Acasa/

/

Cum iti vei masura viata?

Autor:
Cum iti vei masura viata? - Clayton M. Christensen - SPANDUGINO
Detalii:
Explorand una dintre cele mai profunde interogatii adresate lumii contemporane, Clayton M. Christensen incearca sa identifice numitorul comun al multiplelor dimensiuni care dau sens existentei umane, de la relatiile de familie pana la complexa activitate…
Categorie
Editura
Autor

15

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2022
ISBN:
9786068944852
Recenzii
5/5

Descriere

Explorand una dintre cele mai profunde interogatii adresate lumii contemporane, Clayton M. Christensen incearca sa identifice numitorul comun al multiplelor dimensiuni care dau sens existentei umane, de la relatiile de familie pana la complexa activitate din marile companii.
De aceea, in centrul preocuparilor sale se afla fericirea omului, pe care o considera unicul etalon al evaluarii succesului in viata si o adevarata sursa de armonie sociala, indeosebi atunci cand este insotita de constiinta clara a unui scop nobil si a unor inalte valori morale, precum onestitatea si integritatea. Pornind de la o suita de modele inovatoare in domeniul dezvoltarii afacerilor, Christensen isi extinde teoriile dincolo de sfera mediului organizational, pentru a demonstra ca managementul ofera numeroase oportunitati de afirmare a intregului potential uman.
Traducere din limba engleza de Victor-Florin Hulber.

Cum iti vei masura viata?
de

Ar putea să îți placă și…

  • Cat costa un magazin online si de ce - Adrian Zamfira - TECHNO MEDIA

    Cat costa un magazin online si de ce

    De

    Editura

    Cat costa un magazin online si de ce. Ghid practic de dezvoltare pentru afacerea ta. Peste 80 de ponturi pentru a creste profitul magazinului tau online. Cartea descrie intr-un limbaj usor de inteles provocarile deschiderii…

    Pret:

    67 LEI
  • Schimba-ti lumea - John C. Maxwell, Rob Hoskins - AMALTEA

    Schimba-ti lumea

    De

    Editura

    Schimba-ti lumea. Oricine, oriunde, poate face diferenta Doi dintre cei mai reputati experti in leadership la nivel mondial, John Maxwell si Rob Hoskins, ne impartasesc experienta lor legata de efortul de a schimba in bine…

    Pret:

    42
    39.9 LEI
  • Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.4 - Vlad Mocanu - EVRIKA

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.4

    De

    Editura

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani. Volumul 4 – Despre antreprenoriat si antreprenori in 18 povesti inspirationale Seria de carti de buzunar #EsecuriDeSucces a pornit de la interesul crescut pentru cartea „Esecuri de Succes ale…

    Pret:

    21.99
    17.59 LEI
  • Limbajul vanzarilor. Arta si stiinta comunicarii in vanzari - Andy Eilers, Tom Hopkins - PRESTIGE

    Limbajul vanzarilor. Arta si stiinta comunicarii in vanzari

    De

    Editura

    Te-ai intrebat vreodata de ce iti e mai usor sa vorbesti cu unii oamenii decat cu altii? E simplu – folositi acelasi limbaj! Asta nu inseamna neaparat ca vorbiti limba engleza sau aveti un dialect…

    Pret:

    60 LEI
  • Incepe cu raspunsul - Bob Seelert - AMSTA PUBLISHING

    Incepe cu raspunsul

    De

    Editura

    Cartea contine o colectie de nouazeci si patru de istorisiri reale provenite din cariera de patruzeci de ani ca CEO a lui Seelert in cadrul a cinci companii din trei industrii diferite. Seelert dezvaluie in…

    Pret:

    33.72
    32.03 LEI
  • Procesul de convergenta institutionala Vol.2 - Petre Prisecaru - ECONOMICA

    Procesul de convergenta institutionala Vol.2

    De

    Editura

    Analizele-diagnostic ale activitatii in domeniul administratiei publice locale si centrale au avut ca scop definirea gradului actual de eficienta a institutiilor din acest segment in aplicarea managementului institutional si al resurselor umane, in consolidarea structurilor…

    Pret:

    38.54 LEI
  • Creeaza un StoryBrand - Donald Miller - ACT SI POLITON

    Creeaza un StoryBrand

    De

    Editura

    Creeaza un StoryBrand: Clarifica-ti mesajul astfel incat clientii sa-l auda Creeaza un StoryBrand: Clarifica-ti mesajul astfel incat clientii sa-l auda / Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen de Donald Miller este…

    Pret:

    47 LEI
  • Dupa Covid-19: Provocari de management intre digitalizare, sustenabilitate si rezilienta

    De

    Editura

    Pandemia de COVID-19 a fost caracterizata in mass-media nu o data ca fiind o „lebada neagra”, in sensul intelegerii unui eveniment cu impact major si aproape imposibil de previzionat, desi ideea in sine de pandemie…

    Pret:

    45 LEI
  • Economie Si Gestiune In Turism - Gabriela Stanciulescu, Cristina Micu - C.H. BECK

    Economie Si Gestiune In Turism

    De

    Editura

    Lucrarea este destinata in principal uzului studentilor din ciclul de licenta de la facultatile de stiinte economice, specializarea Economia Comertului, Turismului si Serviciilor, anul II si III de studiu, este foarte utila cadrelor didactice angajate…

    Pret:

    79.9
    75.91 LEI
  • Statistica pe intelesul tuturor - Elena Druica - C.H. BECK

    Statistica pe intelesul tuturor

    De

    Editura

    Aceasta carte isi propune sa aduca in atentia studentilor metodele si tehnicile simple si de nivel mediu ale statisticii, care se utilizeaza pentru analiza datelor si pentru luarea deciziilor la nivel microeconomic. Stilul de prezentare…

    Pret:

    59.9
    56.91 LEI
  • Regula 10X - Grant Cardone - ACT SI POLITON

    Regula 10X

    De

    Editura

    Regula 10X: Singura diferenta dintre succes si esec / The 10X Rule: The Only Difference Between Success and Failure de Grant Cardone este, dupa cum spune autorul, Sfantul Graal pentru toti cei care vor sa…

    Pret:

    48 LEI
  • Asta schimba totul Capitalism vs Mediu- Naomi Klein - VELLANT

    Asta schimba totul Capitalism vs Mediu- Naomi Klein

    De

    Editura

    Naomi Klein a absolvit London School of Economics si semneaza articole in The Nation si The Guardian. A devenit cunoscuta in intreaga lume datorita lucrarilor No Logo (2000) si Doctrina socului (2007) plasandu-se in avangarda…

    Pret:

    43 LEI