Acasa/

/

Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

Autor:
Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor - Raluca-Giorgiana Chivu - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema „Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul…
Categorie
Editura
Autor

63

70
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786062613648
Recenzii
5/5

Descriere

Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema „Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul noilor modele nu nutritie si dietetica” si abordeaza intr-o idee complexa rolul si implicatiile marketingului asupra asupra comportamentului nutritional al consumatorilor beneficiari sau nu ai serviciilor de nutritie si dietetica de specialitate. Lucrarea este structurata in doua parti, abordand subiectul cercetat atat din perspectiva teoretica prin trecerea in revista a literaturii de specialitate relevanta pentru domeniul de interes, cat si din perspectiva practica prin realizarea unui numar de patru investigatii (cercetari de marketing, modelare prin ecuatii structurale si experiment de marketing) utilizate pentru a crea o imagine actuala si de ansamblu asupra rolului marketingului in domeniul serviciilor de nutritie si dietetica.
In prima parte sunt prezentate concepte teoretice referitoare la aria marketingului serviciilor si particularitatile serviciilor de nutritie si dietetica ca parte integrata a serviciilor de sanatate, comportamentul consumatorului si factorii implicati in procesele de decizie si consum sau utilizare de servicii, locul si rolul nutritiei in generarea starii de bine (well-being) a consumatorilor si comunicarea integrata de marketing si aplicabilitatea acesteia asupra modelelor moderne de nutritie, in cadrul carora am putut evidentia principalele trasaturi si particularitati ale marketingului nutritional. In cea de-a doua parte a fost realizata o cercetare calitativa in randul specialistilor in domeniu pentru identificarea opiniei acestora cu privire la efectele pe care abordarile modelelor nutritionale inadecvate le pot avea asupra starii de sanatate, urmata de o cercetare cantitativa si modelare prin ecuatii structurale pentru a identifica care sunt factorii implicati in deciziile consumatorilor si gradul de impact al acestora, iar in final a fost realizat un experiment de marketing prin intermediul caruia a fost evidentiat rolului marketingului in sfera serviciilor de nutritie si dietetica.

Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor
de

Ar putea să îți placă și…

  • Reglobalizare: Reintalnirea Chinei cu lumea - Wang Dong, Cao Dejun - EDITURA CREATOR

    Reglobalizare: Reintalnirea Chinei cu lumea

    De

    Editura

    Odata cu sfarsitul Razboiului Rece, procesul de globalizare adominat intreaga lume, atat din punct de vedere politic, cat sieconomic, dar care este rolul Chinei in acest proces? Titlul ofera operspectiva noua si dinamica asupra implicarii…

    Pret:

    35 LEI
  • Buget si trezorerie publia - Gabriel I. Nastase - PRO UNIVERSITARIA

    Buget si trezorerie publia

    De

    Editura

    Buget si trezorerie publica. Editia a VIII-a, revazuta si adaugita Disciplina dezvolta numeroase probleme teoretice si practice, ce ofera posibilitatea formarii profesionale a studentilor din Facultatea de Finante Banci si Contabilitate. In sprijinul indeplinirii acestui…

    Pret:

    41 LEI
  • Lean Manufacturing. Lucreaza intr-un mod inteligent, nu din greu! - Hans Gerrese - ETERNUM

    Lean Manufacturing. Lucreaza intr-un mod inteligent, nu din greu!

    De

    Editura

    Lean Manufacturing este o filozofie de fabricatie, care vizeaza scurtarea timpului intre comanda clientiilor si transport, prin eliminarea nonvalorii actiunilor adaugate. Practic: Lean Manufacturing vizeaza reducerea timpului de procesare (Lead Time reduction) prin eliminarea pierderilor….

    Pret:

    55 LEI
  • Cele 21 de calitati ale liderului - John C. Maxwell - AMALTEA

    Cele 21 de calitati ale liderului

    De

    Editura

    La ce visezi? In visurile tale cele mai fanteziste, ce te vezi facand? Ce sta intre tine si acel vis? Raspunsul este conducerea. „Totul incepe si se termina cu puterea de conducere” , afirma Dr….

    Pret:

    30
    28.5 LEI
  • 7 strategii pentru obtinerea bogatiei si fericirii Ed.3 - Jim Rohn - BUSINESS TECH

    7 strategii pentru obtinerea bogatiei si fericirii Ed.3

    De

    Editura

    Nu trebuie sa alegi intre bogatie si fericire – ele izvorasc din aceeasi fantana a abundentei! Cu ajutorul acestei carti vei descoperi cele 7 strategii esentiale de care ai nevoie pentru a-ti trai viata in…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Succesul in vanzarea cu amanuntul! Retail success - George Whalin - BRANDBUILDERS GRUP

    Succesul in vanzarea cu amanuntul! Retail success

    De

    Editura

    Succesul in vanzarea cu amanuntul! Retail success. Cum sa-ti maresti vanzarile si profiturile si cum sa-ti uimesti clientii pe cea mai competitiva piata din toate timpurile In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul! , George…

    Pret:

    47.2
    44.84 LEI
  • Redreseaza-ti nava! - L. David Marquet - ACT SI POLITON

    Redreseaza-ti nava!

    De

    Editura

    In majoritatea organizatiilor, leadershipul se refera la cum sa controlezi oameni. Cea mai mare parte din ceea ce este studiat, invatat si practicat astazi in termeni de leadership urmeaza structura de lider-subordonat. Chiar daca acest…

    Pret:

    34 LEI
  • Limbajul secret de business - Kevin Hogan - METEOR PRESS

    Limbajul secret de business

    De

    Editura

    Limbajul secret de business.Cum sa descifrezi comportamentul cuiva in numai trei secunde sau mai putin A face afaceri inseamna sa iti asumi riscuri calculate si sa iei decizii spinoase pe baza celor mai bune informatii…

    Pret:

    45 LEI
  • Cum conduc cei mai buni lideri - Brian Tracy - CURTEA VECHE

    Cum conduc cei mai buni lideri

    De

    Editura

    BRIAN TRACY este unul dintre cei mai renumiti autori de coaching si dezvoltare personala din SUA. Detine functiile de chairman si CEO la Brian Tracy International, o companie specializata in instruirea si dezvoltarea persoanelor si…

    Pret:

    52
    49.4 LEI
  • Republica Coreea. Incursiune intr-o lume fascinanta - Marilena-Oana Nedelea, Alexandru-Mircea Nedelea - PRO UNIVERSITARIA

    Republica Coreea. Incursiune intr-o lume fascinanta

    De

    Editura

    Republica Coreea. Incursiune intr-o lume fascinanta (istorie, diplomatie si cultura) Timpul pare sa fi trecut intr-o clipita de cand am ajuns pentru prima oara in Romania, acum trei ani in martie 2022. In acel an…

    Pret:

    62
    55.8 LEI
  • Cum iti vei masura viata? - Clayton M. Christensen - SPANDUGINO

    Cum iti vei masura viata?

    De

    Editura

    Explorand una dintre cele mai profunde interogatii adresate lumii contemporane, Clayton M. Christensen incearca sa identifice numitorul comun al multiplelor dimensiuni care dau sens existentei umane, de la relatiile de familie pana la complexa activitate…

    Pret:

    15 LEI
  • Coaching in organizatii. Ghid complet - Perry Zeus, Suzanne Skiffington - CODECS

    Coaching in organizatii. Ghid complet

    De

    Editura

    Manual cuprinzator de coaching in organizatii. Trateaza indeosebi coachingul deprinderilor de viata, coachingul de afaceri si coachingul pentru manageri, cu accent special asupra coachingului aptitudinilor de leadership. Se adreseaza atat persoanelor care doresc sa practice…

    Pret:

    55 LEI