Acasa/

/

In competitie cu norocul

Autor:
In competitie cu norocul - Clayton M. Christensen - PUBLICA
Detalii:
In competitie cu norocul. Povestea inovarii si a deciziei clientului. – Clayton M. Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, David S. Duncan Christensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda…
Categorie
Editura
Autor

41.45

51.81
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2017
ISBN:
9786067222432
Recenzii
5/5

Descriere

In competitie cu norocul. Povestea inovarii si a deciziei clientului.
– Clayton M. Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, David S.
Duncan Christensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda de a prevedea modul in care pot reactiona competitorii la diferite tipuri de inovare. In cartea de fata, el cerceteaza cealalta latura a problemei: ce anume determina cresterea si cum poate fi generata aceasta.
Christensen si coautorii sai sustin ca orice manager isi poate imbunatati lista de inovatii profitabile, creand produse pe care clientii isi vor dori nu doar sa le angajeze, ci si sa plateasca pentru ele un pret mai mare ca sa le poata aduce in viata lor. Important este sa inteleaga ce anume ii determina pe clienti sa „angajeze” un produs sau un serviciu.
Teoria sarcinilor da sperante noi de crestere companiilor nemultumite de faptul ca stradaniile lor raman in voia norocului. Cartea aceasta descrie atent provocatorul cadru de referinta al autorilor, explicand pe larg si cuprinzator teoria, argumentand motivele pentru care este predictiva si, cel mai important, aratand cum poate fi folosita pentru a imbunatati inovarea in realitatea practica.
Aceasta carte despre inovatie, scrisa de Clayton Christensen, este o lectura obligatorie la Netflix. – Reed Hastings, cofondator si CEO Netflix Pentru ca il admir pe Clay Christensen de foarte mult timp, am fost nerabdator sa citesc In competitie cu norocul, iar asteptarile nu mi-au fost inselate.
Aceasta carte are potentialul sa schimbe modul in care privim inovatia. Pentru ca este interesanta si foarte bine scrisa, m-a facut sa ma gandesc serios la modul in care se dezvolta Khan Academy.
O recomand cu caldura. – Salman Khan, fondator si CEO al Khan Academy, autorul cartii O singura scoala pentru toata lumea.
Aceasta carte m-a invatat foarte multe despre cum poti privi inovatia. Mi-a largit orizonturile si m-a facut sa ma gandesc la inovatia din propria companie.
Este o carte care merita citita de oricine este interesat de supravietuirea pe termen lung a afacerii sale. Sper ca ea se va dovedi o contributie importanta pentru acest domeniu in Romania si ca va oferi metoda si structura potentialului imens de talent si creativitate care deja exista aici.
Inovatie care sa ajute Romania si pe romani sa isi atinga potentialul maxim. – Steven van Groningen, Presedinte & CEO Raiffeisen Bank

In competitie cu norocul
de

Ar putea să îți placă și…

  • Corporatia. Tipologii si ghid de supravietuire - Emilia Muller - PARALELA 45

    Corporatia. Tipologii si ghid de supravietuire

    De

    Editura

    Dincolo de definitiile anodine si ambigue din dictionare, in limbajul cotidian termenii corporatie si corporatism sunt folositi cel mai adesea cu sensuri peiorative, indicand mentalitati, atitudini sau persoane pline de sine si neserioase, avand tendinta…

    Pret:

    40.18 LEI
  • Est versus Vest - Damaschin Pop-Buia - SCOALA ARDELEANA

    Est versus Vest

    De

    Editura

    Est versus Vest. Asemanari si diferentieri – Damaschin Pop-Buia Formele vechi de viata si relatiile dintre oameni raman, in esenta, neschimbate. Nuantele care diferentiaza lumea de ieri si cea de azi, de aici si de…

    Pret:

    42.3 LEI
  • Recompense - James P. Andrew, Harold L. Sirkin - ALL

    Recompense

    De

    Editura

    Recompense. Cand inovatia da roade Singura inovatie care are valoare este inovatia profitabila. Multi manageri sunt reticenti atunci cand trebuie sa investeasca in inovatie, nefiind pregatiti sa accepte riscurile potentiale. Recompense va ajuta sa depasiti…

    Pret:

    36.9
    33.21 LEI
  • Secretele capitalului intelectual - Madalina-Elena Stratone - TRITONIC

    Secretele capitalului intelectual

    De

    Editura

    Secretele capitalului intelectual. Cum sa-ti faci afacerea agila si performanta Cartea de fata se profileaza ca un punct nodal in intelegerea capitalului intelectual si a implicatiilor sale asupra agilitatii si performantei organizationale intr-o lume aflata…

    Pret:

    43.35 LEI
  • The Lean Startup - Eric Ries - PUBLICA

    The Lean Startup

    De

    Editura

    The Lean Startup. Cum antreprenorii din ziua de azi se folosesc de inovatia continua pentru a crea afaceri de succes Aceasta este o carte pentru antreprenori si viitori antreprenori. Cele cinci principii ale Lean Startup,…

    Pret:

    62.38
    49.9 LEI
  • Comunica, influenteaza, convinge - Andy Szekely - FLOARE DE IRIS

    Comunica, influenteaza, convinge

    De

    Editura

    Comunica, influenteaza, convinge. 120 de solutii de comunicare cu impact in vanzari, negocieri si leadership Aceasta carte iti va fi ghid, o calauza de drum lung, prin tainele psihologice si practice ale comunicarii umane. Tine…

    Pret:

    100.44 LEI
  • Lilith si demonii capitalului - Tomas Sedlacek, Oliver Tanzer - PUBLICA

    Lilith si demonii capitalului

    De

    Editura

    Lilith si demonii capitalului este un proiect editorial sustinut de Marfin Bank Romania. Lilith si demonii capitalului este o carte care diseca sistemul nostru economic si arata ca este profund tulburat si bolnav. Multi cred…

    Pret:

    51.81
    41.45 LEI
  • Cum poti deveni coach - Alain Cardon - BMI

    Cum poti deveni coach

    De

    Editura

    Coachingul isi face astazi loc in toate dimensiunile vietii noastre: active, sportive, familiale. Exista coachi care ne pot acompania in viata personala sau profesionala, in cariera sau la pensie, in arta si cultura, in politica,…

    Pret:

    42.29 LEI
  • Cele trei reguli - Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed - PUBLICA

    Cele trei reguli

    De

    Editura

    Cele Trei Reguli – Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe…

    Pret:

    58.15
    46.52 LEI
  • Personal MBA. Stapaneste arta afacerilor - Josh Kaufman - PUBLICA

    Personal MBA. Stapaneste arta afacerilor

    De

    Editura

    Personal MBA explica unele concepte precum: – Legea de fier a pietei: motivele pentru care orice afacere este limitata de marimea si calitatea pietei pe care incearca sa o serveasca si de modul in care…

    Pret:

    83.52
    66.82 LEI
  • Paradoxul prosperitatii - Clayton M. Christensen - PUBLICA

    Paradoxul prosperitatii

    De

    Editura

    Paradoxul prosperitatii.Cum pot inovatiile sa scoata popoarele din saracie Autori:Clayton M. Christensen si colaboratorii Efosa Ojomo si Karen Dillon Saracia globala este una dintre cele mai suparatoare probleme ale lumii. Decenii intregi am presupus ca…

    Pret:

    58.15
    46.52 LEI
  • English-Romanian dictionary of accounting, economic and financial terms. Dictionar Englez-Roman de termeni contabili, economici si financiari - PRO UNIVERSITARIA

    English-Romanian dictionary of accounting, economic and financial terms. Dictionar Englez-Roman de termeni contabili, economici si financiari

    De

    Editura

    Cuprins: • Preface • Prefata • Accounting terms • Termeni contabili • Financial terms • Termeni financiari • International terms • Termeni internationali • Investment terms • Termeni investitionali • Bibliography • English index •…

    Pret:

    37
    31.45 LEI
In competitie cu norocul
de