Acasa/

/

Cele 7 perpective ale liderilor eficienti

Autor:
Cele 7 perpective ale liderilor eficienti - Daniel Harkavy - AMALTEA
Detalii:
Cele 7 perpective ale liderilor eficienti. Metode testate pentru decizii mai bune si o influenta mai mare La sfarsitul Razboiului Rece, generalul Maxwell P. Thurman, care activa in cadrul Colegiului Militar al Armatei Americane, descria…
Categorie
Editura
Autor

37.05

39
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9789731622163
Recenzii
5/5

Descriere

Cele 7 perpective ale liderilor eficienti. Metode testate pentru decizii mai bune si o influenta mai mare La sfarsitul Razboiului Rece, generalul Maxwell P.
Thurman, care activa in cadrul Colegiului Militar al Armatei Americane, descria starea natiunilor la nivel global ca fiind volatila, ambigua, nesigura si complexa, folosind abrevierea VANC. Date fiind schimbarile din sfera tehnologiei, globalizarea, fortele politice si economice care activeaza in prezent, dar si platformele de diseminare a informatiilor in timp real, folosite de majoritatea oamenilor, acelasi termen a fost utilizat si pentru a descrie mediul de afaceri din ultimii ani.
Acum, cand mi-am recitit varianta finala a manuscrisului cartii de fata, la nouazeci de zile de cand s-a declarat deja pandemia de COVID-19 la nivel global, imi dau seama ca liderii conduc in niste vremuri VANC, dar mult amplificate. Ce putem intelege de aici?
In loc sa propuna un model la fel de complex ca sa ajute oamenii sa se descurce in mediul de afaceri din zilele noastre, cartea de fata iti va arata cum sa simplifici modul in care vezi leadershipul. In loc sa iti dezvolti nenumarate competente, vei putea pune cap la cap tot ceea ce tine de leadership, astfel incat sa te poti concentra asupra aspectelor cu adevarat esentiale.
Aceasta carte iti ofera un cadru testat, cu informatii noi, care sa iti permita sa fii un lider mai eficient. Daca il vei aplica in mod constant, vei obtine rezultate mai bune – atat tu, cat si echipa si organizatia pe care le conduci.
Totul incepe de la o premisa extrem de simpla. Eficienta ta ca lider va fi determinata de doar doua aspecte: deciziile pe care le iei si influenta pe care o ai.
– Daniel Harkavy

Cele 7 perpective ale liderilor eficienti
de

Ar putea să îți placă și…

  • Marketing in turism - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim - PRO UNIVERSITARIA

    Marketing in turism

    De

    Editura

    Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate…

    Pret:

    79 LEI
  • Antreprenoriat si management pentru afaceri mici si mijlocii - Ana-Maria Grigore - C.H. BECK

    Antreprenoriat si management pentru afaceri mici si mijlocii

    De

    Editura

    Ajunsa la editia a doua, Antreprenoriat si management pentru afaceri mici si mijlocii ofera o varianta revizuita in care se pot regasi noi surse de inspiratie, povesti de succes dar si probleme de gandire pe…

    Pret:

    59.9
    56.91 LEI
  • Cat costa un magazin online si de ce - Adrian Zamfira - TECHNO MEDIA

    Cat costa un magazin online si de ce

    De

    Editura

    Cat costa un magazin online si de ce. Ghid practic de dezvoltare pentru afacerea ta. Peste 80 de ponturi pentru a creste profitul magazinului tau online. Cartea descrie intr-un limbaj usor de inteles provocarile deschiderii…

    Pret:

    67 LEI
  • Corporatia. Tipologii si ghid de supravietuire - Emilia Muller - PARALELA 45

    Corporatia. Tipologii si ghid de supravietuire

    De

    Editura

    Dincolo de definitiile anodine si ambigue din dictionare, in limbajul cotidian termenii corporatie si corporatism sunt folositi cel mai adesea cu sensuri peiorative, indicand mentalitati, atitudini sau persoane pline de sine si neserioase, avand tendinta…

    Pret:

    38 LEI
  • Coaching sistemic de organizatii. Cazuri comentate - Alain Cardon - BMI

    Coaching sistemic de organizatii. Cazuri comentate

    De

    Editura

    Aceasta este cu adevarat o carte pentru epoca noastra. Alain ofera o explorare bogata si perspicace a modelului de coaching sistemic, subliniind ca coachingul nu este doar pentru cei putini ci pentru beneficiul tuturor. Ele…

    Pret:

    50 LEI
  • Energiile regenerabile - Emilian M. Dobrescu - SIGMA

    Energiile regenerabile

    De

    Editura

    Energiile regenerabile. Eficienta economica, sociala si ecologica Coordonator prof. univ. dr. E. M. Dobrescu Volumul de fata aduce in atentia publicului informatii detaliate asupra unei teme de mare actualitate: energiile regenerabile.In conditiile in care sursele…

    Pret:

    39.99
    37.99 LEI
  • Vand orice, oricand, oricui - Adrian M. Cioroianu - EVRIKA

    Vand orice, oricand, oricui

    De

    Editura

    Vand orice, oricand, oricui. Ce conteaza cu adevarat in vanzarile B2B? Editie revazuta „Va cauta la telefon cineva de la ALRO Slatina”, imi spune secretara de la Casa Studentilor. Sa-mi trag una, asta e! Alerg…

    Pret:

    44.9
    35.92 LEI
  • Investit - Charles Schwab - ACT SI POLITON

    Investit

    De

    Editura

    Investit: Cum am schimbat din temelii sectorul investitiilor Investit: Cum am schimbat din temelii sectorul investitiilor / Invested: Changing Forever the Way Americans Invest de Charles Schwab este povestea omului de afaceri Charles Schwab si…

    Pret:

    57 LEI
  • Schimba-ti modul de gandire - Dean Del Sesto - AMALTEA

    Schimba-ti modul de gandire

    De

    Editura

    Schimba-ti modul de gandire. 200 de metode cu ajutorul carora poti avea o viata mai buna Pentru toti cei care vor sa evolueze, sa aiba o viata mai buna si succes pe plan personal sau…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Cine i-a gatit cina lui Adam Smith? - Katrine Marcal - PUBLICA

    Cine i-a gatit cina lui Adam Smith?

    De

    Editura

    Atunci cand a scris ca toate actiunile noastre izvorasc din interesul egoist si ca lumea se invarte animata de castigul financiar, Adam Smith i-a dat viata „omului economic“. Egoist si cinic, omul economic ne-a dominat…

    Pret:

    39 LEI
  • Tu nu ai nevoie de un titlu ca sa fii un adevarat lider - Mark Sanborn - BUSINESS TECH

    Tu nu ai nevoie de un titlu ca sa fii un adevarat lider

    De

    Editura

    Tu nu ai nevoie de un titlu ca sa fii un adevarat lider. Cum poti exercita oriunde o influenta pozitiva Citeste aceasta carte si… • Iti vei modela intr-o maniera pozitiva cariera si viatal •…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • inovarea in marketingul muzeelor. atrage, implica, adapteaza - oana iulia enasel - -

    inovarea in marketingul muzeelor. atrage, implica, adapteaza

    De

    Editura

    Pret:

    79 LEI