Acasa/

/

Strategii de comunicare si marketing in afaceri

Autor:
Strategii de comunicare si marketing in afaceri - Mircea Aurel Nita - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a statutului de anexa. Autenticitatea studiilor…
Categorie
Editura
Autor

44.93

52.86
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
3874783049986
Recenzii
5/5

Descriere

Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a statutului de anexa. Autenticitatea studiilor moderne facute despre comunicare, fata de predecesorii sai imediati (sociologie, psihologie, antropologie, politologie sau istoria culturii) are radacinile in trecut, insa nu intrunul foarte indepartat, deoarece existenta acestei discipline, cu propriul ei domeniu si cu metodologia ei specifica recunoscute ca atare, este relativ recenta.
Comunicarea reprezinta un proces complex, care influenteaza majoritatea activitatilor, atitudinilor si comportamentelor. Cu ajutorul ei, putem relationa, putem desfasura intr-un mod eficient activitatile de lucru, ii putem cunoaste pe ceilalti, dar si pe noi insine.
Cu ajutorul procesului de comunicare, societatea in ansamblu, firmele si organizatiile reusesc sa evite situatiile de criza si sa mentina un echilibru dinamic.

Strategii de comunicare si marketing in afaceri
de

Ar putea să îți placă și…

  • Incepe cu de ce Ed.2 - Simon Sinek - PUBLICA

    Incepe cu de ce Ed.2

    De

    Editura

    Incepe cu de ce. Cum ne inspira marii lideri sa trecem la actiune In 2009, Simon Sinek a declansat o miscare menita sa ajute oamenii sa descopere un sens mai profund in munca lor si…

    Pret:

    68.71
    54.97 LEI
  • Tata bogat, Tata sarac. Editie de colectie - Robert T. Kiyosaki - CURTEA VECHE

    Tata bogat, Tata sarac. Editie de colectie

    De

    Editura

    Tata bogat, Tata sarac. Editie de colectie. Educatia financiara in familie Bestseller international, tradus in numeroase limbi, cartea ne dezvata de ideea de a lucra pentru bani si ne invata cum sa punem banii sa…

    Pret:

    74.01
    70.31 LEI
  • Cum sa comunici eficient - Dale Carnegie - LITERA

    Cum sa comunici eficient

    De

    Editura

    Atunci cand ai de-a face cu oamenii, nu ai de-a face cu fiinte logice, ci cu fiinte emotionale. – Dale Carnegie Comunicarea reprezinta un factor esential in privinta succesului sau a esecului; marii lideri au…

    Pret:

    44.99
    33.74 LEI
  • Ghidul sigurantei psihologice - Karolin Helbig, Minette Norman - PILOTBOOKS

    Ghidul sigurantei psihologice

    De

    Editura

    Ghidul sigurantei psihologice. Un lider mai uman devine un lider mai puternic Echipele cu un nivel ridicat de siguranta psihologica sunt cele care au capacitatea cea mai mare de a produce performanta si inovatie. Tot…

    Pret:

    52 LEI
  • Masoara ce conteaza - John Doerr - PUBLICA

    Masoara ce conteaza

    De

    Editura

    Masoara ce conteaza.Despre OKR-uri si modul in care Bono, Gates si Google au zguduit lumea cu ajutorul lor In toamna anului 1999, John Doerr s-a intalnit cu fondatorii unui startup carora tocmai le daduse 12,5…

    Pret:

    62.38
    49.9 LEI
  • Regula fara reguli. Netflix si cultura reinventarii - Reed Hastings, Erin Meyer - EDITURA CREATOR

    Regula fara reguli. Netflix si cultura reinventarii

    De

    Editura

    Reed Hastings este antreprenorul care a revolutionat industria divertismentului din 1997, cand a infiintat Netflix; fiind presedinte si director executiv al companiei din 1999. Prima sa companie, Pure Software, a fost lansata in 1991 si…

    Pret:

    71.99 LEI
  • relatii publice turistice. note de curs - emilian m. dobrescu, ionela pitea - -

    relatii publice turistice. note de curs

    De

    Editura

    Pret:

    95.14 LEI
  • Cum sa faci doar ce conteaza cu adevarat - Rob Shallenberger, Steven Shallenberger - DIDACTICA PUBLISHING HOUSE

    Cum sa faci doar ce conteaza cu adevarat

    De

    Editura

    Cum sa faci doar ce conteaza cu adevarat – Incepe cu viziunea, actioneaza dupa un plan, prioritizeaza-ti timpul In studiul nostru desfasurat pe 1.260 de manageri si directori din peste 108 de organizatii diferite, 68%…

    Pret:

    54.97 LEI
  • Coaching cu NLP - Joseph O'Connor, Andrea Lages - CURTEA VECHE

    Coaching cu NLP

    De

    Editura

    Coaching cu NLP. Cum sa fii un coach de succes Una dintre trasaturile care au facut din Coaching cu NLP. Cum sa fii un coach de succes un bestseller este ca propune principii bazate pe…

    Pret:

    51.81
    49.22 LEI
  • Comunica, influenteaza, convinge - Andy Szekely - FLOARE DE IRIS

    Comunica, influenteaza, convinge

    De

    Editura

    Comunica, influenteaza, convinge. 120 de solutii de comunicare cu impact in vanzari, negocieri si leadership Aceasta carte iti va fi ghid, o calauza de drum lung, prin tainele psihologice si practice ale comunicarii umane. Tine…

    Pret:

    100.44 LEI
  • A vinde e omeneste - Daniel Pink - PUBLICA

    A vinde e omeneste

    De

    Editura

    A vinde e omeneste este un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit Tiriac Bank. „Vanzari? Bleah. Pentru cei destepti, vanzarile sunt un demers care nu necesita prea multa materie cenusie – o sarcina destinata…

    Pret:

    47.2 LEI
  • Inima afacerilor

    De

    Editura

    Inima afacerilor. Principii de conducere pentru urmatoarea era a capitalismului Cum sa descatusezi „magia umana” si sa obtii rezultate care sfideaza toate asteptarile Hubert Joly, fostul director executiv general al Best Buy si dirijorul redresarii…

    Pret:

    65 LEI
Strategii de comunicare si marketing in afaceri
de