Acasa/

/

Blink

Autor:
Blink - Malcolm Gladwell - PUBLICA
Detalii:
Blink. Decizii bune în 2 secunde Cu o noua postfata a autorului si un interviu inedit cu Malcolm Gladwell. In The Tipping Point , Malcolm Gladwell a redefinit felul in care percepem lumea exterioara. In…
Categorie
Editura
Autor

55

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2011
ISBN:
9789731931814
Recenzii
5/5

Descriere

Blink. Decizii bune în 2 secunde Cu o noua postfata a autorului si un interviu inedit cu Malcolm Gladwell.
In The Tipping Point , Malcolm Gladwell a redefinit felul in care percepem lumea exterioara. In Blink , el revolutioneaza felul in care intelegem lumea interioara.
Pornind de la studii de ultima ora din domeniul neurostiintei si al psihologiei pentru a demonstra ca diferenta dintre o decizie buna si una gresita nu sta atat in volumul de informatii cu care lucram, cat in capacitatea de a ne concentra asupra unor detalii esentiale, Gladwell ne invata cum putem lua decizii mai bune – acasa, la birou si in viata de zi cu zi. Gladwell ilustreaza cu maiestrie un aspect al vietii noastre mentale pe care ne bazam intr-o masura covarsitoare, dar pe care foarte rar il analizam, anume abilitatea de a face judecati rapide si de a lua decizii spontane, edificatoare.
O carte incitanta si o experienta foarte placuta. – Donna Seaman, Booklist Dupa ce am parcurs primele pagini din Blink am stiut ca voi petrece toata noaptea citind aceasta carte.
– Jennifer Reese, Entertainment Weekly Blink trece alert printr-o serie de istorii incantatoare… Gladwell ne surprinde constant cu informatii si fenomene fascinante…
Daca aveti incredere in judecata mea spontana, cumparati aceasta carte: veti fi incantati. – David Brooks, New York Times Book Review Cartea este o desfatare…
Povestitorul Gladwell e genial. Este ca un zeu hindus, atotstiutor, al anecdotelor: le extrage din toate domeniile imaginabile ale existentei umane.
– Lev Grossman, Time Gladwell este pentru stiintele sociale ceea ce a fost Stephen Hawking pentru teoria fizicii… Gladwell isi ilustreaza teoriile cu exemple fascinante, combinand datele stiintifice cu o scriitura exceptionala.
– Jill Spitznass, Portland Tribune Original, accesibil, anecdotic, aerisit, captivant: acesta este stilul lui Malcolm Gladwell. Un stil care imbina stiinta, sociologia, psihologia, cultura pop si care propune o interpretare cu totul noua a realitatilor.
Toate cartile sale au fost numarul unu in clasamentul New York Times Book Review.

Blink
de

Ar putea să îți placă și…

  • Social media. Sunt dinamita! Ghid practic pentru autori - Laurence O'Bryan - TRITONIC

    Social media. Sunt dinamita! Ghid practic pentru autori

    De

    Editura

    Social Media. Sunt dinamita! Ghid practic pentru autori. Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa! Sunt si profesor de digital marketing, creator de…

    Pret:

    23 LEI
  • Mai presus de bani... echipa antreprenorului - Robert Kiyosaki, Rich Dad Advisors - CURTEA VECHE

    Mai presus de bani… echipa antreprenorului

    De

    Editura

    Multi au idei de milioane. Toti cred ca noul lor produs sau serviciu ii va imbogati si le va transformavisurile in realitate. Problema este ca multi nu stiu cum sa isi transforme visurile de milioane…

    Pret:

    60
    57 LEI
  • Bucuria afacerilor - Simone Milasas - FOR YOU

    Bucuria afacerilor

    De

    Editura

    Bucuria afacerilor. Si daca afacerile sunt aventura vietii? Bucuria afacerilor – Instrumente, relatari si sugestii practice pentru a-ti schimba afacerea intr-un mod diferit. Joy of Business/Bucuria afacerilor nu inseamna sa fii fericit in mod isteric….

    Pret:

    38
    30.4 LEI
  • Marketingul carierei - Gabriel Bratucu, Ecaterina Coman - C.H. BECK

    Marketingul carierei

    De

    Editura

    Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan Cartea scrisa de Ecaterina Coman si Gabriel Bratucu este destinata in primul rand specialistilor in resurse umane dispusi sa isi largeasca orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de…

    Pret:

    44.9
    42.66 LEI
  • Dictionar economic englez-roman, roman-englez - Violeta Nastasescu - NICULESCU

    Dictionar economic englez-roman, roman-englez

    De

    Editura

    Depozitar al unui bogat fond lexical, de aproximativ 50 000 de cuvinte si expresii, dictionarul, aflat sub semnatura Violetei Nastasescu – fosta profesoara a catedrei de limbi straine a Academiei de Stiinte Economice din Bucuresti,…

    Pret:

    73.5
    36.75 LEI
  • Cele 4 lentile ale inovatiei - Rowan Gibson - ACT SI POLITON

    Cele 4 lentile ale inovatiei

    De

    Editura

    Cele 4 lentile ale inovatiei: un instrument puternic pentru gandirea creativa Cele 4 lentile ale INOVATIEI: Un instrument puternic pentru gandirea creativa / The Four Lenses of Innovation: A Power Tool for Cretive Thinking de…

    Pret:

    79 LEI
  • Einstein si arta de a naviga - Anne de Graaf, Klaas Kunst - BMI

    Einstein si arta de a naviga

    De

    Editura

    Einstein si arta de a naviga. O explorare a leadershipului modern Un om privea odata, la un fluture care incerca din r asputeri sa se elibereze din cocon, ca sa p atrunda in lume cu…

    Pret:

    45 LEI
  • Hei, Whipple, incearca asta - Luke Sullivan - BRANDBUILDERS GRUP

    Hei, Whipple, incearca asta

    De

    Editura

    Citind aceasta carte vei descoperi secrete incitante despre campanii celebre de advertising, te vei delecta cu exemple de reclame alese de Luke Sullivan ca fiind reprezentative pentru fiecare gen: print, radio, TV si outdoor. Vei…

    Pret:

    66.47 LEI
  • A vinde e omeneste - Daniel Pink - PUBLICA

    A vinde e omeneste

    De

    Editura

    A vinde e omeneste este un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit Tiriac Bank. „Vanzari? Bleah. Pentru cei destepti, vanzarile sunt un demers care nu necesita prea multa materie cenusie – o sarcina destinata…

    Pret:

    47.2 LEI
  • Factorul impuls - Nick Tasler - AMALTEA

    Factorul impuls

    De

    Editura

    In lucrarea Factorul Impuls, Nick Tasler transforma un concept greu de inteles intr-o uimitoare explorare a felului in care functionam si actionam. Din povestile extraordinare pe care le relateaza, el scoate la lumina rolul avut…

    Pret:

    28.91
    27.46 LEI
  • Manager 80.20. Zece metode pentru a deveni un lider grozav - Richard Koch - ACT SI POLITON

    Manager 80.20. Zece metode pentru a deveni un lider grozav

    De

    Editura

    Manager 80/20. Zece metode pentru a deveni un lider grozav / The 80 / 20 Manager: Ten Ways to Become a Great Leader de Richard Koch iti propune o „arma secreta” pentru a-ti simplifica munca…

    Pret:

    49 LEI
  • Povesti cu lipici. Cum poate storytellingul sa captiveze clientii, sa influenteze publicul si sa iti transforme afacerea - Kindra Hall - ACT SI POLITON

    Povesti cu lipici. Cum poate storytellingul sa captiveze clientii, sa influenteze publicul si sa iti transforme afacerea

    De

    Editura

    Povesti cu lipici: Cum poate storytellingul sa captiveze clientii, sa influenteze publicul si sa iti transforme afacerea/ Stories that Stick: How Storytelling Can Captivate Customers, Influence Audiences, and Transform Your Business de Kindra Hall este…

    Pret:

    48 LEI