Acasa/

/

Minidictionar de management 9: Managementul cercetariI-dezvoltarii

Autor:
Minidictionar de management 9: Managementul cercetariI-dezvoltarii - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Minidictionarul de management (09) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…
Categorie
Editura
Autor

9.9

11
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2012
ISBN:
9789731298917
Recenzii
5/5

Descriere

Minidictionarul de management (09) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati cel mai frecvent in aceasta zona a managementului; • un fond minim de termeni de management esentiali, care se refera la conceptele si instrumentarul de baza manageriale comune tuturor domeniilor manageriale.
Acestia au in vedere conceptele de stiinta si practica manageriala, functiile managementului, sistemul si subsistemele manageriale, managerii si leaderii, anumite metode manageriale s.a. Prezentul minidictionar are la baza Dictionarul de management* general, care cuprinde peste 4.000 de termeni manageriali, realizat sub egida stiintifica a Societatii Academice de Management din Romania (SAMRO) si cu suportul Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) si al proiectului POS-DRU ANTREMAN, unde sunt implicate Anglia Ruskin University din Cambridge, Anglia si ASE Bucuresti.
Dictionarul are o structura moderna, acordand o atentie deosebita nu numai definirii riguroase a termenilor, ci si facilitarii identificarii si utilizarii acestora de catre managerii, specialistii in management, studentii care studiaza sau sunt interesati in management si tuturor celor care doresc sa inteleaga aprofundat aceasta zona a managementului si sa il practice cu un plus de rigurozitate si eficacitate. Principalele componente ale microdictionarului sunt: • lista coordonatorilor si autorilor, • cuvant inainte, • cuprinsul in limba romana, • cuprinsul in limba engleza, • minighid de utilizare a dictionarului, • termenii ordonati alfabetic, • indexul termenilor in limba romana, • indexul termenilor in limba engleza, • bibliografie.
Fara indoiala ca dictionarul – in ciuda eforturilor intense depuse – nu este perfect. De aceea, rugam pe cei care il consulta sa ne comunice observatiile si sugestiile pe care le au.
Acestea ne vor fi deosebit de utile in realizarea urmatoarelor editii a dictionarului. Nu putem incheia acest succint cuvant introductiv fara a multumi specialistilor care, in calitate de autori si/sau coordonatori, au contribuit la realizarea dictionarului.
In final, evidentiem ca publicarea dictionarului in aceasta prima editie a fost posibila datorita resurselor puse la dispozitie de POS-DRU, in cadrul proiectului ANTREMAN.

Minidictionar de management 9: Managementul cercetariI-dezvoltarii
de

Ar putea să îți placă și…

  • Tendinte si perspective in evolutia pietei de capital - Sorin Claudiu Radu - PRO UNIVERSITARIA

    Tendinte si perspective in evolutia pietei de capital

    De

    Editura

    Lucrarea de fata cerceteaza evolutia pietei financiare in general si a pietei de capital in special, la nivelul Romaniei si a tarilor din Europa Centrala si de Est, in conditiile manifestarii proceselor dereglementarii si globalizarii….

    Pret:

    70
    63 LEI
  • Comunicare si relatii publice in afaceri - Gabriel I. Nastase - PRO UNIVERSITARIA

    Comunicare si relatii publice in afaceri

    De

    Editura

    Comunicare si relatii publice in afaceri. Editia a III-a revizuita Lucrarea in cea mai mare parte prezinta activitatile specifice comunicarii si relatiilor publice de afaceri pe care le-am initiat si coordonat in calitatea de persoana…

    Pret:

    55
    49.5 LEI
  • Formarea si sau dezvoltarea echipelor de vanzari - Aurel Boncioaga - BRASOV

    Formarea si sau dezvoltarea echipelor de vanzari

    De

    Editura

    Formarea si sau dezvoltarea echipelor de vanzari. Cum sa crestem echipe de vanzari marete Cred cu putere ca suntem capabili si este in puterea noastra sa nu mai repetam greselile trecutului, ale noastre sau ale…

    Pret:

    68 LEI
  • Cum sa vinzi orice oricui - Joe Girard - BUSINESS TECH

    Cum sa vinzi orice oricui

    De

    Editura

    Cum sa vinzi orice oricui. Tehnicile luiJoe Girard de multiplicare garantata a vanzarilor Joe Girard este „Cel mai grozav vanzator din lume”, iar cartea lui iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare…

    Pret:

    69.9
    66.41 LEI
  • Esti un manager de... modat - Mark Stevens - AMALTEA

    Esti un manager de… modat

    De

    Editura

    Mark Stevens accentueaza o idee extraordinara:la un moment dat,modul de a conduce al fiecaruia dintre noi poate fi de…modat.trebuie sa-l imbunatatesti sau sa-l regandesti astfel incat sa te poti indeparta de tiparele si obiceiurile gresite…

    Pret:

    21.19
    20.13 LEI
  • Coaching sistemic pentru echipe si organizatii - Alain Cardon - BMI

    Coaching sistemic pentru echipe si organizatii

    De

    Editura

    Coaching-ul sistemic al unei echipe este un demers de coaching aplicat echipei ca „ansamblu” sau ca sistem coerent. Nu este asadar vorba de coaching-ul individual si succesiv al fiecaruia dintre membrii ei, efectuat in echipa…

    Pret:

    50 LEI
  • Accounting

    De

    Editura

    Accounting.Solved problems, applications, case studies Cartea, fara a apela cu obstinatie la explicit, desi necesar, va invita sa cititi cu atentie rezolvarile specifice ale problemelor pentru a invata contabilitatea fara eforturi deosebite, dar in mod…

    Pret:

    110
    104.5 LEI
  • Managementul organizatiilor publice - Tincuta Gudana Vrabie, Nicoleta Cristache - C.H. BECK

    Managementul organizatiilor publice

    De

    Editura

    Managementul organizatiilor publice – Metode de evaluare a performantelor serviciilor publice locale Lucrarea de fata realizeaza o analiza in detaliu a performantelor serviciilor publice locale, pornind de la sublinierea importantei acestora pentru intreaga comunitate pe…

    Pret:

    84.9
    80.66 LEI
  • Istoria bancilor urbane din Oltenia in date, statistici si corespondenta (1880-1948) - Georgeta Ghionea - CETATEA DE SCAUN

    Istoria bancilor urbane din Oltenia in date, statistici si corespondenta (1880-1948)

    De

    Editura

    Lucrarea “Istoria bancilor urbane din Oltenia in date statistici si corespondenta (1880-1948)” este interesanta, incitanta in mediul istoriografic, oportuna si onesta intr-un prezent social-politic in care rolul bancilor in economia de piata are un impact…

    Pret:

    60
    57 LEI
  • Leadershipul inseamna limbaj - L. David Marquet - ACT SI POLITON

    Leadershipul inseamna limbaj

    De

    Editura

    Leadershipul inseamna limbaj. Puterea ascunsa a ceea ce spui – si a ceea ce nu spui / Leadership Is Language. The Hidden Power of What You Say and What You Don’t de David Marquet te…

    Pret:

    57 LEI
  • Coaching pentru performanta - John Whitmore, Tiffany Gaskell - PUBLICA

    Coaching pentru performanta

    De

    Editura

    Coaching pentru performanta. Practica si principiile coachingului si alea leadershipului. Editia a VI-a Prin coaching, tu, echipa ta si organizatia din care faceti parte veti obtine performante superioare. Coaching pentru performanta este cartea absoluta pentru…

    Pret:

    69 LEI
  • Economie Si Gestiune In Turism - Gabriela Stanciulescu, Cristina Micu - C.H. BECK

    Economie Si Gestiune In Turism

    De

    Editura

    Lucrarea este destinata in principal uzului studentilor din ciclul de licenta de la facultatile de stiinte economice, specializarea Economia Comertului, Turismului si Serviciilor, anul II si III de studiu, este foarte utila cadrelor didactice angajate…

    Pret:

    79.9
    75.91 LEI