Acasa/

/

Minidictionar de management 9: Managementul cercetariI-dezvoltarii

Autor:
Minidictionar de management 9: Managementul cercetariI-dezvoltarii - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Minidictionarul de management (09) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…
Categorie
Editura
Autor

9.89

11.64
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2012
ISBN:
9789731298917
Recenzii
5/5

Descriere

Minidictionarul de management (09) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati cel mai frecvent in aceasta zona a managementului; • un fond minim de termeni de management esentiali, care se refera la conceptele si instrumentarul de baza manageriale comune tuturor domeniilor manageriale.
Acestia au in vedere conceptele de stiinta si practica manageriala, functiile managementului, sistemul si subsistemele manageriale, managerii si leaderii, anumite metode manageriale s.a. Prezentul minidictionar are la baza Dictionarul de management* general, care cuprinde peste 4.000 de termeni manageriali, realizat sub egida stiintifica a Societatii Academice de Management din Romania (SAMRO) si cu suportul Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) si al proiectului POS-DRU ANTREMAN, unde sunt implicate Anglia Ruskin University din Cambridge, Anglia si ASE Bucuresti.
Dictionarul are o structura moderna, acordand o atentie deosebita nu numai definirii riguroase a termenilor, ci si facilitarii identificarii si utilizarii acestora de catre managerii, specialistii in management, studentii care studiaza sau sunt interesati in management si tuturor celor care doresc sa inteleaga aprofundat aceasta zona a managementului si sa il practice cu un plus de rigurozitate si eficacitate. Principalele componente ale microdictionarului sunt: • lista coordonatorilor si autorilor, • cuvant inainte, • cuprinsul in limba romana, • cuprinsul in limba engleza, • minighid de utilizare a dictionarului, • termenii ordonati alfabetic, • indexul termenilor in limba romana, • indexul termenilor in limba engleza, • bibliografie.
Fara indoiala ca dictionarul – in ciuda eforturilor intense depuse – nu este perfect. De aceea, rugam pe cei care il consulta sa ne comunice observatiile si sugestiile pe care le au.
Acestea ne vor fi deosebit de utile in realizarea urmatoarelor editii a dictionarului. Nu putem incheia acest succint cuvant introductiv fara a multumi specialistilor care, in calitate de autori si/sau coordonatori, au contribuit la realizarea dictionarului.
In final, evidentiem ca publicarea dictionarului in aceasta prima editie a fost posibila datorita resurselor puse la dispozitie de POS-DRU, in cadrul proiectului ANTREMAN.

Minidictionar de management 9: Managementul cercetariI-dezvoltarii
de

Ar putea să îți placă și…

  • Dezastre financiare si celebri speculanti - Anton Mayer - PAUL EDITIONS

    Dezastre financiare si celebri speculanti

    De

    Editura

    Autorul si-a propus sa infatiseze, in lumina adevarului istoric si pe intelesul tuturor, cele mai insemnate catastrofe financiare si pe speculatorii cei mai de seama – in felul lor – care de multe ori au…

    Pret:

    26.43 LEI
  • Esecuri de succes Vol.1 + Vol.2 + Cutie cadou Ed.2 - Vlad Mocanu - EVRIKA

    Esecuri de succes Vol.1 + Vol.2 + Cutie cadou Ed.2

    De

    Editura

    Esecuri de succes. Esecul vazul prin ochii celor care au atins succesul – Volumul I + Volumul al II-lea include cutie cadou Setul cuprinde volumele: •Esecuri de succes – Volumul I • Esecuri de succes…

    Pret:

    104.67
    83.74 LEI
  • Momentum. De la crize la oportunitate - Kjell A. Nordstrom, Per Schlingmann - PILOTBOOKS

    Momentum. De la crize la oportunitate

    De

    Editura

    Acesta este un moment istoric cu consecinte extreme care se afla la doi pasi de noi. Momentum este scrisa pentru cei care vor sa inteleaga cum pandemia, criza climatica si razboiul din Ucraina vor schimba…

    Pret:

    41 LEI
  • Irational in mod previzibil - Dan Ariely - PUBLICA

    Irational in mod previzibil

    De

    Editura

    Irational in mod previzibil. Fortele ascunse care ne influenteaza deciziile Suntem cu totii mult mai putin rationali decat presupune teoria economica standard. In plus, aceste manifestari irationale de care noi dam dovada nu sunt nici…

    Pret:

    68.71
    54.97 LEI
  • Cele 4 lentile ale inovatiei - Rowan Gibson - ACT SI POLITON

    Cele 4 lentile ale inovatiei

    De

    Editura

    Cele 4 lentile ale inovatiei: un instrument puternic pentru gandirea creativa Cele 4 lentile ale INOVATIEI: Un instrument puternic pentru gandirea creativa / The Four Lenses of Innovation: A Power Tool for Cretive Thinking de…

    Pret:

    83.52 LEI
  • Blonda in actiune. De la freelancer la antreprenoare - Eva Anca Hamza - QUARTO

    Blonda in actiune. De la freelancer la antreprenoare

    De

    Editura

    Am ales sa scriu cartea Blonda in actiune deoarece imi doresc sa-ti arat ca se poate lucra de acasa si poti transforma munca aceasta intr-o profesie facuta cu pasiune, in propriul birou amenajat pe gustul…

    Pret:

    49.95 LEI
  • Organizatia si managementul bazate pe cunostinte - Ovidiu Nicolescu, Ciprian Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Organizatia si managementul bazate pe cunostinte

    De

    Editura

    Organizatia si Managementul bazate pe cunostinte – Teorie, metodologie, studii de caz si baterii de teste In anul 2005, publicam prima lucrare elaborata in Romania, consacrata economiei, organizatiei si managementului bazat pe cunostinte. In cadrul…

    Pret:

    51.81
    44.04 LEI
  • Strategic Management Approaches of the Intellectual Capital and Performance Modern Organization - Daniela Niculescu Tolici - PRO UNIVERSITARIA

    Strategic Management Approaches of the Intellectual Capital and Performance Modern Organization

    De

    Editura

    The organisational success, its achievement of competitive advantage and its performance are built upon the vision asserted by the strategic management. Drawing on the emerging importance of intellectual capital becomes a mechanism whereby an organisation…

    Pret:

    30.66
    26.06 LEI
  • Realitatea in afaceri - Guy Kawasaki - AMSTA PUBLISHING

    Realitatea in afaceri

    De

    Editura

    Antreprenor, venture capitalist, blogger si guru in afaceri, Guy Kawasaki a abordat timp de mai bine de un sfert de secol, notiunea de afaceri, intr-o maniera mai putin conventionala. Trendurile indoielnice, teoriile superficiale, jargonul excentric,…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Hei, Whipple, incearca asta - Luke Sullivan - BRANDBUILDERS GRUP

    Hei, Whipple, incearca asta

    De

    Editura

    Citind aceasta carte vei descoperi secrete incitante despre campanii celebre de advertising, te vei delecta cu exemple de reclame alese de Luke Sullivan ca fiind reprezentative pentru fiecare gen: print, radio, TV si outdoor. Vei…

    Pret:

    70.27 LEI
  • Dictionar de marketing englez-roman - A. Ivanovic, P.H. Collin - STIINTA

    Dictionar de marketing englez-roman

    De

    Editura

    Dictionarul pune la dispozitie persoanelor interesate un amplu vocabular de termeni utilizati in marketing, inclusiv cuvinte privind cercetarea pietei, publicitatea, asistenta promotionala, tehnicile de vanzare. Cei 6500 de termeni principali si expresii asociate sunt explicate…

    Pret:

    31.72 LEI
  • Incepe cu de ce - Simon Sinek - PUBLICA

    Incepe cu de ce

    De

    Editura

    Aceasta carte a fost scrisa pentru toti cei care doresc sa-i inspire pe altii si pentru cei care vor sa gaseasca pe cineva care sa-i inspire. Simon Sinek conduce o miscare pentru a construi o…

    Pret:

    62.38
    49.9 LEI
Minidictionar de management 9: Managementul cercetariI-dezvoltarii
de