Acasa/

/

Phronesis marketing

Autor:
Phronesis marketing - Corneliu Vilsan - CUANTIC
Detalii:
Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile in viata reala, aplicabile de la brandurile internationale la marcile craft. Profesorul Bent Flyvbjerg (sursa de inspiraie a acestei carti), de la Universitatea Oxford, isi…
Categorie
Editura
Autor

50

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2023
ISBN:
9786069557617
Recenzii
5/5

Descriere

Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile in viata reala, aplicabile de la brandurile internationale la marcile craft. Profesorul Bent Flyvbjerg (sursa de inspiraie a acestei carti), de la Universitatea Oxford, isi bazeaza o buna parte din opera sa din sfera stiintelor sociale pe o interpretare moderna a conceptului aristotelian de phronesis (in greaca veche phronesis, romanizat: phronesis), tradus in franceza ca sagacite, si in engleza prin intelepciune practica sau prudenta.
In antichitate, prudena era o dimensiunea a moralei, impreuna cu modestia, justitia si curajul, aspect care a fost uitat in lumea moderna. „Phronesis este mai mult decat cunoasterea stiintifica, analitica (episteme), si mai mult decat cunostintele tehnice sau indemanarea, presupunand judecata si decizii luate intr-o maniera tipica unui actor social si politic foarte abil.” Profesorul Flyvbjerg porneste de la premisa ca putem folosi notiunea de phronesis ca un raspuns la „razboiul stiinific” dintre stiintele naturale si stiintele sociale.
Corneliu Vilsan a realizat ca putem folosi phronesis si pentru a aborda criza din sfera marketing-ului, reconciliind teoriile contradictorii din domeniul publicitaii, inelegand ca toate au atat puncte forte, cat si minusuri. Phronesis Marketing impartaseste intelepciunea, principiile si instrumentele care ghideaza managerii printr-o foaie de parcurs cuprinzatoare, pentru a imbunatatii pozitia strategica a marketingului in cadrul organizatiilor lor.
Daca esti detinatorul unei afaceri mici care are ambitia de a ajunge o afacere mare sau daca lucrezi deja de multa vreme in marketing in cadrul unei organizatii mari, aceasta carte este pentru tine. Te va ajuta sa incepi de la zero sau iti va da idei noi despre cum sa iti imbunatatesti strategia de marketing si cum sa o implementezi mai bine pentru a obtine rezultate profitabile pe termen lung.
Aceasta cartea Phronesis marketing se adreseaza celor care nu au impresia ca stiu deja totul despre publicitate: • celor care lucreaza in publicitate, • clientilor agentiilor de publicitate; • celor care au vechime in domeniul marketingului, • celor care se afla in situatia de a lua, in cunostinta de cauza, decizii de marketing si de alocare a bugetului, • celor care desfasoara cercetari de piata, analizeaza date si isi adapteaza in mod constant strategiile de marketing la un mediu de afaceri aflat in permanenta schimbare, in scopul obtinerii celor mai bune rezultate. Capitole: •Cum functioneaza publicitatea: scurta istorie a cinci teorii fundamentale • Poate departamentul de marketing sa fie responsabilizat prin masurarea randamentului capitalului investit (ROI)?
• Arta si stiinta din spatele procesului de construire a strategiei unei companii • Phronesis marketing • Cum sa construiesti o strategie de marketing de succes • Marketingul intr-o lume digitala – o perspectiva • Cum pot lupta brandurile mici cu cele mari. Cazul bauturilor spirtoase artizanale/craft …
• Organizarea departamentului de marketing • Rost si scop: programele de responsabilizare sociala • Concluzii • Anexa 1: Testul de eficacitate in marketing • Anexa 2. Unii cumparatori si creatori istorici de branduri artizanale / craft Sunt absolut incantat de cat de buna – si necesara – este aceasta carte.
Esti un David Ogilvy din perspectiva clientului! – Rory Sutherland , vicepresedinte Ogilvy UK, autor al cartii Alchemy: The Surprising Power Of Ideas That Don’t Make Sense Vilsan este o raritate, un CMO cu decenii de experienta practica, dar care a reusit sa dedice timp si studiului celor mai recente teorii, iar acum scrie o carte despre cum se raporteaza teoria si practica una la cealalta.
– Paul Feldwick , autorul cartii The Anatomy of Humbug Marketingul modern presupune sa impaci arta cu stiinta, creativitatea cu strategiile bazate pe date factuale. Ca fost director de marketing, Corneliu a fost dintotdeauna convins, inaintea multora, de importanta eficientei in marketing si de nevoia de a te folosi de date stiintifice pentru a aloca mai bine resursele, pentru a avea o viziune mai buna asupra randamentului capitalului investit, si intr-un final pentru a lua cele mai bune decizii in afaceri.
Mereu i-am sugerat sa scrie o carte pentru a-si impartasi cunostintele si experienta concreta acumulata in acest domeniu. Marketing bazat pe phronesis este o carte valoroasa si relevanta chiar si pentru mediul complex si digitalizat al lumii actuale, aflata in continua schimbare.
– Gilles Bogaert, CEO al Pernod Ricard Emea-Latam Corneliu, un om cu experienta in marketingul industriei bauturilor spirtoase, ne ofera aici o recenzie si, totodata, o critica a catorva teorii din marketing care te fac sa dai un pas inapoi si sa treci din nou in revista fundamentele inainte de a oferi o noua metoda de generare a eficientei in marketing. O lectura foarte utila!
– Cyril Camus, presedintele Camus Winesand Spirits Esenta acestei carti este intelepciune pragmatica, menita sa informeze cititorul despre varietatea de instrumente si teorii disponibile astazi si care se afla in spatele marketing-ului. Autorul le scoate in evidenta prin studii de caz si militeaza pentru o abordare mixta care aduce succes.
– Ray Poynter , Managing Director of The Future Place, fondatorul New MR, Fellow of the MRS, autorul cartii The Handbook of Online and Social Media Research Jumatate din banii pe care ii cheltui pe publicitate sunt o risipa; problema e ca nu stiu care jumatate- va amintiti celebrul citat al lui John Wanamaker? Din nefericire, in pofida progresului tehnicilor digitale inteligente, al automatizarilor avansate din sfera marketing-ului si al exploziei numarului de canale pentru publicitate, cred ca acest citat este relevant si astazi pentru multi oameni din publicitate.
Ce le lipseste acestora este o trecere in revista foarte limpede si o intelegere a principiilor cheie ale marketing-ului si ale publicitatii. Iata ce aduce cartea lui Corneliu, care te va ajuta sa iei deciziile corecte si sa avansezi.
– Philippe Dominois, cofondator & CEO al Abintus Consulting

Phronesis marketing
de

Ar putea să îți placă și…

  • Followership - Barbara Kellerman - BMI

    Followership

    De

    Editura

    Followership. Cum pot folowerii sa impuna schimbarea si sa-si transforme liderii Cartea interesanta a lui Barbara Kellerman, Followership , ofera informatii avansate despre motivul si modul in care oamenii relationeaza cu liderii lor… Fiecare lider…

    Pret:

    55 LEI
  • Buget si trezorerie publica - Tatiana Mosteanu - UNIVERSITARA

    Buget si trezorerie publica

    De

    Editura

    Lucrarea Buget si trezorerie publica ajunsa la editia a 3-a se adreseaza studentilor facultatilor din domeniul economic si tuturor celor interesati de acest domeniu. Autori: Tatiana Mosteanu (Coordonator), Mariana Vuta, Emilia Mioara Campeanu, Delia Florina…

    Pret:

    33.72
    32.03 LEI
  • #Nofilter. Povestea Instagramului - Sarah Frier - CORINT

    #Nofilter. Povestea Instagramului

    De

    Editura

    #Nofilter. Povestea Instagramului este o istorisire detaliata si plina de viata a modului in care Instagram a ajuns la nivelul de astazi, construind o afacere din producerea unor lucruri cool. Bazandu-se pe sute de interviuri,…

    Pret:

    54.9
    19 LEI
  • Cum sa convingi o pisica - Jay Heinrichs - ACT SI POLITON

    Cum sa convingi o pisica

    De

    Editura

    Cum sa convingi o pisica: Un ghid in arta persuasiunii pentru oameni Cum sa convingi o pisica: Un ghid in arta persuasiunii pentru oameni / How to Argue with a Cat: A Human’s Guide to…

    Pret:

    39 LEI
  • Dictionar de coaching comentat - Alain Cardon - BMI

    Dictionar de coaching comentat

    De

    Editura

    De la inceputul acestui secol, Alain Cardon este o figura proeminenta a comunitatii de coaching din Romania. Cartile pe care le-a publicat de-a lungul anilor s-au bucurat de un mare interes din partea celor din…

    Pret:

    40 LEI
  • Idei rebele - Matthew Syed - PUBLICA

    Idei rebele

    De

    Editura

    Idei rebele.Puterea gandirii diverse •Sunday Times instant bestseller Ideile sunt peste tot, dar cele care au cel mai mare potential de a rezolva probleme, de a transforma afaceri si de a schimba vieti sunt adesea…

    Pret:

    49
    34.3 LEI
  • Incredere si Inspiratie. Cum reusesc liderii cu adevarat mari sa descopere maretia in semenii lor - Stephen M.R. Covey - ACT SI POLITON

    Incredere si Inspiratie. Cum reusesc liderii cu adevarat mari sa descopere maretia in semenii lor

    De

    Editura

    Incredere si Inspiratie: Cum reusesc liderii cu adevarat mari sa descopere maretia in semenii lor/ Trust and Inspire: How Truly Great Leaders Unleash Greatness in Others de Stephen M. R. Covey este o lectura utila…

    Pret:

    57 LEI
  • European economic integration - Radu Serban - DACIA

    European economic integration

    De

    Editura

    Radu serban este mai mult decat un expert in problemele economice UE, el este un comunicator. Viziunea si articolele sale sunt publicate in reviste economice, dar si in mass-media afacerilor generale. Stilul editorial si structural…

    Pret:

    33.72 LEI
  • tratat de management general. managementul schimbarii vol. 9 - coord. ion stegaroiu - PRO UNIVERSITARIA

    tratat de management general. managementul schimbarii vol. 9

    De

    Editura

    Pret:

    48
    43.2 LEI
  • Fluxul de idei - Jeremy Utley, Perry Klebahn - PUBLICA

    Fluxul de idei

    De

    Editura

    Fluxul de idei. Singurul indicator de business care conteaza Fluxul de idei : numarul de idei pe care tu sau echipa ta le puteti genera intr-un interval de timp prestabilit. Toti ne dorim idei grozave,…

    Pret:

    59 LEI
  • Aruncand cu pietre in autobuzul Google - Douglas Rushkoff - NICULESCU

    Aruncand cu pietre in autobuzul Google

    De

    Editura

    Aruncand cu pietre in autobuzul Google. Cum dezvoltarea devine inamicul prosperitatii Patrunzatoare, impresionanta, incitanta, aceasta carte reprezinta o lectura fundamentala pentru momentul economic in care ne aflam. – Joi Ito, director al Laboratorului Media MIT…

    Pret:

    29.9
    14.95 LEI
  • Sales. The way of life - Mihail Eduard Staicu - LETRAS

    Sales. The way of life

    De

    Editura

    People don’t buy for logical reasons. They buy for emotional reasons. – Zig Ziglar Vanzarile fac parte din viata noastra de zi cu zi, a tuturor, indiferent de profesie, rasa, culoare sau credinta. Vanzarile sunt,…

    Pret:

    35 LEI