Acasa/

/

Antreprenoriat si management pentru afaceri mici si mijlocii

Autor:
Antreprenoriat si management pentru afaceri mici si mijlocii - Ana-Maria Grigore - C.H. BECK
Detalii:
Ajunsa la editia a doua, Antreprenoriat si management pentru afaceri mici si mijlocii ofera o varianta revizuita in care se pot regasi noi surse de inspiratie, povesti de succes dar si probleme de gandire pe…
Categorie
Editura
Autor

56.91

59.9
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2019
ISBN:
9786061808830
Recenzii
5/5

Descriere

Ajunsa la editia a doua, Antreprenoriat si management pentru afaceri mici si mijlocii ofera o varianta revizuita in care se pot regasi noi surse de inspiratie, povesti de succes dar si probleme de gandire pe care orice antreprenor in devenire trebuie sa si le puna. Printr-o prezentare practica si edificatoare a principalelor aspecte de retinut in pornirea si administrarea unei afaceri, viitorul intreprinzator este invitat la un proces de analiza, menita sa evidentieze importanta afacerilor mici si mijlocii in economia libera a oricarui stat.
Din cuprins: • Toleranta fata de esec • Mediul antreprenorial • Managementul antreprenorial • Intreprinzatorul – elementul central al afacerii • Transformarea oportunitatii in afacere • Femeia-intreprinzator • Structura planului de afaceri Puncte forte: •prezentarea conceptelor esentiale ale demararii si administrarii unei afaceri • aspecte practice care privesc atat persoana intreprinzatorului cat si afacerea in sine si rezolvarea eventualelor dificultati • referinte bibliografice ample Ana-Maria Grigore este conferentiar universitar la Facultatea de Administratie si Afaceri, Universitatea din Bucuresti.

Antreprenoriat si management pentru afaceri mici si mijlocii
de

Ar putea să îți placă și…

  • Contabilitate manageriala - Graziella-Corina Batca-Dumitru, Lavinia Denisia Cuc, Cleopatra Sendroiu - UNIVERSITARA

    Contabilitate manageriala

    De

    Editura

    Contabilitatea manageriala este un domeniu esential al contabilitatii, care joaca un rol vital in construirea succesului financiar al organizatiilor moderne. Lucrarea de fata prezinta o serie de repere ale organizarii si implementarii unui sistem de…

    Pret:

    50 LEI
  • Paradoxul prosperitatii - Clayton M. Christensen - PUBLICA

    Paradoxul prosperitatii

    De

    Editura

    Paradoxul prosperitatii.Cum pot inovatiile sa scoata popoarele din saracie Autori:Clayton M. Christensen si colaboratorii Efosa Ojomo si Karen Dillon Saracia globala este una dintre cele mai suparatoare probleme ale lumii. Decenii intregi am presupus ca…

    Pret:

    55 LEI
  • Raportarea financiara in secolul XXI Ed.6 - Gheorghe Lepadatu, Doina Maria Tilea - PRO UNIVERSITARIA

    Raportarea financiara in secolul XXI Ed.6

    De

    Editura

    Raportarea financiara in secolul XXI. Editia a VI-a. Standarde internationale de raportare financiara (IFRS). Standarde internationale de contabilitate (IAS) Din curpins: – Cadrul general pentru intocmirea si prezentarea situatiilor financiare – Reglementari contabile conforme cu…

    Pret:

    155
    139.5 LEI
  • Procesul de convergenta institutionala Vol.2 - Petre Prisecaru - ECONOMICA

    Procesul de convergenta institutionala Vol.2

    De

    Editura

    Analizele-diagnostic ale activitatii in domeniul administratiei publice locale si centrale au avut ca scop definirea gradului actual de eficienta a institutiilor din acest segment in aplicarea managementului institutional si al resurselor umane, in consolidarea structurilor…

    Pret:

    38.54 LEI
  • Ce este educatia financiara... de fapt? - Robert T. Kiyosaki - CURTEA VECHE

    Ce este educatia financiara… de fapt?

    De

    Editura

    Ce te-a invatat scoala despre bani? Aceasta carte este despre ce nu ai invatat la scoala. DE CE OAMENII CARE PUN BANI DEOPARTE SUNT PERDANTI Odata ca niciodata, oamenii care puneau bani deoparte erau castigatori….

    Pret:

    50
    47.5 LEI
  • Analiza si diagnosticul echilibrului financiar - Nicolae Baltes, Ruxandra Maria Pavel - PRO UNIVERSITARIA

    Analiza si diagnosticul echilibrului financiar

    De

    Editura

    Analiza si diagnosticul echilibrului financiar. Studiu empiric: industria HoReCa Mediul economic actual este caracterizat in permanenta de un anumit grad de incertitudine, astfel incat cererea din partea utilizatorilor externi pentru informatii privind echilibrul financiar si…

    Pret:

    47
    42.3 LEI
  • Cel mai important lucru - Howard Marks - PILOTBOOKS

    Cel mai important lucru

    De

    Editura

    Cel mai important lucru. Gandirea neconventionala a oricarui investitor atent Howard Marks, presedintele si cofondatorul companiei Oaktree Capital Management este renumit pentru evaluarile sale in materie de oportunitate si risc de piata. Dupa patru decenii…

    Pret:

    59 LEI
  • Circulatia fortei de munca in spatiul economic european - Andrei Dobrescu - PRO UNIVERSITARIA

    Circulatia fortei de munca in spatiul economic european

    De

    Editura

    Din cuprins: • Acquis-ul comunitar in domeniul circulatiei fortei de munca •Definirea unor termeni, in domeniul medierii fortei de munca, in conformitate cu reglementarile specifice, din Romania si UE •Conditii de angajare a cetatenilor straini…

    Pret:

    24
    21.6 LEI
  • Alianta - Reid Hoffman, Ben Casnocha, Chris Yeh - PUBLICA

    Alianta

    De

    Editura

    Alianta. Managementul talentelor in era conectivitatii Ca manager, iti doresti de la angajatii tai sa te ajute sa transformi compania si, astfel, s-o pregatesti pentru viitor. Ca angajat, iti doresti ca organizatia sa te sustina…

    Pret:

    29 LEI
  • Cum sa vinzi marilor companii - Jill Konrath - BRANDBUILDERS GRUP

    Cum sa vinzi marilor companii

    De

    Editura

    Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul…

    Pret:

    43.34
    41.17 LEI
  • Marketing in turism - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim - PRO UNIVERSITARIA

    Marketing in turism

    De

    Editura

    Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate…

    Pret:

    79
    71.1 LEI
  • Fundamente si strategii pentru promovarea dezvoltarii durabile - Sabin Chis - PRO UNIVERSITARIA

    Fundamente si strategii pentru promovarea dezvoltarii durabile

    De

    Editura

    Fundamente si strategii pentru promovarea dezvoltarii durabile.O analiza a economiei circulare si a educatiei pentru sustenabilitate Fundamente si strategii pentru promovarea dezvoltarii durabile. O analiza a economiei circulare si a educatiei pentru sustenabilitate este o…

    Pret:

    37
    33.3 LEI