Acasa/

/

Strategii de comunicare si marketing in afaceri

Autor:
Strategii de comunicare si marketing in afaceri - Mircea Aurel Nita - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a statutului de anexa. Autenticitatea studiilor…
Categorie
Editura
Autor

45

50
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
3874783049986
Recenzii
5/5

Descriere

Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a statutului de anexa. Autenticitatea studiilor moderne facute despre comunicare, fata de predecesorii sai imediati (sociologie, psihologie, antropologie, politologie sau istoria culturii) are radacinile in trecut, insa nu intrunul foarte indepartat, deoarece existenta acestei discipline, cu propriul ei domeniu si cu metodologia ei specifica recunoscute ca atare, este relativ recenta.
Comunicarea reprezinta un proces complex, care influenteaza majoritatea activitatilor, atitudinilor si comportamentelor. Cu ajutorul ei, putem relationa, putem desfasura intr-un mod eficient activitatile de lucru, ii putem cunoaste pe ceilalti, dar si pe noi insine.
Cu ajutorul procesului de comunicare, societatea in ansamblu, firmele si organizatiile reusesc sa evite situatiile de criza si sa mentina un echilibru dinamic.

Strategii de comunicare si marketing in afaceri
de

Ar putea să îți placă și…

  • Concentreaza-te pe o singura sarcina - Devora Zack - BUSINESS TECH

    Concentreaza-te pe o singura sarcina

    De

    Editura

    Aminteste-ti de un moment cand numarai ceva, ti-ai pierdut concentrarea si a fost necesar s-o iei de la capat. Poate iti luai pulsul sau iti numarai banii, diverse obiecte sau premiile. Exista doua tipuri de…

    Pret:

    39.9
    37.91 LEI
  • Dezastre financiare si celebri speculanti - Anton Mayer - PAUL EDITIONS

    Dezastre financiare si celebri speculanti

    De

    Editura

    Autorul si-a propus sa infatiseze, in lumina adevarului istoric si pe intelesul tuturor, cele mai insemnate catastrofe financiare si pe speculatorii cei mai de seama – in felul lor – care de multe ori au…

    Pret:

    25 LEI
  • Limbajul secret de business - Kevin Hogan - METEOR PRESS

    Limbajul secret de business

    De

    Editura

    Limbajul secret de business.Cum sa descifrezi comportamentul cuiva in numai trei secunde sau mai putin A face afaceri inseamna sa iti asumi riscuri calculate si sa iei decizii spinoase pe baza celor mai bune informatii…

    Pret:

    45 LEI
  • The tipping point - Malcolm Gladwell - PUBLICA

    The tipping point

    De

    Editura

    The tipping point. Cum lucruri mici pot provoca schimbări de proportii The Tipping Point ofera o cale eficienta spre a intelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendintelor…

    Pret:

    55 LEI
  • Analiza si diagnosticul echilibrului financiar - Nicolae Baltes, Ruxandra Maria Pavel - PRO UNIVERSITARIA

    Analiza si diagnosticul echilibrului financiar

    De

    Editura

    Analiza si diagnosticul echilibrului financiar. Studiu empiric: industria HoReCa Mediul economic actual este caracterizat in permanenta de un anumit grad de incertitudine, astfel incat cererea din partea utilizatorilor externi pentru informatii privind echilibrul financiar si…

    Pret:

    47
    42.3 LEI
  • cele cinci disfunctii ale unei echipe. o fabula despre leadership - patrick lencioni - ACT SI POLITON

    cele cinci disfunctii ale unei echipe. o fabula despre leadership

    De

    Editura

    Pret:

    47 LEI
  • Maestrii talentului - Bill Conaty, Ram Charan - FIN WATCH

    Maestrii talentului

    De

    Editura

    N-AI TALENT … N-AI REZULTATE In cazul in care talentul este considerat cel mai important indicator al trendului ascendent sau descendent pe care se inscrie o companie, al succesului sau al esecului (asa cum ar…

    Pret:

    47.2 LEI
  • Startup in Est - Mircea Luncan, Kaloian Kirilov - TRITONIC

    Startup in Est

    De

    Editura

    Majoritatea lumii te va intreba (pe buna dreptate): de ce isi doresc oamenii atat de mult propriul proiect de afaceri? Nu vad statisticile? Potrivit acestora, aproximativ 90% dintre toate startupurile esueaza in primii 5 ani….

    Pret:

    55 LEI
  • Remote. Biroul este optional - Jason Fried, David Heinemeier Hansson - PUBLICA

    Remote. Biroul este optional

    De

    Editura

    Milioane de angajati si mii de companii au descoperit deja placerile si beneficiile muncii la domiciliu. In companii de orice dimensiune, reprezentand, practic, fiecare domeniu, munca la domiciliu a inregistrat o crestere constanta an dupa…

    Pret:

    47.2 LEI
  • Puterea unei ore - Dave Lakhani - AMSTA PUBLISHING

    Puterea unei ore

    De

    Editura

    Puterea unei ore. Fii stapan pe viata si afacerea ta cu doar O ORA pe saptamana ! Aceasta carte nu se aseamana cu nici o alta lucrare de dezvoltare personala pe care ai citit-o pana…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Grit. Puterea pasiunii si a perseverentei - Angela Duckworth - PUBLICA

    Grit. Puterea pasiunii si a perseverentei

    De

    Editura

    Pornind de la propria poveste – aceea de fiica a unui om de stiinta care ii deplangea frecvent lipsa de „geniu” – Angela Duckworth descrie dificultatile de care s-a lovit de-a lungul carierei sale si…

    Pret:

    65
    55.25 LEI
  • Cum ajungi in varf. Tehnici de vanzare eficiente - Zig Ziglar - CURTEA VECHE

    Cum ajungi in varf. Tehnici de vanzare eficiente

    De

    Editura

    Cu ajutorul exemplelor detaliate si al anecdotelor pline de haz atat din viata profesionala a autorului, cat si din cea personala, vei descoperi cum sa iti intelegi mai bine potentialii clienti, astfel incat sa le…

    Pret:

    49 LEI