Acasa/

/

Principiile unei afaceri-star

Autor:
Principiile unei afaceri-star - Richard Koch - ACT SI POLITON
Detalii:
Cartea de afaceriPrincipiile unei afaceri-star(The Star Principle. How It Can Make You Rich), de Richard Koch. Autorul spune ca aceasta lucrare este o fuziune intre viata sa de consultant pe probleme de strategie, cea de…
Categorie
Editura
Autor

33.84

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2016
ISBN:
9786068739403
Recenzii
5/5

Descriere

Cartea de afaceriPrincipiile unei afaceri-star(The Star Principle. How It Can Make You Rich), de Richard Koch.
Autorul spune ca aceasta lucrare este o fuziune intre viata sa de consultant pe probleme de strategie, cea de antreprenor si investitor si cea de scriitor. Richard Koch face doua promisiuni cititorilor: Materialul este usor de citit si nu presupune cunostinte speciale despreafaceri; daca ii urmati cuvintele, calatoria voastra magica si misterioasa in lumea starurilor va va face mai increzatori, mai utili si cu mult mai bogati.
Scriitorul, oratorul si investitorul britanic Richard Koch a infiintat o serie de companii, iar pe altele le-a facut rentabile sau le-a ajutat sa se extinda decisiv, ajungand sa dobandeasca o avere imensa. Cartea de fata este ajutorul pe care acesta il ofera tuturor acelora care isi doresc sa-i urmeze exemplul.
„Ai un avantaj daca stii precis ce cauti- spune el. Am codificat ce stiu eu, cunostintele dobandite de pe urma cautarii companiilor-star, de pe urma faptului ca uneori le-am gasit si alteori nu.
Cred ca acum stiu cum sa pun problema. Si am asternut totul pe hartie, pentru ca tu sa poti sa-ti creezi propriul star.” Ce este o companie-star?
Este o companie cu o crestere rapida si serioasa, infiintata sau cumparata de un antrepenor vizionar, care stie sa descopere „gaura din piata sau piata din gaura” si, mai ales, stie sa-si aleaga oamenii cu care sa lucreze. pentru ca autorul e de parere ca intr-o companie-starnu exista niciodata o singura persoana esentiala.
„Antreprenorul singuratic e un mit. Antreprenorul cu multe capete e real”

Principiile unei afaceri-star
de

Ar putea să îți placă și…

  • Economia informala - Laura Mariana Vladuca - PRO UNIVERSITARIA

    Economia informala

    De

    Editura

    Economia informala.Efecte asupra dezvoltarii robuste a societatii Din cuprins: • Interferente conceptuale intre economia reala si economia subterana • Efectele economiei informale asupra economiei de piata • Evaziunea din spatele falimentelor societatilor comerciale in Romania…

    Pret:

    39.12
    35.21 LEI
  • Afaceri in afara cutiei - John O'Keefe - BMI

    Afaceri in afara cutiei

    De

    Editura

    Schimbarile lumii de azi au capatat o viteza ametitoare, iar incrementalismul nu ne mai ajuta. Pe timp de furtuna, trebuie sa alergi chiar si numai pentru a-ti mentine pozitia. A actiona „in afara cutiei” inseamna,…

    Pret:

    44.4 LEI
  • Procrastinarea intentionata - Rory Vaden - ACT SI POLITON

    Procrastinarea intentionata

    De

    Editura

    Procrastinarea intentionata. 5 permisiuni ca sa iti multiplici timpul Procrastinarea intentionata / Procrastinate on Purpose de Rory Vaden nu este doar o carte, este o investitie, pentru ca la finalul ei vei detine toate instrumentele…

    Pret:

    45.46 LEI
  • Lider in vremuri dificile - John C. Maxwell - AMALTEA

    Lider in vremuri dificile

    De

    Editura

    Lider in vremuri dificile. Depasirea celor mai mari provocari, cu indrazneala si incredere Nr. 1 in Topul New York Times al celor mai bine vanduti autori Dupa o perioada in care omenirea s-a confruntat cu…

    Pret:

    29.61 LEI
  • Bazele contabilitatii - Luminita Jalba - PRO UNIVERSITARIA

    Bazele contabilitatii

    De

    Editura

    Intr-un mediu economic si social in plina transformare, contabilitatea capata o semnificatie aparte pentru toti cei care doresc sa acceada la rationamentul contabilitatii. In lucrare sunt prezentate intr-o maniera didactica principiile teoretice, regulile si practicile…

    Pret:

    74.01
    62.91 LEI
  • relatii publice turistice. note de curs - emilian m. dobrescu, ionela pitea - -

    relatii publice turistice. note de curs

    De

    Editura

    Pret:

    95.14 LEI
  • Concentreaza-te pe o singura sarcina - Devora Zack - BUSINESS TECH

    Concentreaza-te pe o singura sarcina

    De

    Editura

    Aminteste-ti de un moment cand numarai ceva, ti-ai pierdut concentrarea si a fost necesar s-o iei de la capat. Poate iti luai pulsul sau iti numarai banii, diverse obiecte sau premiile. Exista doua tipuri de…

    Pret:

    42.18
    40.07 LEI
  • Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe - Marshall Goldsmith - AMSTA PUBLISHING

    Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe

    De

    Editura

    Marshall Goldsmith este unul dintre cei mai cunoscuti traineri pe probleme de management. El face parte dintre consultantii care au fost solicitati sa lucreze cu peste optzeci de presedinti ai celor mai mari corporatii ale…

    Pret:

    42.3
    40.18 LEI
  • Ghid pentru vanzari si profit mai mare. 261 de strategii de marketing - Lorand Soares Szasz - SOARES CONSULTING

    Ghid pentru vanzari si profit mai mare. 261 de strategii de marketing

    De

    Editura

    Descopera cum functioneaza sasiul afacerii tale si cum poti creste numarul de clienti, cifra de afaceri si profitul. Poti sa vinzi piulite sau avioane, servicii de curatenie sau de consultanta. Poti sa produci mobila sau…

    Pret:

    102.55 LEI
  • Cum se fac banii - Ramit Sethi - CURTEA VECHE

    Cum se fac banii

    De

    Editura

    Cum se fac banii. Fara vinovatie. Fara scuze. Fara pacaleli – Un program eficient in sase saptamani Dupa ce vei implementa programul de sase saptamani al lui Ramit Sethi, te vei afla pe drumul cel…

    Pret:

    74.01 LEI
  • Teste-grila pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing - Valentina Zaharia, Cristina Balaceanu - PRO UNIVERSITARIA

    Teste-grila pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing

    De

    Editura

    Teste-grila pentru pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing Cuprins: • Tematica pentru examenul de licenta Marketing • I. Microeconomie •II. Management •III. Statistica •IV. Bazele marketingului si marketing international •V. Marketingul serviciilor…

    Pret:

    34.89
    31.4 LEI
  • Jeff Bezos si epoca Amazon. The Everything Store - Brad Stone - PUBLICA

    Jeff Bezos si epoca Amazon. The Everything Store

    De

    Editura

    Obiectivul acestei carti este de a spune povestea din spatele unuia dintre cele mai mari succese antreprenoriale de la zborul turbopropulsorului cu doua locuri al lui Sam Walton deasupra Sudului american pentru a evalua potentiale…

    Pret:

    58.15 LEI
Principiile unei afaceri-star
de