Acasa/

/

Contagios. Cum se raspandesc ideile

Autor:
Contagios. Cum se raspandesc ideile - Jonah Berger - PUBLICA
Detalii:
Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In Contagios, Berger dezvaluie secretul care sta la baza comunicarii…
Categorie
Editura
Autor

46.52

58.15
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2015
ISBN:
9786067221619
Recenzii
5/5

Descriere

Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In Contagios, Berger dezvaluie secretul care sta la baza comunicarii orale si a transmiterii informatiei prin intermediul mediului social.
In aceasta carte veti afla care sunt cele sase principii de baza care fac ca tot felul de lucruri sa devina captivante, pornind de la produse de larg consum si initiative politice, la zvonuri si filmulete postate pe YouTube. In Contagios veti citi, de exemplu, cum a devenit celebru un restaurant de lux prin intermediul unei banale fripturi cu branza, cum reclamele anti-drog se poate sa fi crescut, de fapt, consumul de substante interzise si cum a fost posibil ca un filmulet despre unul dintre cele mai plictisitoare produse, un blender, sa aiba peste 200 de milioane de vizualizari.
Indiferent ca sunteti managerul unei mari companii, ca detineti o afacere mica, pe care doriti sa o promovati, ca sunteti pe punctul de a obtine o functie politica sau ca lucrati in domeniul sanatatii si doriti sa faceti o schimbare, Contagios va va explica modul in care produsele si ideile voastre pot deveni captivante. Jonah Berger este creativ, serios, indraznet si glumet deopotriva.
Daca analizezi cercetarile sale, o actiune comparabila cu a admira o opera de arta intr-un muzeu, incepi sa privesti viata dintr-o cu totul alta perspectiva. Nu cred ca exista un exemplu mai bun despre cum fi folosite stiintele sociale pentru a pune in valoare atat lucrurile banale cat si cele extraordinare din viata de zi cu zi.
Dan Ariely, autorul cartii Irational in mod previzibil Daca dispui de un buget redus, dar vrei sa ai impact pe piata, Contagios este cartea de care ai nevoie. Vei invata ce anume trebuie sa faci ca vestea despre produsul tau sa se raspandeasca intr-un ritm ametitor.
Chip Heath, co-autorul cartilor Made to Stick si Decisive Viralitatea e forma suprema de native advertising. Cum sa beneficiezi de vorbele, gandurile si actiunile celorlalti – iata misiunea indeplinita a lui Jonah Berger prin aceasta carte.
Alina Stepan, Managing Director Ipsos South-East Europe Bestseller New York Times Cea mai buna carte de marketing a anului 2014 American Marketing Association

Contagios. Cum se raspandesc ideile
de

Ar putea să îți placă și…

  • Marketingul inovatiilor in retail - Dr. Adina Saniuta - PRO UNIVERSITARIA

    Marketingul inovatiilor in retail

    De

    Editura

    Lucrarea Marketingul Inovatiilor in Retail evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a…

    Pret:

    41.23
    35.05 LEI
  • Capital si ideologie - Thomas Piketty - LITERA

    Capital si ideologie

    De

    Editura

    Toate societatile umane trebuie sa-si justifice inegalitatile: trebuie sa le gaseasca motivatiile, fara de care ansamblul edificiului politic si social ameninta sa se prabuseasca. In acest sens, ideologiile trecutului, daca le studiem indeaproape, nu sunt…

    Pret:

    199.99
    139.99 LEI
  • Ce vrea clientul ca tu sa stii - Ram Charan - BUSINESS TECH

    Ce vrea clientul ca tu sa stii

    De

    Editura

    Ce vrea clientul ca tu sa stii. Un mod diferit de abordare a vanzarii. Ce si cum sa faci Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate…

    Pret:

    34.89
    33.15 LEI
  • Loialitate totala - Sandy Rogers, Leena Rinne, Shawn Moon - ALL

    Loialitate totala

    De

    Editura

    Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor Cum sa castigi respectul, increderea si fidelitatea clientilor.Principiile prezentate in aceasta lucrare te vor invata sa generezi loialitate totala in randul celor cu care interactionezi si te vor…

    Pret:

    40.08
    36.07 LEI
  • Comunicare organizationala

    De

    Editura

    Intr-un mediu din ce in ce mai concurential, comunicarea organizationala devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifesta interes pentru alege- rea unor sisteme de pilotare a activitatilor care asigura…

    Pret:

    71.89
    61.11 LEI
  • Performanta sub presiune - Hendrie Weisinger, J.P. Pawliw-Fry - ACT SI POLITON

    Performanta sub presiune

    De

    Editura

    Performanta sub presiune: Stiinta de a fi la inaltime atunci cand conteaza/ Performing under Pressure de Dr. Hendrie Weisinger si Dr. J.P. Pawliw-Fry este un raspuns elaborat la intrebarea: Cum se comporta oamenii in situatii…

    Pret:

    61.32 LEI
  • Big data - Viktor Mayer-Schonberger, Kenneth Cukier - ACT SI POLITON

    Big data

    De

    Editura

    Big data: o revolutie care va transforma felul in care traim, muncim si gandim Big Data: O revolutie care va transforma felul in care traim, muncim si gandim / Big Data: A Revolution That Will…

    Pret:

    46.51 LEI
  • Coaching zi de zi - Michael Bungay Stanier - PUBLICA

    Coaching zi de zi

    De

    Editura

    In cartea lui Michael Bungay Stanier, coachingul devine o parte integranta si informala a programului de zi cu zi, prin care managerii si echipele acestora reusesc sa munceasca mai putin, dar sa aiba rezultate de…

    Pret:

    51.81
    41.45 LEI
  • Aici e raspunsul - Dan Norris - CURTEA VECHE

    Aici e raspunsul

    De

    Editura

    Aici e raspunsul. Sfaturi de business de la cel mai dubios coach din lume pentru noii antreprenori Daca te astepti sa iti dai viata pentru antreprenoriat, ca la final sa devii altcineva, te inseli amarnic….

    Pret:

    47.58
    35.69 LEI
  • Excelenta in afaceri - Jim Collins - CURTEA VECHE

    Excelenta in afaceri

    De

    Editura

    Jim Collins – Expert de renume mondial in evolutia companiilor durabile, Jim Collins a consiliat sute de lideri aflati la conducerea marilor firme din intreaga lume. In cartea Excelenta in afaceri , el pune sub…

    Pret:

    54.97
    52.22 LEI
  • Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat - Daniel Pink - PUBLICA

    Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat

    De

    Editura

    Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensa si pedeapsa”. Este o greseala, ne spune Daniel H. Pink. In Drive, una…

    Pret:

    58.15
    46.52 LEI
  • Sustenabilitatea fiscala prin rezilienta institutionala - Diana-Maria Driga - UNIVERSITARA

    Sustenabilitatea fiscala prin rezilienta institutionala

    De

    Editura

    Lucrarea propune o abordare originala a autoarei asupra evaluarii capacitatii de rezilienta a sistemelor, in special a sistemului fiscal-bugetar, atat in fata socurilor provenite din mediul intern al sistemului analizat, cat si din mediul extern…

    Pret:

    42.29 LEI
Contagios. Cum se raspandesc ideile
de