Acasa/

/

Mintea extinsa

Autor:
Mintea extinsa - Annie Murphy Paul - PUBLICA
Detalii:
Mintea extinsa. Puterea gandirii in afara creierului Foloseste-ti capul. Asta ne spunem cand ne confruntam cu o problema complicata sau cu un proiect dificil. Insa tot mai multe cercetari arata ca am inteles lucrurile exact…
Categorie
Editura
Autor

59

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2022
ISBN:
9786067224757
Recenzii
5/5

Descriere

Mintea extinsa. Puterea gandirii in afara creierului Foloseste-ti capul.
Asta ne spunem cand ne confruntam cu o problema complicata sau cu un proiect dificil. Insa tot mai multe cercetari arata ca am inteles lucrurile exact pe dos.
Annie Murphy Paul spune ca solutia este sa gandim in afara creierului. O gama intreaga de resurse „extraneurale” (senzatiile si miscarile corpului, spatiile fizice in care invatam si in care muncim sau mintile celor din jur) ne poate ajuta sa ne concentram mai bine, sa intelegem mai profund si sa cream cu mai multa imaginatie.
Mintea extinsa aprofundeaza cercetarile din spatele acestei viziuni noi si interesante asupra abilitatilor umane, explorand descoperirile specialistilor in neurostiinte, ale expertilor in cognitie si ale psihologilor. Analizeaza obiceiurile artistilor, ale oamenilor de stiinta si ale autorilor care se bucura deja de rezultatele gandirii in afara creierului.
In plus, descopera istoria nespusa a modului in care artisti, oameni de stiinta si autori (de la Jackson Pollock la Jonas Salk sau Robert Caro) si-au folosit extensiile mintale ca sa rezolve probleme, sa faca descoperiri si sa creeze lucrari noi. Aceasta carte ofera o imagine noua asupra modului in care ne functioneaza mintea, fiind plina de sfaturi practice despre cum sa gandim mai bine.
Iata cateva dintre lectiile pe care le putem invata pentru a ne imbunatati modul in care gandim si pentru a ne ajuta creierul sa-si atinga adevaratul potential: • Supraincarcarea cu informatii: mintea nonconstienta este foarte vasta, colectand permanent date si identificand tipare din lumea care ne inconjoara. Senzatiile interne ale corpului (senzatiile viscerale) sunt cele care ne arata aceste tipare, iar sensibilitatea noastra la semnale poate fi sporita cu cateva exercitii simple.
•Miscarea corpului: lucrul la un birou cu banda de alergare, o scurta plimbare in pauza de cafea sau chiar foiala si mazgalitul ne pot mentine atentia sporita si ideile proaspete, iar exercitiile extrem de intense pot induce o stare creativa, pe care oamenii de stiinta o compara cu consumul de droguri. •Folosirea mainilor: miscarile pe care le facem nu sunt doar niste simple gesturi.
Cand sunt folosite strategic, ele ne pot imbunatati comunicarea cu altii si ne pot ajuta chiar sa gandim. Oamenii cu care vorbim au cu 50% mai multe sanse sa retina ceea ce spunem cand gesticulam.
•Colectivitatea: participarea la o activitate impreuna cu alte persoane (mersul, exercitiile fizice sau o simpla masa) ne face sa cooperam mai mult si sa ne atingem mai usor obiectivele comune. •Plimbarile prin natura: petreceti timp in aer liber, minunati-va si fiti impresionati de maiestuozitatea naturii.
Psihologii spun ca uimirea poate actiona ca un ,,buton de resetare” pentru creierul omenesc, eliberandu-ne din tiparele vechi si deschizandu-ne noi posibilitati.

Mintea extinsa
de

Ar putea să îți placă și…

  • Idei cu lipici. De ce unele idei supravietuiesc, iar altele pier - Chip Heath, Dan Heath - ACT SI POLITON

    Idei cu lipici. De ce unele idei supravietuiesc, iar altele pier

    De

    Editura

    Idei cu lipici. De ce unele idei supravietuiesc, iar altele pier. Editia a II-a Bestseller New York Times Idei cu lipici / Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die de Chip si…

    Pret:

    49 LEI
  • Cand cumparatorul spune nu - Tom Hopkins, Ben Katt - BUSINESS TECH

    Cand cumparatorul spune nu

    De

    Editura

    Cand cumparatorul spune Nu este o carte de strategii esentiale pentru a realiza o vanzare. Este o carte plina de explicatii si detalii cu exemple de dialog din situatii reale. Este o bijuterie tehnica ce…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Fundamentele managementului organizatiei ed.3 - Eugen Burdus, Ion Popa - PRO UNIVERSITARIA

    Fundamentele managementului organizatiei ed.3

    De

    Editura

    Fundamentele managementului organizatiei. Editia a III-a…

    Pret:

    87 LEI
  • Inovatie in advertising - Jim Aitchison - BRANDBUILDERS GRUP

    Inovatie in advertising

    De

    Editura

    Inovatie in advertising. Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi…

    Pret:

    56.84
    54 LEI
  • Management de proiect si elemente de marketing in artele spectacolului - Irina Ionescu - EIKON

    Management de proiect si elemente de marketing in artele spectacolului

    De

    Editura

    Volumul porneste de la un fond teoretic, dar directioneaza permanent spre sfera practica, prin adresarea unor intrebari menite sa dezvolte la nivel personal abilitatile si atitudinea necesare in domeniul managementului de proiect si al marketingului…

    Pret:

    20 LEI
  • Teoria jocurilor de concurenta intre S.U.A. si U.E - Andrei Alecu - C.H. BECK

    Teoria jocurilor de concurenta intre S.U.A. si U.E

    De

    Editura

    Teoria jocurilor de concurenta intre S.U.A. si U.E. Politicile de concentrare economica in era globalizarii In contextul in care puterea economica a companiilor creste, un subiect de interes il reprezinta modalitatea in care statele vor…

    Pret:

    89.9
    85.41 LEI
  • Create Your Success - Ramona Onisor Iftime - EPUBLISHERS

    Create Your Success

    De

    Editura

    Create Your Success: 10 Steps to Achieving Any Goal. Practical Guide and Workbook This practical guide is intended to bring clarity and empowerment as well as to help you uncover any hidden blocks so that…

    Pret:

    25 LEI
  • Minidictionar de management 6: Managementul comercial - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Minidictionar de management 6: Managementul comercial

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (6) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11 LEI
  • Incantare - Guy Kawasaki - PUBLICA

    Incantare

    De

    Editura

    Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti. Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee. – Guy Kawasaki Cartea lui…

    Pret:

    47.2 LEI
  • Cum sa nu gresesti. Puterea gandirii matematice - Jordan Ellenberg - PUBLICA

    Cum sa nu gresesti. Puterea gandirii matematice

    De

    Editura

    In Cum sa nu gresesti, Jordan Ellenberg ne arata ca matematica nu se rezuma la incidente abstracte, care nu au niciodata loc in viata reala, ci atinge tot ce facem – lumea intreaga este strabatuta…

    Pret:

    59 LEI
  • 21 de secrete ale antreprenorilor de succes - Brian Tracy - CURTEA VECHE

    21 de secrete ale antreprenorilor de succes

    De

    Editura

    Nimic nu ii este mai familiar lui Brian Tracy decat subiectul antreprenorilor imbogatiti prin forte proprii. De ce? Fiindca nu numai ca i-a studiat asiduu mai bine de jumatate de secol, dar… se si numara…

    Pret:

    32
    30.4 LEI
  • Principiile succesului - Dale Carnegie - LITERA

    Principiile succesului

    De

    Editura

    Daca vrem sa avem succes in viata, increderea in sine este absolut esentiala. in fond, daca nu credem in noi insine, cu siguranta ca nimeni altcineva nu va crede. – Dale Carnegie Dale Carnegie avea…

    Pret:

    39.9
    31.92 LEI