Acasa/

/

Comportamentul clientilor

Autor:
Comportamentul clientilor - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu…
Categorie
Editura
Autor

74.22

82.47
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2024
ISBN:
9786062616045
Recenzii
5/5

Descriere

Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu numai), precum si tuturor celor interesati in studierea si cunoasterea comportamentului oamenilor aflati in fata actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare, de continutul sau pot beneficia nu doar marketerii, ci si alti specialisti (teoreticieni sau practicieni) din domeniul psihologiei, sociologiei, stiintelor juridice, comunicarii, esteticii industriale etc.
implicati in realizarea unor astfel de studii. Fara a insista prea mult asupra disputei legate de subiectul supus atentiei in studiile comportamentale (omul in general, cumparatorul, consumatorul, incitatorul, platitorul etc.), autorii au considerat ca acesta este clientul firmei interesate sa-i satisfaca nevoile, dorintele si cererea, privit in compania tuturor celor care-i pot influenta comportamentul (incitatatori, informatori, decidenti si lideri de opinie, sefi, critici etc.).
De aceea a fost preferat pentru carte titlul de Comportamentul clientilor .

Comportamentul clientilor
de

Ar putea să îți placă și…

  • Starea de sanatate a managementului din Romania in 2010 - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Starea de sanatate a managementului din Romania in 2010

    De

    Editura

    CE ADUCE NOU LUCRAREA STAREA DE SANATATE A MANAGEMENTULUI DIN ROMANIA DIN 2011 FATA DE EDITIA 2010 a) Prezentarea caracteristicilor managementului din Romania – la nivel national, al administratiei publice si agentilor economici la nivelul…

    Pret:

    51.81
    46.63 LEI
  • 100 de legi eterne ale succesului in business - Brian Tracy - CURTEA VECHE

    100 de legi eterne ale succesului in business

    De

    Editura

    … dupa cum spunea Winston Churchill: Curajul este considerat pe buna dreptate cea mai importanta virtute, care face posibile toate celelalte virtuti . Liderii au curajul sa ia decizii si sa actioneze cand se confrunta…

    Pret:

    50.74
    48.2 LEI
  • Expansiunea Chinei - Edward Tse - NICULESCU

    Expansiunea Chinei

    De

    Editura

    Expansiunea Chinei. Cum Alibaba, Huawei, Lenovo si altii schimba regulile afacerilor In Expansiunea Chinei , Edward Tse ne conduce in lumea fascinanta a antreprenorilor de top ai Chinei. Ne prezinta o comunitate a afacerilor care…

    Pret:

    34.78
    33.04 LEI
  • Strategia oceanului albastru - W. Chan Kim, Renee Mauborgne - PUBLICA

    Strategia oceanului albastru

    De

    Editura

    Strategia oceanului albastru argumenteaza ca o concurenta pe viata si pe moarte nu duce decat la un ocean rosu insangerat, in care rivalii se lupta pentru un profit in scadere. Bazat pe o analiza a…

    Pret:

    62.38 LEI
  • Viteza increderii Ed.2 - Stephen M.R. Covey - ACT SI POLITON

    Viteza increderii Ed.2

    De

    Editura

    Viteza increderii: Singurul lucru care schimba totul Viteza increderii: Singurul lucru care schimba totul / The Speed of Trust: The One Thing that Changes Everything de Stephen M.R Covey si Rebecca R. Merrill este un…

    Pret:

    59.2 LEI
  • Toti comunicam, dar putini stabilim si relatii - John C. Maxwell - AMALTEA

    Toti comunicam, dar putini stabilim si relatii

    De

    Editura

    Te-ai intrebat vreodata de ce unii par sa avanseze in cariera, in timp ce tu esti, la prima vedere, blocat? De ce nimeni nu pare convins ca ideea ta mareata va functiona? Din ce motiv…

    Pret:

    44.4
    42.18 LEI
  • Banii sau viata - Vicki Robin, Joe Dominguez - ACT SI POLITON

    Banii sau viata

    De

    Editura

    Banii sau viata: 9 pasi catre transformarea relatiei tale cu banii si atingerea independentei financiare Banii sau viata: 9 pasi catre transformarea relatiei tale cu banii si atingerea independentei financiare/ Your Money or Your Life:…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Growth Hacker in marketing - Ryan Holiday - ACT SI POLITON

    Growth Hacker in marketing

    De

    Editura

    Growth hacker in marketing. Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii. Editie revizuita si adaugita Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe…

    Pret:

    25.38 LEI
  • De la bine la excelent - Zig Ziglar - CURTEA VECHE

    De la bine la excelent

    De

    Editura

    Zig Ziglar prezinta in cartea de fata trei coordonate esentiale ale succesului: pasiunea, performanta si scopul nostru in viata. Ceea ce-l distinge de alti autori de literatura moti­vatio­nala este realismul cu care trateaza fiecare dintre…

    Pret:

    42.28
    40.17 LEI
  • Cum valorificam ciclurile pietei - Howard Marks - PILOTBOOKS

    Cum valorificam ciclurile pietei

    De

    Editura

    Cum valorificam ciclurile pietei. Ca sa atragem sansa de partea noastra Bestseller New York Times, Wall Street Journal si Usa Today. Stim cu totii ca pietele cresc si scad, dar cum decidem cand sa iesim…

    Pret:

    69 LEI
  • Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania - Marioara Iordan, Mihaela Nona Chilian - PRO UNIVERSITARIA

    Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania

    De

    Editura

    Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic Volumul Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic subliniaza importanta…

    Pret:

    103.6
    93.24 LEI
  • Avutia nationala a Romaniei - Florin Georgescu, Gheorghe Gherghina, Bogdan-Octavian Cozmanca, Florian Neagu, Liliana Pintilia, Livia Dragusin - PUBLICA

    Avutia nationala a Romaniei

    De

    Editura

    Obiectivul si utilitatea acestei lucrari pornesc de la faptul ca transformarile politice fundamentale si reformele profunde din punct de vedere economico-social aplicate dupa 1989 s-au reflectat in mod direct asupra volumului, structurii si calitatii avutiei…

    Pret:

    65 LEI
Comportamentul clientilor
de