Acasa/

/

Minidictionar de management 19: Sistemul organizatoric

Autor:
Minidictionar de management 19: Sistemul organizatoric - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Minidictionarul de management (19) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…
Categorie
Editura
Autor

9.9

11
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2012
ISBN:
9789731299006
Recenzii
5/5

Descriere

Minidictionarul de management (19) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati cel mai frecvent in aceasta zona a managementului; • un fond minim de termeni de management esentiali, care se refera la conceptele si instrumentarul de baza manageriale comune tuturor domeniilor manageriale.
Acestia au in vedere conceptele de stiinta si practica manageriala, functiile managementului, sistemul si subsistemele manageriale, managerii si leaderii, anumite metode manageriale s.a. Prezentul minidictionar are la baza Dictionarul de management* general, care cuprinde peste 4.000 de termeni manageriali, realizat sub egida stiintifica a Societatii Academice de Management din Romania (SAMRO) si cu suportul Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) si al proiectului POS-DRU ANTREMAN, unde sunt implicate Anglia Ruskin University din Cambridge, Anglia si ASE Bucuresti.
Dictionarul are o structura moderna, acordand o atentie deosebita nu numai definirii riguroase a termenilor, ci si facilitarii identificarii si utilizarii acestora de catre managerii, specialistii in management, studentii care studiaza sau sunt interesati in management si tuturor celor care doresc sa inteleaga aprofundat aceasta zona a managementului si sa il practice cu un plus de rigurozitate si eficacitate. Principalele componente ale microdictionarului sunt: • lista coordonatorilor si autorilor, • cuvant inainte, • cuprinsul in limba romana, • cuprinsul in limba engleza, • minighid de utilizare a dictionarului, • termenii ordonati alfabetic, • indexul termenilor in limba romana, • indexul termenilor in limba engleza, • bibliografie.
Fara indoiala ca dictionarul – in ciuda eforturilor intense depuse – nu este perfect. De aceea, rugam pe cei care il consulta sa ne comunice observatiile si sugestiile pe care le au.
Acestea ne vor fi deosebit de utile in realizarea urmatoarelor editii a dictionarului. Nu putem incheia acest succint cuvant introductiv fara a multumi specialistilor care, in calitate de autori si/sau coordonatori, au contribuit la realizarea dictionarului.
In final, evidentiem ca publicarea dictionarului in aceasta prima editie a fost posibila datorita resurselor puse la dispozitie de POS-DRU, in cadrul proiectului ANTREMAN.

Minidictionar de management 19: Sistemul organizatoric
de

Ar putea să îți placă și…

  • Bluff. Cacealmaua bancilor centrale si criza economica - Anjum Hoda - RAO

    Bluff. Cacealmaua bancilor centrale si criza economica

    De

    Editura

    O teorie oportuna si provocatoare care isi propune sa demaste cauza principala a crizelor financiare recurente din ultimii douazeci de ani. Explicatia oficiala si larg acceptata a crizei economice globale din 2007-2009 sustine ca bancile…

    Pret:

    35
    26.25 LEI
  • Revolutia marketingului contextual - Mathew Sweezey - PRESTIGE

    Revolutia marketingului contextual

    De

    Editura

    Revolutia marketingului contextual. Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite Intr-o lume caracterizata de zgomotul nelimitat al mass-mediei, oare cum ar putea afacerile sa ajunga la clienti? Prin context. Suntem in mijlocul unei…

    Pret:

    70 LEI
  • Influenta subtila - Jennifer B. Kahnweiler - BUSINESS TECH

    Influenta subtila

    De

    Editura

    Secretele care genereaza puterea de influentare a persoanelor introvertite CUM SA AI IMPACT FARA SA FACI MULT ZGOMOT Nu subestima hotararea unui om linistit.- Iain Duncan Smith, politician britanic Introvertitii, care isi iau energia din…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Cicluri si crize economice. Teoria Constructala in economie - Radu Isaic - MAGIC PRINT

    Cicluri si crize economice. Teoria Constructala in economie

    De

    Editura

    Prezenta lucrare este o incercare de explicare a ciclurilor economice, crizelor economice si contagiunii lor cu aplicare practica la nivelul Uniunii Europene si a crizei din 2008. Exista numeroase lucrari si teorii pe tema abordata…

    Pret:

    39.99 LEI
  • Inspiratie pe Plus - Lorand Soares Szasz, Dacian Pascuta, Andrei Ureche - SOARES CONSULTING

    Inspiratie pe Plus

    De

    Editura

    Lorand Soares Szasz este unul dintre cei mai apreciati speakeri si antreprenori romani la ora actuala. A fost desemnat de 2 ori consecutiv cel mai bun speaker din Romania la Business Days. Prin cartile si…

    Pret:

    77 LEI
  • Negocierea in avantaj - G. Richard Shell - CODECS

    Negocierea in avantaj

    De

    Editura

    Multi oameni sunt, din fire, concilianti si cooperanti; altii sunt, dimpotriva, competitivi. Exista persoane deosebit de eficiente in negociere, indiferent de abordarea lor. In privinta stilului exista un singur adevar: ca sa fie buni, negociatorii…

    Pret:

    40 LEI
  • Managementul resursei umane - Carmen Buzea, Horia Moasa - INSTITUTUL EUROPEAN

    Managementul resursei umane

    De

    Editura

    Managementul resursei umane.Teorii in practica profesionala Din Cuprins: – Managementul strategic al resursei umane – Relatii de munca in organizatii – Integrarea – Motivarea angajatilor – Evaluarea performantelor profesionale – Recompensarea financiara a angajatilor -…

    Pret:

    68 LEI
  • Cum sa convingi o pisica - Jay Heinrichs - ACT SI POLITON

    Cum sa convingi o pisica

    De

    Editura

    Cum sa convingi o pisica: Un ghid in arta persuasiunii pentru oameni Cum sa convingi o pisica: Un ghid in arta persuasiunii pentru oameni / How to Argue with a Cat: A Human’s Guide to…

    Pret:

    39 LEI
  • Arta de a fi moral in audit. Dileme etice intre moralitate si legalitate - Marta Tomosioiu (Tache) - PRO UNIVERSITARIA

    Arta de a fi moral in audit. Dileme etice intre moralitate si legalitate

    De

    Editura

    Cartea Arta de a fi moral in audit. Dileme etice intre moralitate si legalitate reprezinta un adagiu adus auditului care doreste sa-i constientizeze pe cei care au rolul de a proclama adevarul de la nivelul…

    Pret:

    45
    40.5 LEI
  • Particularitati ale contabilitatii entitatilor - Sorin-Constantin Deaconu - C.H. BECK

    Particularitati ale contabilitatii entitatilor

    De

    Editura

    Pret:

    34.9
    33.16 LEI
  • Studii de caz privind managementul organizatiilor din Romania in contextul transformarilor si crizelor actuale - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Studii de caz privind managementul organizatiilor din Romania in contextul transformarilor si crizelor actuale

    De

    Editura

    Societatea Academica de Management din Romania (SAMRO), organizatia nationala stiintifica de elita in domeniul managementului, publica in acest an al patrulea volum din seria culegerilor de caz elaborate in anii 2017, 2020, 2022. Volumul Studii…

    Pret:

    55
    49.5 LEI
  • Branding on the Eastern Front - Aneta Bogdan - ANETA BOGDAN

    Branding on the Eastern Front

    De

    Editura

    Branding on the Eastern Front. The Quest of a Brand Consultant in the New Europe Editia internationala (in limba engleza) a cartii Branding pe frontul de Est cuprinde inside stories din culisele luptei pentru reputatie…

    Pret:

    59.9 LEI