Acasa/

/

Cele trei reguli

Autor:
Cele trei reguli - Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed - PUBLICA
Detalii:
Cele Trei Reguli – Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe…
Categorie
Editura
Autor

55

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2016
ISBN:
9786067222197
Recenzii
5/5

Descriere

Cele Trei Reguli – Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe termen lung, in ciuda faptului ca se confrunta cu aceleasi constrangeri ca rivalele lor?
Ce fac acestea in mod diferit? Ce putem invata de la ele?
In Cele trei reguli – un ghid indispensabil oricarei companii care vrea sa ajunga la rezultate de top si o combinatie perfecta de studii de caz si analize amanuntite de date – cei doi autori incearca sa raspunda la aceste intrebari. Michael E.
Raynor si Mumtaz Ahmed au pornit de la un studiu de cinci ani, menit sa identifice companiile cu rezultate exceptionale. Dintr-un total de 344 de companii, Raynor si Ahmed au selectat un esantion reprezentativ format din 27 de companii pe care le-au studiat in amanunt.
Astfel au descoperit ca, atunci cand se confrunta cu decizii dificile, companiile exceptionale respecta trei reguli: 1. Mai bun inainte de mai ieftin.
2. Venituri inainte de costuri.
3. Nu exista alte reguli.
Ceea ce face din Cele trei reguli un gen diferit de carte de management este focusul pe procesul de gandire al companiilor de succes. Autorii au adunat un volum impresionant de date de-a lungul unei lungi perioade de timp si le-au analizat folosind metode statistice solide, pentru a descoperi care sunt companiile castigatoare din diverse domenii de activitate.
Doar atunci cand au inceput sa analizeze modul in care gandesc aceste companii, procesul prin care iau decizii, au descoperit factorii esentiali care separa performanta de exceptie de cea mediocra. – Steven van Groningen, Presedinte & CEO Raiffeisen Bank

Cele trei reguli
de

Ar putea să îți placă și…

  • Amprenta. Scurt indrumar de leadership - Ovidiu N. Barsan - UNIVERSITARA

    Amprenta. Scurt indrumar de leadership

    De

    Editura

    Paginile care urmeaza nu vor a fi un manual de leadership scris de un expert care legifereaza principii de urmat legate de subiect. E asemenea unui indrumar, a unui ghid turistic, care iti prezinta locuri…

    Pret:

    30 LEI
  • Oameni toxici -Marsha Petrie Sue - AMSTA PUBLISHING

    Oameni toxici -Marsha Petrie Sue

    De

    Editura

    Oameni toxici. Nu te lasa contaminat. Invata sa te aperi ! Daca pur si simplu esti satul de acei oameni care iti storc toata energia, Marsha a gasit remediul! Autoarea iti spune pe sleau reteta…

    Pret:

    30
    28.5 LEI
  • Elon Musk pentru tinerii cititori - Ashlee Vance - PUBLICA

    Elon Musk pentru tinerii cititori

    De

    Editura

    Elon Musk pentru tinerii cititori. Elon Musk si misiunea construirii unui viitor fantastic.Povestea fondatorului Tesla si SpaceX O poveste motivationala despre unul dintre cei mai importanti inovatori din lume, acum adaptata pentru tinerii cititori. In…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Arta vanzarii - Zig Ziglar - AMALTEA

    Arta vanzarii

    De

    Editura

    O carte scrisa pentru cei „din linia intai” din orice afacere: cei care fac vanzarile. Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Vanzatorul profesionist, o realitate. Caiet de aplicatii - Mihaela Boncioaga - MIHAELA BONCIOAGA

    Vanzatorul profesionist, o realitate. Caiet de aplicatii

    De

    Editura

    Vanzatorul profesionist, o realitate. Caiet de aplicatii. Metoda de vanzari 3D Daca nu ma voi disciplina, nu voi avea o viata usoara. Fie sunt dur cu mine ca sa-mi fac viata mai usoara, fie o…

    Pret:

    16 LEI
  • Haihui pe Wall Street - Burton G. Malkiel - ACT SI POLITON

    Haihui pe Wall Street

    De

    Editura

    Haihui pe Wall Street: Cel mai bun ghid de investitii pe care il poti cumpara/ A Random Walk Down Wall Street: The Best Investment Guide That Money Can Buy este una dintre putinele carti despre…

    Pret:

    67 LEI
  • Business Intelligence - Ionica Oncioiu - THEA

    Business Intelligence

    De

    Editura

    Pana acum cativa ani, metodele inteligentei artificiale (AI) erau exclusiv un subiect de discutie stiintifica, dar astazi isi gasesc tot mai mult drum in produsele de zi cu zi. In acelasi timp, cantitatea de date…

    Pret:

    42 LEI
  • Organizatia si managementul bazate pe cunostinte - Ovidiu Nicolescu, Ciprian Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Organizatia si managementul bazate pe cunostinte

    De

    Editura

    Organizatia si Managementul bazate pe cunostinte – Teorie, metodologie, studii de caz si baterii de teste In anul 2005, publicam prima lucrare elaborata in Romania, consacrata economiei, organizatiei si managementului bazat pe cunostinte. In cadrul…

    Pret:

    49
    44.1 LEI
  • Cuvinte magice. Ce sa spui ca sa obtii ce vrei - Jonah Berger - PUBLICA

    Cuvinte magice. Ce sa spui ca sa obtii ce vrei

    De

    Editura

    Cercetarea inovativa a lui Jonah Berger dezvaluie modul in care sase tipuri de cuvinte pot sa ne sporeasca influenta in toate sectoarele vietii: de la persuadarea altor persoane si construirea unor relatii mai trainice, pana…

    Pret:

    55 LEI
  • The tipping point - Malcolm Gladwell - PUBLICA

    The tipping point

    De

    Editura

    The tipping point. Cum lucruri mici pot provoca schimbări de proportii The Tipping Point ofera o cale eficienta spre a intelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendintelor…

    Pret:

    55 LEI
  • Expansiunea Chinei - Edward Tse - NICULESCU

    Expansiunea Chinei

    De

    Editura

    Expansiunea Chinei. Cum Alibaba, Huawei, Lenovo si altii schimba regulile afacerilor In Expansiunea Chinei , Edward Tse ne conduce in lumea fascinanta a antreprenorilor de top ai Chinei. Ne prezinta o comunitate a afacerilor care…

    Pret:

    32.9
    16.45 LEI
  • Efectul miliardarului prin forte proprii - John Sviokla, Mitch Cohen - ACT SI POLITON

    Efectul miliardarului prin forte proprii

    De

    Editura

    Efectul miliardarului prin forte proprii: Cum creeaza producatorii de exceptie valoare imensa / The Self-made Billionaire Effect: How Extreme Producers Create Massive Value de John Sviokla si Mitch Cohen este un raspuns cat se poate…

    Pret:

    48 LEI