Acasa/

/

Contagios. Cum se raspandesc ideile

Autor:
Contagios. Cum se raspandesc ideile - Jonah Berger - PUBLICA
Detalii:
Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In Contagios, Berger dezvaluie secretul care sta la baza comunicarii…
Categorie
Editura
Autor

55

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2015
ISBN:
9786067221619
Recenzii
5/5

Descriere

Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In Contagios, Berger dezvaluie secretul care sta la baza comunicarii orale si a transmiterii informatiei prin intermediul mediului social.
In aceasta carte veti afla care sunt cele sase principii de baza care fac ca tot felul de lucruri sa devina captivante, pornind de la produse de larg consum si initiative politice, la zvonuri si filmulete postate pe YouTube. In Contagios veti citi, de exemplu, cum a devenit celebru un restaurant de lux prin intermediul unei banale fripturi cu branza, cum reclamele anti-drog se poate sa fi crescut, de fapt, consumul de substante interzise si cum a fost posibil ca un filmulet despre unul dintre cele mai plictisitoare produse, un blender, sa aiba peste 200 de milioane de vizualizari.
Indiferent ca sunteti managerul unei mari companii, ca detineti o afacere mica, pe care doriti sa o promovati, ca sunteti pe punctul de a obtine o functie politica sau ca lucrati in domeniul sanatatii si doriti sa faceti o schimbare, Contagios va va explica modul in care produsele si ideile voastre pot deveni captivante. Jonah Berger este creativ, serios, indraznet si glumet deopotriva.
Daca analizezi cercetarile sale, o actiune comparabila cu a admira o opera de arta intr-un muzeu, incepi sa privesti viata dintr-o cu totul alta perspectiva. Nu cred ca exista un exemplu mai bun despre cum fi folosite stiintele sociale pentru a pune in valoare atat lucrurile banale cat si cele extraordinare din viata de zi cu zi.
Dan Ariely, autorul cartii Irational in mod previzibil Daca dispui de un buget redus, dar vrei sa ai impact pe piata, Contagios este cartea de care ai nevoie. Vei invata ce anume trebuie sa faci ca vestea despre produsul tau sa se raspandeasca intr-un ritm ametitor.
Chip Heath, co-autorul cartilor Made to Stick si Decisive Viralitatea e forma suprema de native advertising. Cum sa beneficiezi de vorbele, gandurile si actiunile celorlalti – iata misiunea indeplinita a lui Jonah Berger prin aceasta carte.
Alina Stepan, Managing Director Ipsos South-East Europe Bestseller New York Times Cea mai buna carte de marketing a anului 2014 American Marketing Association

Contagios. Cum se raspandesc ideile
de

Ar putea să îți placă și…

  • Minidictionar de management 19: Sistemul organizatoric - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Minidictionar de management 19: Sistemul organizatoric

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (19) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11
    9.9 LEI
  • Finis. Slefuieste-ti talentul de a duce lucrurile pana la capat - Jon Acuff - ACT SI POLITON

    Finis. Slefuieste-ti talentul de a duce lucrurile pana la capat

    De

    Editura

    Finis: Slefuieste-ti talentul de a duce lucrurile pana la capat / Finish: Give Yourself the Gift of Done de Jon Acuff este o carte pe care trebuie neaparat sa o citesti daca iti doresti sa…

    Pret:

    39 LEI
  • Momentum. De la crize la oportunitate - Kjell A. Nordstrom, Per Schlingmann - PILOTBOOKS

    Momentum. De la crize la oportunitate

    De

    Editura

    Acesta este un moment istoric cu consecinte extreme care se afla la doi pasi de noi. Momentum este scrisa pentru cei care vor sa inteleaga cum pandemia, criza climatica si razboiul din Ucraina vor schimba…

    Pret:

    39 LEI
  • Manualul Trainerului Profesionist - Robert H. Vaughn - CODECS

    Manualul Trainerului Profesionist

    De

    Editura

    Cel mai cuprinzator manual de training Scris pentru toti cei care se ocupa de formarea personalului, indiferent de nivelul de pregatire sau de experienta lor, Manualul trainerului profesionist abordeaza intregul proces de instruire si prezinta…

    Pret:

    60 LEI
  • Actiunea Umana - Ioana Negru, Anca Negru - INSTITUTUL EUROPEAN

    Actiunea Umana

    De

    Editura

    Din cuprins: ◊ Metode si idei filosofice in Scoala austriaca ◊ Antologie de texte Murray Rothbard ◊ Praxeologia ca metoda a stiintelor sociale ◊ Mantia stiintei ◊ Scoala austriaca drept sistem economic pluralist ◊ Mises,…

    Pret:

    23.11 LEI
  • Cresterea economica, o amagire - David Pilling - CURTEA VECHE

    Cresterea economica, o amagire

    De

    Editura

    Cresterea economica, o amagire. Bogatia, saracia si bunastarea natiunilor Ideea principala a lui David Pilling este ca nu numai modul in care calculam cresterea economica ar trebui regandit, ci chiar modul in care concepem cresterea…

    Pret:

    55
    52.25 LEI
  • Ghidul managerului de produs + CD - Linda Gorchels - ROSETTI

    Ghidul managerului de produs + CD

    De

    Editura

    Un manager de produs capabil este unul din cei mai valorosi angajati ai unei companii, responsabil pentru realizarea fiecarui pas al ciclului de viata al unui produs. Ghidul managerului de produs prezinta modul in care…

    Pret:

    24.09 LEI
  • Stand and deliver - Dale Carnegie - CURTEA VECHE

    Stand and deliver

    De

    Editura

    Stand & deliver. Cum sa devii un maestru al comunicarii si un orator desavarsit Unul dintre marii vizionari ai literaturii motivationale, Dale Carnegie, a prevazut cu o incredibila limpezime importanta pe care o va avea,…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania - Marioara Iordan, Mihaela Nona Chilian - PRO UNIVERSITARIA

    Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania

    De

    Editura

    Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic Volumul Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic subliniaza importanta…

    Pret:

    98
    88.2 LEI
  • Eficienta manageriala in comunicarea de criza - Georgiana Cristea - TRITONIC

    Eficienta manageriala in comunicarea de criza

    De

    Editura

    A sti cum sa raspunzi si sa actionezi intr-un context nou, plin de provocari nemaiintalnite si pentru care nu ai repere este o cerinta complexa ce poate transforma managerii pentru totdeauna. COVID-19 a creat acest…

    Pret:

    45 LEI
  • Networking pentru cei care detesta networking - Devora Zack - BUSINESS TECH

    Networking pentru cei care detesta networking

    De

    Editura

    Ce este networkingul, de fapt? Networkingul este arta de a-ti constitui o retea de relatii profesionale si de a le mentine in scopul obtinerii unor rezultate bilateral benefice in esenta, inseamna Conexiune si Relationare. Ce…

    Pret:

    39.9
    37.91 LEI
  • Dictionar de marketing englez-roman - A. Ivanovic, P.H. Collin - STIINTA

    Dictionar de marketing englez-roman

    De

    Editura

    Dictionarul pune la dispozitie persoanelor interesate un amplu vocabular de termeni utilizati in marketing, inclusiv cuvinte privind cercetarea pietei, publicitatea, asistenta promotionala, tehnicile de vanzare. Cei 6500 de termeni principali si expresii asociate sunt explicate…

    Pret:

    30 LEI