Acasa/

/

Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale

Autor:
Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale - Fred Reichheld - BUSINESS TECH
Detalii:
Intrebarea suprema descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au…
Categorie
Editura
Autor

31.35

33
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2011
ISBN:
9789738495609
Recenzii
5/5

Descriere

Intrebarea suprema descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au despre serviciile sau produsele tale. Regula de aur dupa care se ghideaza cei care ghideaza cei care folosesc informatiile din aceasta carte este: Trateaza-i pe ceilalti asa cum ti-ai dori tu sa fii tratat.
Sau: Ce tie nu-ti place altuia nu-i face! Companiile care au folosit in premiera noul sistem de loializare a clientilor au ajuns la un nivel cu mult superior competitorilor de pe piata.
Nu este vorba numai de giganti, ci si de afaceri mici, de familie, scoli, spitale, fundatii caritabile si liber-profesionisti, chiar de agentii guvernamentale sau organizatii nonguvernamentale. Toate pot profita la fel de mult si pot implementa noul sistem, caci au acelasi deziderat : multumirea celor pe care-i servesc.
Fred Reichheld, este director emerit si partener al Bain&Company. Activitatea lui de consultanta si cercetare s-a concentrat pe ideea de a ajuta companiile care aspira la rezultate net superioare sa se perfectioneze in domeniul cresterii satisfactiei clientilor, angajatilor si partenerilor de afaceri pentru ca doar asa acestia pot fi loializati

Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale
de

Ar putea să îți placă și…

  • Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor - Raluca-Giorgiana Chivu - PRO UNIVERSITARIA

    Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

    De

    Editura

    Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema „Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul…

    Pret:

    70
    63 LEI
  • Managementul financiar pe intelesul tuturor - Cosmin Baiu - EVRIKA

    Managementul financiar pe intelesul tuturor

    De

    Editura

    Managementul financiar pe intelesul tuturor. Finantarea companiei • Intocmirea planului de afaceri • Analiza financiara • Management executiv • Peste 80 de studii de caz si exemple practice Pornind de la elemente esentiale din cele…

    Pret:

    79.9
    63.92 LEI
  • O lume de vanzare. Despre bani, putere si traderii resurselor - Javier Blas, Jack Farchy - PILOTBOOKS

    O lume de vanzare. Despre bani, putere si traderii resurselor

    De

    Editura

    O lume de vanzare arunca o privire asupra unuia dintre subiectele cele mai putin analizate ale economiei mondiale: traderii miliardari de marfuri care cumpara, stocheaza si vand resursele Pamantului. Este povestea felului in care o…

    Pret:

    65 LEI
  • Lupta cu focul. Criza financiara si lectiile ei - Ben S. Bernanke, Timothy F. Geithner, Henry M. Paulson Jr. - ACT SI POLITON

    Lupta cu focul. Criza financiara si lectiile ei

    De

    Editura

    Lupta cu focul: Criza financiara si lectiile ei/ Firefighting: The Financial Crisis and Its Lessons de Ben S. Bernanke, Timothy F. Geithner si Henry M. Paulson Jr. este un studiu foarte interesant si bine documentat…

    Pret:

    47 LEI
  • Cum conducem? Intre amatorism si profesionalism - Ion Verboncu - UNIVERSITARA

    Cum conducem? Intre amatorism si profesionalism

    De

    Editura

    Managementul este, indiscutabil, cel mai important factor de success pentru organizatii (intreprinderi publice si private, institutii publice) si economia nationala din care fac parte; calitatea, eficienta si eficacitatea acestuia sunt dependente de calitatea factorului uman,…

    Pret:

    75 LEI
  • Metodologii manageriale ed.2 - Eugen Burdus, Ion Popa - PRO UNIVERSITARIA

    Metodologii manageriale ed.2

    De

    Editura

    Metodologii manageriale, lucrare de referinta in domeniul managementului, apare sub atenta ingrijire a domnului Ion Popa, decan al Facultatii de Management din cadrul Academiei de Studii Economice, dar si a profesorului Eugen Burdus. In cadrul…

    Pret:

    75
    67.5 LEI
  • Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii - Robert B. Cialdini - BUSINESS TECH

    Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii

    De

    Editura

    Totul despre influentare. Psihologia persuasiuniiCercetari de ultima ora si studii de caz relevante pentru momentul prezent. Include un nou principiu al persuasiunii. Perspective de o mare finete psihologica privind mediul online actual. Amplifica-ti puterea de…

    Pret:

    119.9 LEI
  • Dezvoltare personala pentru oameni isteti - Steve Pavlina - AMSTA PUBLISHING

    Dezvoltare personala pentru oameni isteti

    De

    Editura

    Steve Pavlina este recunoscut la nivel mondial ca fiind cel mai de succes blogger pe probleme de dezvoltare personala. Site-ul sau atrage lunar mai mult de doua milioane de cititori, care ii apreciaza parerile si…

    Pret:

    40
    38 LEI
  • All In. Formula implicarii totale - Mike Michalowicz - ACT SI POLITON

    All In. Formula implicarii totale

    De

    Editura

    All In. Formula implicarii totale: Cum construiesc marii lideri echipe de neoprit / All In: How Great Leaders Build Unstoppable Teams de Mike Michalowicz prezinta o serie de strategii cu ajutorul carora liderii vor reusi…

    Pret:

    49 LEI
  • Coaching transformational - Marcia Reynolds - BMI

    Coaching transformational

    De

    Editura

    Coaching transformational. Insoteste omul, nu problema – Un ghid al investigarii reflexive Dr. Marcia Reynolds ia ceea ce poate parea descurajant atat pentru coachi in curs de dezvoltare, cat si pentru cei cu experienta si…

    Pret:

    45 LEI
  • Teoria sentimentelor morale - Adam Smith - PUBLICA

    Teoria sentimentelor morale

    De

    Editura

    Celebru pentru Avutia natiunilor, tratatul sau consacrat economiei de piata, Adam Smith a fost considerat mult timp un promotor de frunte al egoismului. Dar, in prima sa carte, Teoria sentimentelor morale, el a cercetat reversul…

    Pret:

    55 LEI
  • Cum sa creezi o aplicatie de un miliard de dolari - George Berkowski - ACT SI POLITON

    Cum sa creezi o aplicatie de un miliard de dolari

    De

    Editura

    Popularitatea fenomenala a aplicatiilor reprezinta probabil cea mai mare oportunitate de afacere din istorie. Acum, pentru prima data, George Berkowski dezvaluie secretele dezvoltarii aplicatiilor care au produs miliarde de dolari, pentru a va arata cum…

    Pret:

    59 LEI