Acasa/

/

Cultura serviciilor superioare

Autor:
Cultura serviciilor superioare - Ron Kaufman - PUBLICA
Detalii:
Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale Ron Kaufman ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor…
Categorie
Editura
Autor

69

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2013
ISBN:
9786068360492
Recenzii
5/5

Descriere

Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale Ron Kaufman ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor.
Prin intermediul unor studii de caz dinamice si a unor exemple de buna practica, veti afla in ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume si cum puteti urma calea spre transformarea superioara a serviciilor. De-a lungul anilor, am asistat la schimbari profunde in atitudinile si actiunile oamenilor si la imbunatatiri semnificative ale performantei multor companii in domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile castiguri in ceea ce priveste reputatia, cota de piata si profiturile.
Organizatiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucura de un avantaj competitiv sustenabil, atragand clienti mai fideli si angajati mai talentati si mai motivati. – Ron Kaufman Cititi aceasta carte si aplicati pasii sugerati.
Veti asista la transformarea culturii organizationale din firma dumneavoastra si la schimbarea ireversibila a perspectivei pe care o aveti asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor.
Pregatiti-va pentru o incursiune exceptionala intr-o lume total noua. -Marshall Goldsmith, autorul bestsellerului What Got You Here Wonʼt Get You There Am asistat la evolutia peisajului corporatist.
Si am vazut ca numeroase aspecte au ramas statice – neschimbate, dar nu de neschimbat. Ron Kaufman ne arata cum putem evolua cu ajutorul cartii sale, Cultura serviciilor superioare.
Acesta este scopul absolut: sa ne inaltam si sa ne ridicam deasupra zilei de ieri. – Warren Bennis Ron Kaufman ne dezvaluie in mod convingator motivul pentru care tipul adecvat de servicii va poate transforma afacerea, oferind totodata un plan detaliat si usor de urmat.
Toti detinatorii functiei de CEO, toti managerii si angajatii care furnizeaza servicii altora, nu numai ca ar trebui sa citeasca aceasta carte, ci sa o utilizeze ca referinta permanenta. – Adrian Gostick si Cheter Elton, autorii bestsellerului The Carrot Principle O carte care ar trebui sa fie lectura obligatorie la scoala.
O carte care poate schimba oameni, companii sau chiar o tara intreaga. O carte care mie mi-a largit orizontul si mi-a schimbat mentalitatea.
– Dragos Anastasiu,Presedinte Eurolines Group & TUI TravelCenter

Cultura serviciilor superioare
de

Ar putea să îți placă și…

  • Fluxul de idei - Jeremy Utley, Perry Klebahn - PUBLICA

    Fluxul de idei

    De

    Editura

    Fluxul de idei. Singurul indicator de business care conteaza Fluxul de idei : numarul de idei pe care tu sau echipa ta le puteti genera intr-un interval de timp prestabilit. Toti ne dorim idei grozave,…

    Pret:

    59 LEI
  • Impuls pentru atitudine

    De

    Editura

    SUCCESUL INCEPE DE LA ATITUDINE. O perspectiva cu adevarat pozitiva si rezilienta – genul care nu iti permite sa renunti – cere invatare, autoreflectie si practica din plin. Nu este usor sa ramai pozitiv in…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Supercoach - Michael Neill - FOR YOU

    Supercoach

    De

    Editura

    Supercoach. 10 secrete care iti transforma viata Poti sa fii antrenat cu adevarat de catre o carte? Lucreaza si tu cu Michael Neill, autor de bestselleruri si coach renumit la nivel international! In cartea de…

    Pret:

    33 LEI
  • Cele 21 de legi supreme ale liderului - John C. Maxwell - AMALTEA

    Cele 21 de legi supreme ale liderului

    De

    Editura

    Leadershipul se bazeaza pe un set de principii universale, indiferent de timp si spatiu. Vremurile se schimba, tehnologia avanseaza intr-un ritm extrem de rapid, culturile si politicile difera de la o tara la alta, dar…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Superstar in vanzari - Brian Tracy - CURTEA VECHE

    Superstar in vanzari

    De

    Editura

    Superstar in vanzari. 21 de metode ca sa vinzi mai mult, mai repede si mai usor pe pietele competitive Superstar in vanzari. 21 de metode ca sa vinzi mai mult, mai repede si mai usor…

    Pret:

    43
    40.85 LEI
  • Azi incepe o viata noua. Educatie pentru libertatea financiara - Stefan Cristian Beca - PRO UNIVERSITARIA

    Azi incepe o viata noua. Educatie pentru libertatea financiara

    De

    Editura

    Fiecare fiinta umana trebuie sa aiba in viata un scop spre care sa se indrepte, un motiv clar pentru care sa se trezeasca cu bucurie dimineata si sa-si inceapa ziua ca atunci cand ar pleca…

    Pret:

    42 LEI
  • Ghidul portofelului fericit - Alexandru Nicolita - SMART PUBLISHING

    Ghidul portofelului fericit

    De

    Editura

    Ghidul portofelului fericit. Ghid financiar – Alexandru Nicolita Siguranta din ce in ce mai scazuta a unui loc de munca demonstreaza ca este important sa preiei controlul situatiei tale financiare. Niciodata nu e prea tarziu…

    Pret:

    36.75 LEI
  • Influenta sociala. Cum sa obtii ce vrei fara compromisuri - Zoe Chance - LITERA

    Influenta sociala. Cum sa obtii ce vrei fara compromisuri

    De

    Editura

    Invata sa-ti dezvolti carisma, sa negociezi relaxat si sa detectezi manipulatorii la momentul potrivit Esti inzestrat din nastere cu abilitatea de a-i influenta pe ceilalti, dar ai fost invatat sa-ti suprimi aceasta putere, sa respecti…

    Pret:

    64.9
    51.92 LEI
  • Ipocrizia Facebook, Google, Amazon - Jonathan Taplin - NICULESCU

    Ipocrizia Facebook, Google, Amazon

    De

    Editura

    Ipocrizia Facebook, Google, Amazon. Subminarea culturii si democratiei Lucrarea de fata este un rechizitoriu usturator la adresa lacomiei si arogantei companiilor tehnologice. – The Guardian O carte necesara care arata cum revolutia internetului a afectat…

    Pret:

    29.9
    28.41 LEI
  • Ghidul productivitatii - Andy Szekely - FLOARE DE IRIS

    Ghidul productivitatii

    De

    Editura

    Ghidul productivitatii. Cum produc valoare cei mai buni angajati, experti si antreprenori Ghidul productivitatii contine patru parti: • Prima se refera la modul cum gandesti. Pe termen lung, stabilirea obiectivelor inseamna sa te focalizezi pe…

    Pret:

    60 LEI
  • Gandire rapida, gandire lenta - Daniel Kahneman - PUBLICA

    Gandire rapida, gandire lenta

    De

    Editura

    • New York Times longseller • Castigatoare a Premiului National Academy of Sciences Best Book , 2012 • Una dintre cele mai bune carti ale anului 2011: New York Times Book Review, Globe, The Economist,…

    Pret:

    99
    84.15 LEI
  • Diagnosticarea organizatiei - Ion Verboncu, Ion Popa, Simona Catalina Stefan - PRO UNIVERSITARIA

    Diagnosticarea organizatiei

    De

    Editura

    Diagnosticarea organizatiei este o carte ce se inscrie in preocuparile autorilor de amplificare a profesionalismului managerilor si managementului, ca modalitate majora de ameliorare a performantelor manageriale si economice ale oricarui tip de entitate socio-economica din…

    Pret:

    36 LEI