partilor interesate: cei insarcinati cu guvernanta, actionari/asociati, finantatori, debitori sau creditori, salariati si, evident, statul. Cartea Contabilitate…

    Pret:

    73.9
    70.21 LEI
  • Eficienta manageriala in comunicarea de criza - Georgiana Cristea - TRITONIC

    Eficienta manageriala in comunicarea de criza

    De

    Editura

    A sti cum sa raspunzi si sa actionezi intr-un context nou, plin de provocari nemaiintalnite si pentru care nu ai repere este o cerinta complexa ce poate transforma managerii pentru totdeauna. COVID-19 a creat acest…

    Pret:

    47.58 LEI
  • Maestrii talentului - Bill Conaty, Ram Charan - FIN WATCH

    Maestrii talentului

    De

    Editura

    N-AI TALENT … N-AI REZULTATE In cazul in care talentul este considerat cel mai important indicator al trendului ascendent sau descendent pe care se inscrie o companie, al succesului sau al esecului (asa cum ar…

    Pret:

    49.9 LEI
  • Tendinte si perspective in evolutia pietei de capital - Sorin Claudiu Radu - PRO UNIVERSITARIA

    Tendinte si perspective in evolutia pietei de capital

    De

    Editura

    Lucrarea de fata cerceteaza evolutia pietei financiare in general si a pietei de capital in special, la nivelul Romaniei si a tarilor din Europa Centrala si de Est, in conditiile manifestarii proceselor dereglementarii si globalizarii….

    Pret:

    74.01
    66.61 LEI
  • Secretele capitalului intelectual - Madalina-Elena Stratone - TRITONIC

    Secretele capitalului intelectual

    De

    Editura

    Secretele capitalului intelectual. Cum sa-ti faci afacerea agila si performanta Cartea de fata se profileaza ca un punct nodal in intelegerea capitalului intelectual si a implicatiilor sale asupra agilitatii si performantei organizationale intr-o lume aflata…

    Pret:

    43.35 LEI
Ce vrea clientul ca tu sa stii
de