Acasa/

/

Minidictionar de management 15: Reengineeringul managerial

Autor:
Minidictionar de management 15: Reengineeringul managerial - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Minidictionarul de management (15) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…
Categorie
Editura
Autor

9.9

11
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2012
ISBN:
9789731298962
Recenzii
5/5

Descriere

Minidictionarul de management (15) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati cel mai frecvent in aceasta zona a managementului; • un fond minim de termeni de management esentiali, care se refera la conceptele si instrumentarul de baza manageriale comune tuturor domeniilor manageriale.
Acestia au in vedere conceptele de stiinta si practica manageriala, functiile managementului, sistemul si subsistemele manageriale, managerii si leaderii, anumite metode manageriale s.a. Prezentul minidictionar are la baza Dictionarul de management* general, care cuprinde peste 4.000 de termeni manageriali, realizat sub egida stiintifica a Societatii Academice de Management din Romania (SAMRO) si cu suportul Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) si al proiectului POS-DRU ANTREMAN, unde sunt implicate Anglia Ruskin University din Cambridge, Anglia si ASE Bucuresti.
Dictionarul are o structura moderna, acordand o atentie deosebita nu numai definirii riguroase a termenilor, ci si facilitarii identificarii si utilizarii acestora de catre managerii, specialistii in management, studentii care studiaza sau sunt interesati in management si tuturor celor care doresc sa inteleaga aprofundat aceasta zona a managementului si sa il practice cu un plus de rigurozitate si eficacitate. Principalele componente ale microdictionarului sunt: • lista coordonatorilor si autorilor, • cuvant inainte, • cuprinsul in limba romana, • cuprinsul in limba engleza, • minighid de utilizare a dictionarului, • termenii ordonati alfabetic, • indexul termenilor in limba romana, • indexul termenilor in limba engleza, • bibliografie.
Fara indoiala ca dictionarul – in ciuda eforturilor intense depuse – nu este perfect. De aceea, rugam pe cei care il consulta sa ne comunice observatiile si sugestiile pe care le au.
Acestea ne vor fi deosebit de utile in realizarea urmatoarelor editii a dictionarului. Nu putem incheia acest succint cuvant introductiv fara a multumi specialistilor care, in calitate de autori si/sau coordonatori, au contribuit la realizarea dictionarului.
In final, evidentiem ca publicarea dictionarului in aceasta prima editie a fost posibila datorita resurselor puse la dispozitie de POS-DRU, in cadrul proiectului ANTREMAN.

Minidictionar de management 15: Reengineeringul managerial
de

Ar putea să îți placă și…

  • Manual de tranzitie

    De

    Editura

    Manual de tranzitie. De la dependenta de petrol la rezilienta locala Aceasta nu este o carte despre cat de ingrozitor ar putea fi viitorul. Este despre Miscarea de Tranzitie – miscarea comunitatilor din peste 50…

    Pret:

    75 LEI
  • Achizitii publice. Notiuni fundamentale. Curs universitar - Ximena Moldovan - PRO UNIVERSITARIA

    Achizitii publice. Notiuni fundamentale. Curs universitar

    De

    Editura

    Lucrarea Achizitii publice. Notiuni fundamentale. Curs universitar urmareste sa prezinte intr-o maniera abordabila, un domeniu esential pentru buna functionare a institutiilor publice si viata comunitatilor sociale din Romania, domeniu cu impact direct asupra cheltuielilor publice…

    Pret:

    53
    47.7 LEI
  • Parteneriatul NATO-UE. Abordari conceptuale si concretizari operationale - Dragos-Daniel Ilinca - TRITONIC

    Parteneriatul NATO-UE. Abordari conceptuale si concretizari operationale

    De

    Editura

    Definirea si structurarea relatiei de cooperare intre NATO si UE reprezinta elemente esentiale ale oricarui studiu privind evolutiile mediului de securitate international din ultimele decenii. Procesele asociate celor doua dimensiuni au evoluat gradual catre o…

    Pret:

    33 LEI
  • Investitii. Performanta, evaluare, documentatii specifice - Claudiu Cicea, Carmen Turlea, Corina Marinescu - PRO UNIVERSITARIA

    Investitii. Performanta, evaluare, documentatii specifice

    De

    Editura

    Necesitatea realizarii investitiilor este un factor cheie atat pe plan mondial, cat si regional si local. Ca si parte integranta a activitatii economice, investitiile reprezinta una dintre laturile sensibile ale acesteia. Principalul argument il reprezinta…

    Pret:

    58
    52.2 LEI
  • Buget si trezorerie publia - Gabriel I. Nastase - PRO UNIVERSITARIA

    Buget si trezorerie publia

    De

    Editura

    Buget si trezorerie publica. Editia a VIII-a, revazuta si adaugita Disciplina dezvolta numeroase probleme teoretice si practice, ce ofera posibilitatea formarii profesionale a studentilor din Facultatea de Finante Banci si Contabilitate. In sprijinul indeplinirii acestui…

    Pret:

    41 LEI
  • Secretele negocierii in afaceri - Cristian Cojocaru - EVRIKA

    Secretele negocierii in afaceri

    De

    Editura

    Rezultatele negocierii sunt cele care determina soarta unei natiuni, dezvoltarea unei companii sau obtinerea unei cresteri de salariu. Negocierea este un proces in care intram aproape in fiecare zi. Uneori castigam, alteori pierdem. Mai important…

    Pret:

    34.9
    27.92 LEI
  • Momentum. De la crize la oportunitate - Kjell A. Nordstrom, Per Schlingmann - PILOTBOOKS

    Momentum. De la crize la oportunitate

    De

    Editura

    Acesta este un moment istoric cu consecinte extreme care se afla la doi pasi de noi. Momentum este scrisa pentru cei care vor sa inteleaga cum pandemia, criza climatica si razboiul din Ucraina vor schimba…

    Pret:

    39 LEI
  • O istorie morala a politicilor monetare si fiscale - Valentin Lazea - PUBLICA

    O istorie morala a politicilor monetare si fiscale

    De

    Editura

    Politicile monetare si fiscale sunt o reflectare, in plan macroeconomic, a mentalitatilor specifice fiecarei epoci. Or, mentalitatile se schimba in functie de evolutiile tehnologice, politice si sociale. Volumul de fata isi propune sa ofere cititorului…

    Pret:

    55 LEI
  • Leadership in era incertitudinii economice - Ram Charan - FIN WATCH

    Leadership in era incertitudinii economice

    De

    Editura

    In aceasta carte, consultantul de afaceri Ram Charan descrie pasii pe care ii puteti urma chiar acum pentru a va conduce organizatia departe de capcane si a o indrepta spre un nou viitor. Veti afla…

    Pret:

    47.2 LEI
  • Regimul importului de marfuri pe piata unica europeana - Sardi Csaba - LETRAS

    Regimul importului de marfuri pe piata unica europeana

    De

    Editura

    In lucrarea de fata urmeaza sa descoperim bazele juridice ale activitatii importului de marfuri pe piata unica creata de catre Uniunea Europeana, cu accent pe importurile de provenienta internationala extraunionala. La inceput, vom parcurge normativele…

    Pret:

    65 LEI
  • O lume fara e-mail - Cal Newport - PUBLICA

    O lume fara e-mail

    De

    Editura

    O lume fara email. Cum sa regandesti munca intr-o epoca a excesului de comunicare Am ajuns sa fim atat de obisnuiti cu zilele de lucru influentate de inbox incat ni se pare dificil sa ne…

    Pret:

    55 LEI
  • Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc - PRO UNIVERSITARIA

    Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

    De

    Editura

    Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa…

    Pret:

    25
    22.5 LEI