Acasa/

/

The Power of Wow

Autor:
The Power of Wow - Mark Dagostino, Tony Hsieh - PUBLICA
Detalii:
The Power of Wow. Cum sa-ti electrizezi munca si viata punand serviciile pe primul loc De la crearea sa in timpul boomului „dot com” din 1999 si pana la momentul in care a fost cumparata…
Categorie
Editura
Autor

55

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2020
ISBN:
9786067224078
Recenzii
5/5

Descriere

The Power of Wow. Cum sa-ti electrizezi munca si viata punand serviciile pe primul loc De la crearea sa in timpul boomului „dot com” din 1999 si pana la momentul in care a fost cumparata de Amazon in 2009, Zappos, compania de servicii pentru clienti, continua sa uimeasca datorita spiritului sau antreprenorial perturbator si angajatilor sai radical de inovatori.
In permanenta dezvoltare pe parcursul ultimelor doua decenii, Zappos a depasit durata de viata aparent inevitabil de scurta a companiilor obisnuite. Cum reuseste oare?
In The Power of WOW , continuarea cartii lui Tony Hsieh intitulate Cum sa livrezi fericire , angajatii Zappos din toate departamentele impartasesc povestile impresionante si lectiile de afaceri si de viata pe care le-au invatat, de la cum sa ofere servicii empatice pentru clienti in cazul unei situatii devastatoare la cum sa creeze o structura organizationala autoorganizata folosind Dinamica Bazata pe Piata si orice altceva. Vioaie si plina de voci diverse si autentice, The Power of WOW le ofera cititorilor o imagine exclusiva si captivanta a modului in care Zappos isi gaseste motivatia si in care le ofera celor pasionati ocazia de a-si dezlantui la locul de munca fortele nedescoperite pentru a dezvolta compania pornind de la interior.
Fie ca sunteti client, angajat, lider in afaceri, actionar, antreprenor sau pur si simplu cititor, The Power of WOW va va arata cum se poate schimba totul – afacerile, comunitatea si viata – cand conduceti cu umanitate si cand aduceti aceasta calitate la locul de munca. Clientii nu pot iubi o companie daca n-o iubesc angajatii mai intai, iar Zappos dovedeste acest lucru.
Multor directori le place sa scrie carti despre cat de grozave sunt companiile lor; de data aceasta, e o placere sa aflam povestile chiar de la oamenii care lucreaza acolo. – Simon Sinek, optimist si autorul bestsellerurilor Incepe cu de ce si Liderii mananca ultimii.
O lectura obligatorie despre o afacere extraordinara. Tony si compania sa au descoperit cum sa maximizeze eficienta organizationala cu inima, iar o mare parte din poveste e impartasita aici cu transparenta, modestie si talent.
Cartea ofera o imagine asupra viitorului productivitatii pe aceasta planeta, in mod sustenabil si cu o eleganta eficienta. – David Allen, autorul cartii Metoda GTD: Arta productivitatii fara stres.
Cartea prezinta vulnerabilitatea, realitatile, punctele tari si punctele slabe ale unei companii admirabil de umane, care pleaca de la principiul sau de baza: oamenii pe primul loc. The Power of WOW nu este o carte-fenomen social, ci o asigurare ca perceptia si realitatea sunt, de fapt, unul si acelasi lucru.
– Mick Ebeling, fondator si CEO la Not Impossible Labs. Zappos este un exemplu important de companie moderna care a adoptat un adevar simplu: angajatii pasionati sunt cel mai important activ al oricarei organizatii.
Aceasta carte ne aminteste ca niciun lider din domeniul afacerilor nu-si poate permite sa ignore valoarea unei forte de munca inspirate. – Chip Conley, antreprenor in domeniul ospitalitatii si autorul cartii Wisdom at Work.

The Power of Wow
de

Ar putea să îți placă și…

  • International banking. Teorie si practici - Bogdan Capraru - C.H. BECK

    International banking. Teorie si practici

    De

    Editura

    Prin continutul sau, cartea sistematizeaza o serie de aspecte care vizeaza nu doar initierea in domeniul activitatii bancare internationale, ci si subiecte de actualitate, atat din practica, cat si din literatura de specialitate, lansand, totodata…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • M-am plictisit de PowerPoint - Andy Szekely - LIBRARIA ANDY SZEKELY

    M-am plictisit de PowerPoint

    De

    Editura

    M-am plictisit de PowerPoint. Cum sa tii prezentari cu impact Un speaker bun transmite putere (Power) si este relevant (to the Point) chiar si fara PowerPoint. Daca ai nevoie de o unealta care sa te…

    Pret:

    60 LEI
  • Cum sa faci doar ce conteaza cu adevarat - Rob Shallenberger, Steven Shallenberger - DIDACTICA PUBLISHING HOUSE

    Cum sa faci doar ce conteaza cu adevarat

    De

    Editura

    Cum sa faci doar ce conteaza cu adevarat – Incepe cu viziunea, actioneaza dupa un plan, prioritizeaza-ti timpul In studiul nostru desfasurat pe 1.260 de manageri si directori din peste 108 de organizatii diferite, 68%…

    Pret:

    52 LEI
  • 21 de secrete ale antreprenorilor de succes - Brian Tracy - CURTEA VECHE

    21 de secrete ale antreprenorilor de succes

    De

    Editura

    Nimic nu ii este mai familiar lui Brian Tracy decat subiectul antreprenorilor imbogatiti prin forte proprii. De ce? Fiindca nu numai ca i-a studiat asiduu mai bine de jumatate de secol, dar… se si numara…

    Pret:

    32
    30.4 LEI
  • Branding in universitati - Elena-Ruxandra Ursache - PRESA UNIVERSITARA CLUJEANA

    Branding in universitati

    De

    Editura

    Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc intamplator acest imprumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atata…

    Pret:

    40 LEI
  • Minidictionar de management 15: Reengineeringul managerial - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Minidictionar de management 15: Reengineeringul managerial

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (15) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11
    9.9 LEI
  • De la bine la excelent - Zig Ziglar - CURTEA VECHE

    De la bine la excelent

    De

    Editura

    Zig Ziglar prezinta in cartea de fata trei coordonate esentiale ale succesului: pasiunea, performanta si scopul nostru in viata. Ceea ce-l distinge de alti autori de literatura moti­vatio­nala este realismul cu care trateaza fiecare dintre…

    Pret:

    40
    38 LEI
  • Marketing cultural - Abdrei L. Badin - UNIVERSITARA

    Marketing cultural

    De

    Editura

    Marketingul cultural, domeniu in plina expansiune in contextul dezvoltarii industriei creative, are la dispozitie, prin aceasta teza, importante resurse stiintifice teoretice si practice, care completeaza golurile de cunoastere in acest sector si contribuie la identificarea…

    Pret:

    40 LEI
  • Cum sa vinzi orice oricui - Joe Girard - BUSINESS TECH

    Cum sa vinzi orice oricui

    De

    Editura

    Cum sa vinzi orice oricui. Tehnicile luiJoe Girard de multiplicare garantata a vanzarilor Joe Girard este „Cel mai grozav vanzator din lume”, iar cartea lui iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare…

    Pret:

    69.9
    66.41 LEI
  • Creeaza un StoryBrand - Donald Miller - ACT SI POLITON

    Creeaza un StoryBrand

    De

    Editura

    Creeaza un StoryBrand: Clarifica-ti mesajul astfel incat clientii sa-l auda Creeaza un StoryBrand: Clarifica-ti mesajul astfel incat clientii sa-l auda / Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen de Donald Miller este…

    Pret:

    47 LEI
  • Viteza increderii Ed.2 - Stephen M.R. Covey - ACT SI POLITON

    Viteza increderii Ed.2

    De

    Editura

    Viteza increderii: Singurul lucru care schimba totul Viteza increderii: Singurul lucru care schimba totul / The Speed of Trust: The One Thing that Changes Everything de Stephen M.R Covey si Rebecca R. Merrill este un…

    Pret:

    56 LEI
  • Growth Hacker in marketing - Ryan Holiday - ACT SI POLITON

    Growth Hacker in marketing

    De

    Editura

    Growth hacker in marketing. Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii. Editie revizuita si adaugita Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe…

    Pret:

    24 LEI