Acasa/

/

The tipping point

Autor:
The tipping point - Malcolm Gladwell - PUBLICA
Detalii:
The tipping point. Cum lucruri mici pot provoca schimbări de proportii The Tipping Point ofera o cale eficienta spre a intelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendintelor…
Categorie
Editura
Autor

55

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
ISBN:
9789738874954
Recenzii
5/5

Descriere

The tipping point. Cum lucruri mici pot provoca schimbări de proportii The Tipping Point ofera o cale eficienta spre a intelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamente contagioase.
De la lansarea tendintelor in moda la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele si comportamentele se raspandesc precum virusii afectand starea de bine a oamenilor, institutiilor, societatii. The Tipping Point este biografia unei idei, iar aceasta idee este foarte simpla.
Cea mai buna cale de a intelege aparitia tendintelor in moda, fluxul si refluxul mareelor de delincventa sau, de ce nu, transformarea unor carticele necunoscute in niste best-seller-uri ori afluxul de adolescenti care fumeaza, fenomenul zvonurilor care merg din gura-n gura si toate celelalte schimbari misterioase care se petrec in viata de zi cu zi este sa le privim ca pe niste epidemii. Ideile, produsele, mesajele si comportamentele se raspandesc exact la fel ca virusii.
O scriere inovatoare excelenta, un studiu neconventional superb al acestui fenomen atat de putin inteles, epidemia sociala. – Daily Telegraph Ca manual pentru afaceri, The Tipping Poin t este cu adevarat exceptional, abundand in tot felul de teorii noi despre stiinta manipularii.
– Aaron Gell, Tune Aut Gladwell argumenteaza cu pasiune si elocventa in favoarea teoriei conform careia modificarile minore, atent concepute si inteligent puse in aplicare, pot declansa consecinte majore pentru indivizi, organizatii si comunitati. – Barry Glassner, Los Angeles Times Book Review Gladwell este inteligent, convingator, bine informat si provocator…
The Tipping Point este plin de idei interesante. – Observer (UK) Dupa ce-am citit cartea aceasta, m-am gandit bine la propria mea afacere si intrevad acum mai multe oportunitati pentru activitatile la scara mica, de anvergura redusa.
Merita sa fie citita de catre cei care lucreaza in marketing si de catre cei ce studiaza natura umana. – Phil Riley, Marketing (UK) Avantul ideilor lui Gladwell ne captiveaza imaginatia.
– Jon Garelick, Boston Phoenix O lectura captivanta pentru cititorul obisnuit, lucrarea lui Gladwell este o binefacere nesperata pentru oamenii de afaceri care cauta surse de inspiratie ca sa-si transforme ideile in niste mode populare. – Publishers Weekly Pur si simplu fascinanta si nu de putine ori surprinzatoare…
e genul de carte cu care iti poti regala prietenii in saptamanile ce vin, citand tot felul de fraze stupefiante, si in plus are potentialul de a fi un instrument practic puternic pentru oricine vrea sa propage o idee sau sa promoveze o campanie. – Scotland on Sunday (UK) Supozitia care sta la baza cartii lui Gladwell este aceea ca miscari in aparenta subtile pot produce rezultate uluitor de ample si rapide…
The Tipping Point se poate dovedi a fi un text influent in cercurile activistilor politici. – Timothy Noah, Washington Monthly

The tipping point
de

Ar putea să îți placă și…

  • Puterea autenticitatii - Mike Robbins - AMSTA PUBLISHING

    Puterea autenticitatii

    De

    Editura

    Puterea autenticitatii. Fii tu insuti ! Toti ceilalti o fac deja. Cartea lui Mike este o expresie minunata a autenticitatii in actiune – clara, onesta, instructiva si un apel pasionat pentru a-ti manifesta propriul tau…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Anuarul institutului de cercetari economice Gheorghe Zane Iasi - ACADEMIA ROMANA

    Anuarul institutului de cercetari economice Gheorghe Zane Iasi

    De

    Editura

    Contents: The progress of ideas Emilian M. Dobrescu, Romanian economic sciences celebrating the centenary Nelli Aiviarfii-Railean, Industrial ecosystems as a catalyst of economic development and growth in the frame of industrial revolution 4.0 Tatiana Sanduta,…

    Pret:

    20 LEI
  • Inima afacerilor

    De

    Editura

    Inima afacerilor. Principii de conducere pentru urmatoarea era a capitalismului Cum sa descatusezi „magia umana” si sa obtii rezultate care sfideaza toate asteptarile Hubert Joly, fostul director executiv general al Best Buy si dirijorul redresarii…

    Pret:

    65 LEI
  • Pietrele facute paine - Dorel Dumitru Chiritescu - LETRAS

    Pietrele facute paine

    De

    Editura

    Pietrele facute paine. Un dictionar despre rolul banilor in dezvoltarea lumii libere A scrie o carte despre bani, inflatie si rolul lor in construirea lumii libere este ca si cum te-ai arunca in mijlocul unui…

    Pret:

    100 LEI
  • Comunica, influenteaza, convinge - Andy Szekely - FLOARE DE IRIS

    Comunica, influenteaza, convinge

    De

    Editura

    Comunica, influenteaza, convinge. 120 de solutii de comunicare cu impact in vanzari, negocieri si leadership Aceasta carte iti va fi ghid, o calauza de drum lung, prin tainele psihologice si practice ale comunicarii umane. Tine…

    Pret:

    95 LEI
  • Cele 4 lentile ale inovatiei - Rowan Gibson - ACT SI POLITON

    Cele 4 lentile ale inovatiei

    De

    Editura

    Cele 4 lentile ale inovatiei: un instrument puternic pentru gandirea creativa Cele 4 lentile ale INOVATIEI: Un instrument puternic pentru gandirea creativa / The Four Lenses of Innovation: A Power Tool for Cretive Thinking de…

    Pret:

    79 LEI
  • 25 de miscari neinspirate pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari - Stephan Schiffman - BUSINESS TECH

    25 de miscari neinspirate pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari

    De

    Editura

    In aceasta editie completata si actualizata, expertul in vanzari Stephan Schiffman identifica principalele actiuni ce prezinta o mare probabilitate de a strica o vanzare si le spune vanzatorilor ce sa nu faca. Intre altele, el…

    Pret:

    22
    20.9 LEI
  • Managementul organizatiilor publice - Tincuta Gudana Vrabie, Nicoleta Cristache - C.H. BECK

    Managementul organizatiilor publice

    De

    Editura

    Managementul organizatiilor publice – Metode de evaluare a performantelor serviciilor publice locale Lucrarea de fata realizeaza o analiza in detaliu a performantelor serviciilor publice locale, pornind de la sublinierea importantei acestora pentru intreaga comunitate pe…

    Pret:

    84.9
    80.66 LEI
  • NLP genial! - David Molden, Pat Hutchinson - AMSTA PUBLISHING

    NLP genial!

    De

    Editura

    NLP genial! Ce stiu, ce fac si ce spun oamenii care au succes… Te-ai intrebat vreodata cum reusesc unii oameni sa aiba succes atat la serviciu,cat si in viata personala?In aceasta carte vei gasi raspunsul.Vei…

    Pret:

    30
    28.5 LEI
  • Marketingul motivational - Robert Imbriale - AMSTA PUBLISHING

    Marketingul motivational

    De

    Editura

    Ce anume ii motiveaza cu adevarat pe oameni sa cumpere? O intrebare pe care toti oamenii de afaceri, si mai ales cei din vanzari si din publicitate ar trebui sa si-o puna in permanenta. Din…

    Pret:

    30
    28.5 LEI
  • Managementul in sistemul de sanatate privat

    De

    Editura

    Publicatiile in domeniul managementul sanatatii sunt oportunitati valoroase de documentare. Medicina inseamna diagnostic, tratament, dar si management, administratie, comunicare, imagine publica, etc. Autorii lucrarii de fata si-au propus prezentarea unor elemente de management aplicat in…

    Pret:

    33.72
    32.03 LEI
  • Ce vrea clientul ca tu sa stii - Ram Charan - BUSINESS TECH

    Ce vrea clientul ca tu sa stii

    De

    Editura

    Ce vrea clientul ca tu sa stii. Un mod diferit de abordare a vanzarii. Ce si cum sa faci Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate…

    Pret:

    33
    31.35 LEI