Acasa/

/

Arta persuasiunii Ed.3

Autor:
Arta persuasiunii Ed.3 - Juliet Erickson - CURTEA VECHE
Detalii:
Arta persuasiunii este un ghid practic menit sa sublinieze importanta comunicarii persuasive in asigurarea reusitei profesionale. Indiferent care este obiectul unei negocieri, succesul va fi de partea celui care stie sa comunice mai eficient, influentand…
Categorie
Editura
Autor

47.5

50
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2019
ISBN:
9786064402769
Recenzii
5/5

Descriere

Arta persuasiunii este un ghid practic menit sa sublinieze importanta comunicarii persuasive in asigurarea reusitei profesionale. Indiferent care este obiectul unei negocieri, succesul va fi de partea celui care stie sa comunice mai eficient, influentand astfel decizia finala in favoarea sa.
Destinate in primul rand oamenilor de afaceri care vor sa isi imbunatateasca abilitatile de relationare sau sa isi mareasca sansele de reusita, informatiile prezentate in acest volum pot fi la fel de utile oricui doreste sa stie mai multe despre importanta comunicarii si despre tehnicile utilizate in arta persuasiunii. Ai putea crede ca stii ceea ce-ti doresti in viata, dar ideea, obiectivul, mijloacele, planul de afaceri sau entuziasmul te pot ajuta sa reusesti doar in parte.
Indiferent ce ai dori sa realizezi – fie ca vorbim despre o noua afacere, un pro­iect comunitar sau o idee inovativa – unicul factor crucial pe baza caruia vei reusi sau vei esua este maniera in care comunici celorlalti ideile tale. Aceasta carte de mare utilitate explica de ce comunicarea este atat de importanta si dezvaluie secretele prin care iti poti dezvolta aptitudinile pentru a te asigura ca-ti atingi obiectivul.
De la planificarea initia­tivei, pana la sustinerea unei argumentari eficiente atunci cand situatia o cere, specialista internationala in comunicare Juliet Erickson prezinta cele mai bune informatii si tehnici de comunicare persuasiva, esentiale pentru a-ti transforma in realitate toate ideile inspirate. Juliet Erickson este un apreciat consultant in comunicare, fiind specializata in comunicarea persuasiva si tehnici de negociere.
In ultimii 15 ani a oferit consultanta unor lideri si manageri din domeniul afacerilor, antreprenori, politicieni, oameni de stiinta, sportivi, profesori si personalitati publice, pentru a-i ajuta sa-si perfectioneze abilitatile de comunicare si sa faca fata momentelor dificile din viata.

Arta persuasiunii Ed.3
de

Ar putea să îți placă și…

  • Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat - Daniel Pink - PUBLICA

    Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat

    De

    Editura

    Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensa si pedeapsa”. Este o greseala, ne spune Daniel H. Pink. In Drive, una…

    Pret:

    55 LEI
  • Crede-ma, te mint! - Ryan Holiday - ACT SI POLITON

    Crede-ma, te mint!

    De

    Editura

    O reclama negativa in mediul online poate insemna pierderi de milioane pentru o companie. Un zvon despre un politician genereaza stiri si distruge un candidat. Un produs sau o celebritate sare din anonimat in senzational….

    Pret:

    44 LEI
  • Criza mijlocului de cariera - Daniela Palade Teodorescu - PAIDEIA

    Criza mijlocului de cariera

    De

    Editura

    Criza mijlocului de cariera – cum imblanzim acest „bau-bau” si il transformam intr-un mare „uau”! Cartea e o premiera editoriala pe aceasta tema si vine cu povesti inspirationale si solutii concrete pentru a transforma aceasta…

    Pret:

    68 LEI
  • Imbratiseaza-ti clientii - Jack Mitchell - ACT SI POLITON

    Imbratiseaza-ti clientii

    De

    Editura

    Imbratiseaza-ti clientii: Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare Imbratiseaza-ti clientii: Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare / Hug Your Customers: The Proven Way to Personalize…

    Pret:

    47 LEI
  • Dictionar de coaching comentat - Alain Cardon - BMI

    Dictionar de coaching comentat

    De

    Editura

    De la inceputul acestui secol, Alain Cardon este o figura proeminenta a comunitatii de coaching din Romania. Cartile pe care le-a publicat de-a lungul anilor s-au bucurat de un mare interes din partea celor din…

    Pret:

    40 LEI
  • Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc - PRO UNIVERSITARIA

    Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

    De

    Editura

    Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa…

    Pret:

    25
    22.5 LEI
  • Manual de branding personal - Dan Schawbel - AMALTEA

    Manual de branding personal

    De

    Editura

    Imaginea pe care o ai, abilitatile pe care le-ai dobandit si reputatia transmit celor din jur o poveste. A ta personala. Care este brandul tau? Cum te percep colegii? Dar sefii sau partenerii de afaceri?…

    Pret:

    42
    39.9 LEI
  • Musai List - Octavian Pantis - PUBLICA

    Musai List

    De

    Editura

    Musai List. Cum sa iti organizezi timpul in asa fel incat sa muncesti eficient, sa faci loc pentru ce-ti place si sa te bucuri de fiecare zi Ne traim viata in intervale de timp bine…

    Pret:

    49 LEI
  • Cum sa gandesti ca un antreprenor

    De

    Editura

    Antreprenoriatul iti ofera calea de iesire din lumea corporatista, din sistemul sarcina-recompensa condus de altii si intrarea intr-un sistem condus de tine. Tu stabilesti cum lucrezi, la ce lucrezi si cum sa imparti recompensele. Daca…

    Pret:

    27.9 LEI
  • Antreprenoriat si management pentru afaceri mici si mijlocii - Ana-Maria Grigore - C.H. BECK

    Antreprenoriat si management pentru afaceri mici si mijlocii

    De

    Editura

    Ajunsa la editia a doua, Antreprenoriat si management pentru afaceri mici si mijlocii ofera o varianta revizuita in care se pot regasi noi surse de inspiratie, povesti de succes dar si probleme de gandire pe…

    Pret:

    59.9
    56.91 LEI
  • Editor de unul singur. Management in industria cartii - Bogdan Hrib - TRITONIC

    Editor de unul singur. Management in industria cartii

    De

    Editura

    Editor de unul singur. Management in industria cartii. Idee, manuscris, autor, editura, carte, biblioteca, librarie, cititor Un volum despre managementul pietei de carte din Romania si din lume, asa cum a vazut-o un editor din…

    Pret:

    39 LEI
  • Excelenta personala pentru manageri - Michael Karl Schroeder - CURTEA VECHE

    Excelenta personala pentru manageri

    De

    Editura

    Excelenta personala pentru manageri. Transformarea comportamentului de lider prin autoanaliza directionata V-ati intrebat vreodata care este reteta succesului managerilor de top? In cartea de fata, Michael Schroeder ofera un raspuns extrem de interesant, precum si…

    Pret:

    45
    42.75 LEI