Acasa/

/

Valori profesionale si alegeri educationale

Autor:
Valori profesionale si alegeri educationale - Lucian Mocrei-Rebrean - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Lucrarea de fata se doreste a fi o modesta contributie la reinvierea interesului stiintelor sociale pentru problematica valorilor. Conceptul se situeaza mereu la granita dintre abstract si concretul trait al vietii sociale. Desi se refera…
Categorie
Editura
Autor

49

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2023
ISBN:
9786062617110
Recenzii
5/5

Descriere

Lucrarea de fata se doreste a fi o modesta contributie la reinvierea interesului stiintelor sociale pentru problematica valorilor. Conceptul se situeaza mereu la granita dintre abstract si concretul trait al vietii sociale.
Desi se refera la interioritatea individului, interesul sociologiei pentru valori ramane strans legat de determinarea lor sociala. Considerand ca valorile raman un fenomen social latent, dar nu unul cu totul eluziv, ne propunem, in loc de orice alta introducere, sa prezentam cateva premise epistemologice sine qua non in cercetarea lor.
Cercetarea apartine in egala masura unor domenii ce interfereaza in mod firesc, cel al sociologiei valorilor si cel al sociologiei educatiei. Surprinzand procesul de socializare a valorilor profesionale in perioada educatiei universitare, lucrarea de fata se doreste a fi o modesta contributie la reinvierea interesului stiintelor sociale pentru problematica valorilor.
Interesul sociologiei pentru valori ramane strans legat de determinarea lor sociala. Pot fi intelese ca dimensiuni sine qua non ale culturii de grup.
In acest sens, socializarea educationala presupune expunerea viitorilor profesionisti la un set de valori ocupationale si la o anumita reprezentare idealizata asupra viitorului lor rol profesional.

Valori profesionale si alegeri educationale
de

Ar putea să îți placă și…

  • Capitalul natural si dezvoltarea sustenabila - Violeta Bran - EIKON

    Capitalul natural si dezvoltarea sustenabila

    De

    Editura

    Tematica abordata prezinta un interes general, prin actualitatea ei. Obsesia omenirii pentru cresterea economica prin orice mijloace si cu orice pret, nevoia de resurse, cat mai variate, consumismul transformat in religie de masa, si-au pus…

    Pret:

    40 LEI
  • Avutia nationala a Romaniei - Florin Georgescu, Gheorghe Gherghina, Bogdan-Octavian Cozmanca, Florian Neagu, Liliana Pintilia, Livia Dragusin - PUBLICA

    Avutia nationala a Romaniei

    De

    Editura

    Obiectivul si utilitatea acestei lucrari pornesc de la faptul ca transformarile politice fundamentale si reformele profunde din punct de vedere economico-social aplicate dupa 1989 s-au reflectat in mod direct asupra volumului, structurii si calitatii avutiei…

    Pret:

    65 LEI
  • Economia sociala. Organizare. Guvernanta. Inovare - Smaranda Angheni, Valentin Radu, Alina Iuliana Tabirca, Rodica Pamfilie - PRO UNIVERSITARIA

    Economia sociala. Organizare. Guvernanta. Inovare

    De

    Editura

    Editie coordonata de Maria Niculescu si Antoniy Galabov In fata schimbarilor rapide si profunde ale erei moderne, regandirea experientei economiei sociale, nascuta la mijlocul secolului al XIX-lea in contextul revolutiei industriale, capata o semnificatie aparte….

    Pret:

    85 LEI
  • Cele 21 de calitati ale liderului - John C. Maxwell - AMALTEA

    Cele 21 de calitati ale liderului

    De

    Editura

    La ce visezi? In visurile tale cele mai fanteziste, ce te vezi facand? Ce sta intre tine si acel vis? Raspunsul este conducerea. „Totul incepe si se termina cu puterea de conducere” , afirma Dr….

    Pret:

    30
    28.5 LEI
  • Ghidul managerului de produs + CD - Linda Gorchels - ROSETTI

    Ghidul managerului de produs + CD

    De

    Editura

    Un manager de produs capabil este unul din cei mai valorosi angajati ai unei companii, responsabil pentru realizarea fiecarui pas al ciclului de viata al unui produs. Ghidul managerului de produs prezinta modul in care…

    Pret:

    24.09 LEI
  • Adevarata arta a unui master coach - Alain Cardon - BMI

    Adevarata arta a unui master coach

    De

    Editura

    De la inceputul acestui secol, Alain Cardon este o figura proeminenta a comunitatii de coaching din Romania. „Adevarata arta a unui Master-coach” este in mod clar o carte de a doua generatie, aborda dimensiunile mai…

    Pret:

    40 LEI
  • Orice iti doresti - Derek Sivers - PUBLICA

    Orice iti doresti

    De

    Editura

    O poti lua pe o cale deja batuta site te poti numi antreprenor sau iti poti urma propriul drum si chiar poti fi antreprenor. Cand Derek Sivers a lansat CD Baby, nu a avut in…

    Pret:

    19.01 LEI
  • TED Talks. Ghidul oficial TED pentru vorbit in public

    De

    Editura

    Din 2001, de la preluarea TED, Chris Anderson ne-a demonstrat ca discursurile scurte si atent concepute pot fi cheia care descatuseaza empatia, starneste entuziasmul, impartaseste informatia si promoveaza un vis comun. Gandit cum trebuie, un…

    Pret:

    55 LEI
  • Asa... Si?! - Mark Magnacca - BUSINESS TECH

    Asa… Si?!

    De

    Editura

    Asa…Si?! Cum sa spui ceva care sa conteze cu adevarat pentru cei cu care vorbesti sau Ce castiga audienta Adesea ai nevoie sa convingi de valoarea unui concept ori a unui bun material, indiferent ca…

    Pret:

    33
    31.35 LEI
  • tratat de management general. managementul schimbarii vol. 9 - coord. ion stegaroiu - PRO UNIVERSITARIA

    tratat de management general. managementul schimbarii vol. 9

    De

    Editura

    Pret:

    48 LEI
  • Statul actual - Andrei Marga - METEOR PRESS

    Statul actual

    De

    Editura

    Au redevenit actuale intrebari aspre: cum se ajunge la stat de drept? cum iesim din conceperea politicii ca „distinctie intre amic si inamic”? cum se ajunge la „democratie fara conducator”? cum iesim de „postdemocratie”? cum…

    Pret:

    55 LEI
  • Teste-grila pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing - Valentina Zaharia, Cristina Balaceanu - PRO UNIVERSITARIA

    Teste-grila pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing

    De

    Editura

    Teste-grila pentru pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing Cuprins: • Tematica pentru examenul de licenta Marketing • I. Microeconomie •II. Management •III. Statistica •IV. Bazele marketingului si marketing international •V. Marketingul serviciilor…

    Pret:

    33 LEI