Acasa/

/

Businessul, instrument pentru schimbare sociala. In dialog cu Dalai Lama

Autor:
Businessul, instrument pentru schimbare sociala. In dialog cu Dalai Lama - Sander G. Tideman - CURTEA VECHE
Detalii:
Mesajul-cheie al cartii este unul clar: daca ne dorim intr-adevar sa cream o economie mai sustenabila si o societate bazata pe altruism, ar trebui sa invatam sa ne folosim de noi mentalitati si concepte. -Anders…
Categorie
Editura
Autor

51.3

54
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786064401588
Recenzii
5/5

Descriere

Mesajul-cheie al cartii este unul clar: daca ne dorim intr-adevar sa cream o economie mai sustenabila si o societate bazata pe altruism, ar trebui sa invatam sa ne folosim de noi mentalitati si concepte. -Anders Ferguson,antreprenor, fondator al Veris Wealth Partners New York Aceasta carte reprezinta rezultatul a doua decenii de cercetare si dialog impreuna cu Sanctitatea Sa Dalai Lama si alti lideri din sfera afacerilor, guvernelor, stiintei si educatiei.
Autorul Sander Tideman, avocat si bancher, care a pastrat relatia de prietenie cu Dalai Lama timp de peste douazeci de ani, prezinta un cadru de referinta practic pentru a dezvolta un nou gen de leadership: leadershipul social in business, care sa fie capabil sa faca fata nevoilor economice si de mediu intr-o lume aflata intr-o continua spirala a cresterii.In centrul cartii se afla calatoria in care autorul se angajeaza pentru a descoperi scopul comun impartasit de business si societate, care genereaza noi surse de creare a valorii pentru organizatie, clienti si comunitate. Aceasta „tripla valoare“ este atinsa prin imbratisarea unei abordari sustenabile, care sa stea la baza operatiunilor derulate in afaceri, si prin constientizarea faptului ca traim intr-o lume in care totul este interconectat si in care depindem unii de altii.
Aceasta carte izvorata din intelepciunea budista, ce emana din invataturile lui Dalai Lama, are puterea de a ne schimba modul de gandire. Sander G.
Tideman a devenit expert in dezvoltarea leadershipului si a businessului sustenabil, dupa o cariera incununata de succes in calitate de bancher si de consultant in afaceri. A lucrat cu organizatii din intreaga lume si este director general la Mind & Life Europe, cadru universitar la Catedra de management pentru afaceri si societate de la Rotterdam School of Management, Universitatea Erasmus, si partener cofondator al Flow Foundation si Flow Impact Fund.
Dupa prima sa intalnire cu Dalai Lama, din vremea studentiei, s-a imprietenit cu el, iar aceasta prietenie a jucat un rol crucial in formarea gandirii sale. In decursul a peste doua decenii, s-a implicat in organizarea mai multor dialoguri cu Dalai Lama si cu lideri din domeniul afacerilor, din societate si din educatie.

Businessul, instrument pentru schimbare sociala. In dialog cu Dalai Lama
de

Ar putea să îți placă și…

  • Primii pasi ca investitor la bursa Ed.3 - Ileana Vrejba - C.H. BECK

    Primii pasi ca investitor la bursa Ed.3

    De

    Editura

    Primii pasi ca investitor la bursa va va povesti intr-un ritm alert si agreabil de ce Wall Street se numeste Wall Street, de ce New York se cheama New York si cum au aparut pe…

    Pret:

    69.9 LEI
  • Post Corona. De la criza la oportunitate - Scott Galloway - PUBLICA

    Post Corona. De la criza la oportunitate

    De

    Editura

    Pandemia de COVID-19 a transformat dormitoarele in birouri, i-a atatat pe cei tineri impotriva celor batrani si a adancit prapastia dintre bogati si saraci, dintre rosii si albastri, purtatorii de masca si cei care o…

    Pret:

    49 LEI
  • O istorie morala a politicilor monetare si fiscale - Valentin Lazea - PUBLICA

    O istorie morala a politicilor monetare si fiscale

    De

    Editura

    Politicile monetare si fiscale sunt o reflectare, in plan macroeconomic, a mentalitatilor specifice fiecarei epoci. Or, mentalitatile se schimba in functie de evolutiile tehnologice, politice si sociale. Volumul de fata isi propune sa ofere cititorului…

    Pret:

    55 LEI
  • Coaching pentru echipele de directori - Alain Cardon - BMI

    Coaching pentru echipele de directori

    De

    Editura

    De la inceputul acestui secol, Alain Cardon este o figura proeminenta a comunitatii de coaching din Romania. Scopul coachingului de echipa este de a sprijini dezvoltarea performantei colective a echipei, intr-un mod continuu si structurat,…

    Pret:

    40 LEI
  • Angel Investor. Cum sa investesti intr-un start-up din domeniul tehnologiei - Jason Calacanis - CURTEA VECHE

    Angel Investor. Cum sa investesti intr-un start-up din domeniul tehnologiei

    De

    Editura

    Daca ai avea o schema detaliata a pasilor din spatele unei investitii de milioane, ai folosi-o? Aceasta carte este schema respectiva, iar Jason Calacanis ti-o explica pas cu pas, intr-un stil relaxat si plin de…

    Pret:

    59 LEI
  • Leadership in era incertitudinii economice - Ram Charan - FIN WATCH

    Leadership in era incertitudinii economice

    De

    Editura

    In aceasta carte, consultantul de afaceri Ram Charan descrie pasii pe care ii puteti urma chiar acum pentru a va conduce organizatia departe de capcane si a o indrepta spre un nou viitor. Veti afla…

    Pret:

    47.2 LEI
  • Principii - Ray Dalio - ACT SI POLITON

    Principii

    De

    Editura

    Principii. Invata sa obtii cat mai mult din fiecare efort pe care il depui! Principii / Principles: Life and Work de Ray Dalio este exact genul acela de carte pe care o cauti mereu, dar…

    Pret:

    119 LEI
  • Principiul 80/20. Cum sa obtii mai mult cu mai putin - Richard Koch - METEOR PRESS

    Principiul 80/20. Cum sa obtii mai mult cu mai putin

    De

    Editura

    Principiul 80/20 , o carte originala, provocatoare si practica, a devenit o lucrare clasica in domeniul afacerilor si un bestseller mondial. In aceasta editie aniversara Richard Koch a inclus un capitol nou, in care prezinta…

    Pret:

    45 LEI
  • Afacerea de familie - Anna Zanardi Cappon, Arshad Moscogiuri - NICULESCU

    Afacerea de familie

    De

    Editura

    Afacerea de familie. Intre job si acasa O afacere este un sistem complex de factori care se intersecteaza. O familie este tot un sistem, dar mult mai complicat. Iar cand cele doua sisteme se suprapun,…

    Pret:

    24.9
    12.45 LEI
  • Comportamentul clientilor - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim - PRO UNIVERSITARIA

    Comportamentul clientilor

    De

    Editura

    Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu…

    Pret:

    78
    70.2 LEI
  • Haihui pe Wall Street - Burton G. Malkiel - ACT SI POLITON

    Haihui pe Wall Street

    De

    Editura

    Haihui pe Wall Street: Cel mai bun ghid de investitii pe care il poti cumpara/ A Random Walk Down Wall Street: The Best Investment Guide That Money Can Buy este una dintre putinele carti despre…

    Pret:

    67 LEI
  • UEM - Incotro? - Radu Golban, Mihaela Brindusa Tudose - ECONOMICA

    UEM

    De

    Editura

    Gandirea economica actuala pare sa se inscrie in formula unui oximoron modern. Desi nu reprezinta o inovatie a lumii contemporane (aceasta deoarece procedeul stilistic este regasit si in opera lui Marx si Engels care spuneau…

    Pret:

    37.57 LEI