Acasa/

/

Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

Autor:
Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa…
Categorie
Editura
Autor

22.47

26.43
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786062612603
Recenzii
5/5

Descriere

Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion, una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi.
-Lect. univ.
dr. Andreea Mitan

Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor
de

Ar putea să îți placă și…

  • Cantecul relevantei - Seth Godin - PUBLICA

    Cantecul relevantei

    De

    Editura

    Cantecul relevantei. Un nou manifest pentru echipe Cantecul relevantei este o reflectie incitanta asupra muncii: de ce este asa cum este, de ce si-a pierdut din valoare si ce anume putem face toti – mai…

    Pret:

    51.81
    41.45 LEI
  • Supravegherea bancara si rolul acesteia in asigurarea stabilitatii financiare - Daniela Dandara-Tabacaru - PRO UNIVERSITARIA

    Supravegherea bancara si rolul acesteia in asigurarea stabilitatii financiare

    De

    Editura

    Problematica stabilitatii financiare constituie un subiect de continua dezbatere, dat fiind imperativului asigurarii si mentinerii acesteia in vederea atingerii dezideratelor privind dezvoltarea economica sustenabila si bunastarea sociala. In cadrul lucrarii este analizat rolul pe care…

    Pret:

    49.69
    42.24 LEI
  • Principiile prosperitatii - Daniel Crosby - CURTEA VECHE

    Principiile prosperitatii

    De

    Editura

    Principiile prosperitatii. Psihologia investitiei de succes Autorul sistematizeaza informatiile necesare si, in acelasi timp, ne arata capcanele care ne pandesc atunci cand pornim o afacere. In plus, fiindca deja suntem obisnuiti sa ni se spuna…

    Pret:

    58.15 LEI
  • Circulatia fortei de munca in spatiul economic european - Andrei Dobrescu - PRO UNIVERSITARIA

    Circulatia fortei de munca in spatiul economic european

    De

    Editura

    Din cuprins: • Acquis-ul comunitar in domeniul circulatiei fortei de munca •Definirea unor termeni, in domeniul medierii fortei de munca, in conformitate cu reglementarile specifice, din Romania si UE •Conditii de angajare a cetatenilor straini…

    Pret:

    25.38
    21.57 LEI
  • Profit bun - Charles G. Koch - ACT SI POLITON

    Profit bun

    De

    Editura

    Profit bun: Cum un plus de valoare pentru ceilalti a dus la crearea uneia dintre cele mai de succes companii din lume Profit bun: Cum un plus de valoare pentru ceilalti a dus la crearea…

    Pret:

    51.81 LEI
  • TVA de la A la Z. Ghid practic Ed.2 - HAMANGIU

    TVA de la A la Z. Ghid practic Ed.2

    De

    Editura

    Dupa o indelungata experienta in domeniul TVA si a elaborarii de acte normative in aceasta materie (peste 25 de ani), dar si in urma numeroaselor cursuri de specialitate pe care le am predat de-a lungul…

    Pret:

    250 LEI
  • Capitalisti, ridicati-va! - Peter Georgescu, David Dorsey - RAO

    Capitalisti, ridicati-va!

    De

    Editura

    Capitalisti, ridicati-va! Puneti capat inegalitatii economice, dezvoltati clasa de mijloc, insanatositi natiunea In aceasta carte valoroasa si bine scrisa, Peter Georgescu exploreaza eroziunea Visului American si impactul social al maririi decalajelor economice. Din fericire, el…

    Pret:

    37
    31.45 LEI
  • Antreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri - Marius Ghenea - EVRIKA

    Antreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri

    De

    Editura

    A ntreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri. Editie aniversara 2011-2021 Cu peste 60.000 de exemplare vandute, bestseller-ul scris de Marius Ghenea este prima carte despre antreprenoriat scrisa de un antreprenor roman,…

    Pret:

    72.94
    58.35 LEI
  • 7 pasi catre primul milion online in Romania - Adriana Radu - ADRIANA RADU

    7 pasi catre primul milion online in Romania

    De

    Editura

    7 pasi catre primul milion online in Romania. Ghid practic pentru #nomadbusinesslife Cu totii ajungem la un moment in viata cand ne dorim independenta financiara si chiar incepem sa lucram la dobandirea ei. In ultimii…

    Pret:

    68.71 LEI
  • Un nou tip de diversitate - Tim Elmore - MAXWELL PUBLISHING

    Un nou tip de diversitate

    De

    Editura

    Un nou tip de diversitate – Obtine un avantaj competitiv cu ajutorul diferitelor generatii din echipa ta In aceasta carte, Dr. Tim Elmore isi foloseste studiile si experienta in leadership acumulate in ultimele decenii pentru…

    Pret:

    42.3 LEI
  • Zero limite - Joe Vitale, dr. Ihaleakala Hew Len - METEOR PRESS

    Zero limite

    De

    Editura

    Zero limite.Sistemul secret pentru atingerea unui nivel inalt de sanatate, bunastare si pace Zero limite va prezinta o cale testata de a depasi limitele autoimpuse pentru a realiza in viata mai mult decat ati visat…

    Pret:

    41.23 LEI
  • Ghid de investitii - Robert T. Kiyosaki - CURTEA VECHE

    Ghid de investitii

    De

    Editura

    In aceasta carte vei gasi: – principalele reguli ale tatalui bogat privind investitiile; – cum poti reduce riscul atunci cand investesti; – cele 10 tipuri de control al investitiilor, conform tatalui bogat; – cum iti…

    Pret:

    63.43
    60.26 LEI
Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor
de