Acasa/

/

Incantare

Autor:
Incantare - Guy Kawasaki - PUBLICA
Detalii:
Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti. Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee. – Guy Kawasaki Cartea lui…
Categorie
Editura
Autor

39.92

49.9
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2012
ISBN:
9786068360003
Recenzii
5/5

Descriere

Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti.
Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee. – Guy Kawasaki Cartea lui Guy surprinde importanta faptului – si arta – de a crede intr-o idee care ii ofera clientului ceva in totalitate unic.
Puterea unei idei cu adevarat bune de a transforma piata si experientele consumatorului individual este imensa, iar aceasta carte ofera o bogatie de idei menite sa ajute afacerile si antreprenorii sa fructifice acest potential. – Sir Richard Branson, fondator Virgin Group Kawasaki ne ofera idei intr-atat de valoroase, incat cu totii ne-am fi dorit sa le cunoastem cu mult timp in urma.
– Robert Cialdini, autorul cartii Influence: Science and Practice Cititi aceasta carte pentru a reusi sa creati o companie la fel de incantatoare precum Apple. – Steve Wozniak, co-fondator Apple Cel mai bun tratat despre relatii interpersonale de la cartea scrisa de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence Peopl e, incoace.
– Michael Gartenberg, director Gartner Guy Kawasaki a fost evanghelist sef la Apple. Este de asemenea si co-fondatorul Alltop.com (o revista online cu subiecte populare pe Web) si managing partner la Garage Technology Ventures.
Cartile sale s-au bucurat de un enorm succes in randul publicului si sunt traduse in mai multe limbi de circulatie internationala, cum ar fi: Reality Check (2011), The Art of the Start (2004) sau Rules For Revolutionaries (2000). Este licentiat in stiinte umaniste in cadrul Universitatii Stanford si detine un MBA obtinut la UCLA.

Incantare
de

Ar putea să îți placă și…

  • Economie. Idei fundamentale - DK - LITERA

    Economie. Idei fundamentale

    De

    Editura

    Ce se intampla in cazul unei recesiuni? Ce rol au banii? De ce platim taxe? Economia afecteaza fiecare aspect al vietii noastre, de la modalitatea in care ajungem la lucru, pana la locul in care…

    Pret:

    139.99
    97.99 LEI
  • Bucuria afacerilor - Simone Milasas - FOR YOU

    Bucuria afacerilor

    De

    Editura

    Bucuria afacerilor. Si daca afacerile sunt aventura vietii? Bucuria afacerilor – Instrumente, relatari si sugestii practice pentru a-ti schimba afacerea intr-un mod diferit. Joy of Business/Bucuria afacerilor nu inseamna sa fii fericit in mod isteric….

    Pret:

    38
    30.4 LEI
  • Corporatia. Tipologii si ghid de supravietuire - Emilia Muller - PARALELA 45

    Corporatia. Tipologii si ghid de supravietuire

    De

    Editura

    Dincolo de definitiile anodine si ambigue din dictionare, in limbajul cotidian termenii corporatie si corporatism sunt folositi cel mai adesea cu sensuri peiorative, indicand mentalitati, atitudini sau persoane pline de sine si neserioase, avand tendinta…

    Pret:

    40.18 LEI
  • Linchpin. Esti de neinlocuit? - Seth Godin - PUBLICA

    Linchpin. Esti de neinlocuit?

    De

    Editura

    Pana acum, in toate organizatiile existau doua echipe: conducerea si forta de munca. Acum exista si o a treia echipa – oamenii de neinlocuit. Acestia sunt inventivi, conduc (indiferent de functia pe care o au),…

    Pret:

    51.81
    41.45 LEI
  • Curs de vanzari - Zig Ziglar - CURTEA VECHE

    Curs de vanzari

    De

    Editura

    Curs de vanzari – Cum sa vinzi orice oricui. Editia a II- a Profesionistul de succes din domeniul vanzarilor stie ca fericirea nu inseamna placere, ci victorie, ca, daca faci ceea ce trebuie sa faci…

    Pret:

    40.18
    38.17 LEI
  • Mitul antreprenorial. Contractul - Michael E. Gerber - ACT SI POLITON

    Mitul antreprenorial. Contractul

    De

    Editura

    Mitul antreprenorial – contractorul: De ce nu reusesc afacerile celor mai multi contractori si ce este de facut in privinta asta / The E-Myth Contractor: Why Most Contractors’ Businesses Don’t Work and What to Do…

    Pret:

    32.77 LEI
  • Magnatii - Charles R. Morris - LITERA

    Magnatii

    De

    Editura

    Magnatii. Cum au inventat Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould si J.P. Morgan supereconomia americana Oamenii care si-au pus amprenta asupra economiei ce a influentat decisiv soarta lumii Economia americana moderna este creatia a…

    Pret:

    59.99
    44.99 LEI
  • Reinventatorii - Jason Jennings - ACT SI POLITON

    Reinventatorii

    De

    Editura

    Reinventatorii dezvaluie secretele utilizate de mari companii, precum Starbucks, Arrow Electronics, Apple, Pella Windows, SAS, Capital One, DOT Foods, Humana, Nucor Steel, Multi-Chem, Koch Industries, Southwest Airlines, pentru a fi cu un pas inaintea competitiei….

    Pret:

    40.18 LEI
  • tratat de management general. managementul schimbarii vol. 9 - coord. ion stegaroiu - PRO UNIVERSITARIA

    tratat de management general. managementul schimbarii vol. 9

    De

    Editura

    Pret:

    50.74
    43.13 LEI
  • Experienta face diferenta - Doru Supeala - EDITURA CREATOR

    Experienta face diferenta

    De

    Editura

    De la Marketing la Rightketing As vrea ca, citind aceasta carte, specialistii din marketing si comunicare sa descopere, sa inteleaga si sa valorifice in mod inteligent, creativ si profitabil posibilitatile de interactiune personalizata cu consumatorii,…

    Pret:

    41.23 LEI
  • Principii - Ray Dalio - ACT SI POLITON

    Principii

    De

    Editura

    Principii. Invata sa obtii cat mai mult din fiecare efort pe care il depui! Principii / Principles: Life and Work de Ray Dalio este exact genul acela de carte pe care o cauti mereu, dar…

    Pret:

    125.8 LEI
  • Online de simplu - Lorand Soares Szasz, Simina Porosnicu - SOARES CONSULTING

    Online de simplu

    De

    Editura

    Simina Porosnicu este o mare iubitoare a psihologiei umane si o adepta a unui stil de Marketing etic si sistematic. Timp de 3 ani a detinut rolul de Marketing Manager pentru brandul Lorand Soares Szasz,…

    Pret:

    81.4 LEI
Incantare
de