Acasa/

/

In competitie cu norocul

Autor:
In competitie cu norocul - Clayton M. Christensen - PUBLICA
Detalii:
In competitie cu norocul. Povestea inovarii si a deciziei clientului. – Clayton M. Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, David S. Duncan Christensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda…
Categorie
Editura
Autor

49

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2017
ISBN:
9786067222432
Recenzii
5/5

Descriere

In competitie cu norocul. Povestea inovarii si a deciziei clientului.
– Clayton M. Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, David S.
Duncan Christensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda de a prevedea modul in care pot reactiona competitorii la diferite tipuri de inovare. In cartea de fata, el cerceteaza cealalta latura a problemei: ce anume determina cresterea si cum poate fi generata aceasta.
Christensen si coautorii sai sustin ca orice manager isi poate imbunatati lista de inovatii profitabile, creand produse pe care clientii isi vor dori nu doar sa le angajeze, ci si sa plateasca pentru ele un pret mai mare ca sa le poata aduce in viata lor. Important este sa inteleaga ce anume ii determina pe clienti sa „angajeze” un produs sau un serviciu.
Teoria sarcinilor da sperante noi de crestere companiilor nemultumite de faptul ca stradaniile lor raman in voia norocului. Cartea aceasta descrie atent provocatorul cadru de referinta al autorilor, explicand pe larg si cuprinzator teoria, argumentand motivele pentru care este predictiva si, cel mai important, aratand cum poate fi folosita pentru a imbunatati inovarea in realitatea practica.
Aceasta carte despre inovatie, scrisa de Clayton Christensen, este o lectura obligatorie la Netflix. – Reed Hastings, cofondator si CEO Netflix Pentru ca il admir pe Clay Christensen de foarte mult timp, am fost nerabdator sa citesc In competitie cu norocul, iar asteptarile nu mi-au fost inselate.
Aceasta carte are potentialul sa schimbe modul in care privim inovatia. Pentru ca este interesanta si foarte bine scrisa, m-a facut sa ma gandesc serios la modul in care se dezvolta Khan Academy.
O recomand cu caldura. – Salman Khan, fondator si CEO al Khan Academy, autorul cartii O singura scoala pentru toata lumea.
Aceasta carte m-a invatat foarte multe despre cum poti privi inovatia. Mi-a largit orizonturile si m-a facut sa ma gandesc la inovatia din propria companie.
Este o carte care merita citita de oricine este interesat de supravietuirea pe termen lung a afacerii sale. Sper ca ea se va dovedi o contributie importanta pentru acest domeniu in Romania si ca va oferi metoda si structura potentialului imens de talent si creativitate care deja exista aici.
Inovatie care sa ajute Romania si pe romani sa isi atinga potentialul maxim. – Steven van Groningen, Presedinte & CEO Raiffeisen Bank

In competitie cu norocul
de

Ar putea să îți placă și…

  • MBA vizual. Peste 500 de ore de curs in scheme si imagini - Jason Barron - LITERA

    MBA vizual. Peste 500 de ore de curs in scheme si imagini

    De

    Editura

    Un curs ilustrat de MBA, sub forma unor „notite grafice” care distileaza intr-o sinteza captivanta si accesibila principalele idei si teorii predate in programele traditionale de masterat de afaceri. Jason Barron a petrecut peste 500…

    Pret:

    74.9
    56.17 LEI
  • Simplifica. Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume - Richard Koch, Greg Lockwood - ACT SI POLITON

    Simplifica. Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume

    De

    Editura

    Simplifica: Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume Simplifica: Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume / Simplify: How the Best Businesses in the World Succeed de Richard Koch si Greg…

    Pret:

    49 LEI
  • Scurta incursiune in esenta macroeconomiei - Oana Simona Caraman-Hudea - PRO UNIVERSITARIA

    Scurta incursiune in esenta macroeconomiei

    De

    Editura

    Prezenta lucrare este dedicata tuturor celor interesati in deprinderea unor cunostinte fundamentale in sfera economiei, privita din perspectiva nationala, indiferent daca acestia se afla in postura de studenti in stiinte sociale sau sunt doar persoane…

    Pret:

    31
    28.83 LEI
  • Aruncand cu pietre in autobuzul Google - Douglas Rushkoff - NICULESCU

    Aruncand cu pietre in autobuzul Google

    De

    Editura

    Aruncand cu pietre in autobuzul Google. Cum dezvoltarea devine inamicul prosperitatii Patrunzatoare, impresionanta, incitanta, aceasta carte reprezinta o lectura fundamentala pentru momentul economic in care ne aflam. – Joi Ito, director al Laboratorului Media MIT…

    Pret:

    29.9
    14.95 LEI
  • Minidictionar de management 9: Managementul cercetariI-dezvoltarii - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Minidictionar de management 9: Managementul cercetariI-dezvoltarii

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (09) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11
    9.9 LEI
  • Minidictionar de management 8: Managementul economic

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (8) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11
    9.9 LEI
  • Ghidul redactarii in relatii publice - Merry Aronson, Don Spetner - AMSTA PUBLISHING

    Ghidul redactarii in relatii publice

    De

    Editura

    Ghidul redactarii in relatii publice – era digitala propune o abordare simpla si practica a redactarii materialelor de PR, de la obisnuitele comunicate de presa, scrisori de pitch, biografii si alerte media, la discursuri mult…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Cum sa vinzi orice oricui - Joe Girard - BUSINESS TECH

    Cum sa vinzi orice oricui

    De

    Editura

    Cum sa vinzi orice oricui. Tehnicile luiJoe Girard de multiplicare garantata a vanzarilor Joe Girard este „Cel mai grozav vanzator din lume”, iar cartea lui iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare…

    Pret:

    69.9
    66.41 LEI
  • Supertehnici de comunicare - Alan C. Fox - CURTEA VECHE

    Supertehnici de comunicare

    De

    Editura

    Alan C. Fox considera ca a avut parte de mai multe vieti pe parcursul ultimilor 75 de ani. A obtinut diplome universitare in contabilitate, drept, educatie si scriere profesionista. A fost supervizor financiar pentru o…

    Pret:

    42
    39.9 LEI
  • Tanar si bogat - Robert T. Kiyosaki - CURTEA VECHE

    Tanar si bogat

    De

    Editura

    Tanar si bogat. Cum sa faci avere de tanar, pentru totdeauna Tanar si bogat iti arata cum am inceput de la zero si m-am pensionat independent financiar in mai putin de zece ani. Afla cum…

    Pret:

    65
    61.75 LEI
  • The four - Scott Galloway - PUBLICA

    The four

    De

    Editura

    The four. ADN-ul ascuns al Amazon, Apple, Facebook si Google BESTSELLER NEW YORK TIMES Desi s-a scris mult despre Cei Patru in ultimele doua decenii, nimeni nu le-a surprins puterea si succesul uluitor la fel…

    Pret:

    59 LEI
  • The tipping point - Malcolm Gladwell - PUBLICA

    The tipping point

    De

    Editura

    The tipping point. Cum lucruri mici pot provoca schimbări de proportii The Tipping Point ofera o cale eficienta spre a intelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendintelor…

    Pret:

    55 LEI