Acasa/

/

Secretele negocierii in afaceri

Autor:
Secretele negocierii in afaceri - Cristian Cojocaru - EVRIKA
Detalii:
Rezultatele negocierii sunt cele care determina soarta unei natiuni, dezvoltarea unei companii sau obtinerea unei cresteri de salariu. Negocierea este un proces in care intram aproape in fiecare zi. Uneori castigam, alteori pierdem. Mai important…
Categorie
Editura
Autor

29.52

36.9
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2023
ISBN:
9786306536054
Recenzii
5/5

Descriere

Rezultatele negocierii sunt cele care determina soarta unei natiuni, dezvoltarea unei companii sau obtinerea unei cresteri de salariu. Negocierea este un proces in care intram aproape in fiecare zi.
Uneori castigam, alteori pierdem. Mai important decat castigul sau pierderea este sa intelegem ca, daca vrem sa obtinem ceva de la cineva, vom intra intr-un proces de negociere.
Cred ca, dincolo de obiectivele si de motivul sau motivele pentru care intram intr‑o negociere, exista intotdeauna un scop fundamental legat de procesul negocierii: construirea unui parteneriat. Cei care se asaza la masa tratativelor sunt parteneri de negociere, nu adversari.
Constructia unui parteneriat este cheia de bolta pentru desfasurarea cu succes a unei negocieri. Chiar daca folosim tactici de influentare sau, in unele cazuri, chiar de intimidare, asta nu are de-a face cu partenerul de negociere, ci doar cu obiectul acesteia.
Acesta este principalul motiv pentru, pe parcursul acestei carti, ma refer la reprezentantii partilor care negociaza folosind termenul de „parteneri“. Pentru ca, chiar daca in realitate nu prea exista situatii in care negocierea se incheie cu impartirea egala a castigului (vestitul concept win-win), pentru o relatie de afaceri de durata, este preferabil ca fiecare partener sa-si atinga macar o parte dintre obiectivele negocierii, lucru la care se ajunge prin concesii reciproce.

Secretele negocierii in afaceri
de

Ar putea să îți placă și…

  • Employer Branding 100 la suta - Doru Supeala - CURTEA VECHE

    Employer Branding 100 la suta

    De

    Editura

    Employer Branding 100%. Cum sa creezi si sa vinzi oamenilor ideea, experienta si bucuria de a munci in organizatia ta O carte despre branding pe care orice conducator de organizatie ar trebui sa o citeasca…

    Pret:

    68.71
    65.27 LEI
  • Cum imposibilul devine posibil - Robert Anthony - VIDIA

    Cum imposibilul devine posibil

    De

    Editura

    Simti ca exista blocaje care te impiedica sa obtii ce iti doresti? Vrei sa iti eliberezi intreaga energie creatoare, adica sa fii stapan in propria ta viata si sa te bucuri de succes dupa succes?…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Cum iti vei masura viata? - Clayton M. Christensen - PUBLICA

    Cum iti vei masura viata?

    De

    Editura

    O strategie – fie ea de afaceri sau in viata personala – se creeaza prin sute de decizii luate zilnic in privinta modului in care ne cheltuim timpul, energia si banii. Cu fiecare clipa din…

    Pret:

    49.9
    39.92 LEI
  • Drumul tau catre excelenta - Neculai M. Asiminei - PRO UNIVERSITARIA

    Drumul tau catre excelenta

    De

    Editura

    Drumul tau catre excelenta. Dezvoltare personala, profesionala si antreprenoriala pentru adolescenti Neculai M. Asiminei, este o voce in domeniul dezvoltarii afacerilor mici, de la zero, cu investitii si solutii de finantare prin metoda „Din aproape…

    Pret:

    61.21
    52.03 LEI
  • Vanzari 2.0: punct si de la capat - Adrian M. Cioroianu - EVRIKA

    Vanzari 2.0: punct si de la capat

    De

    Editura

    Intr-o situatie fluida si volatila, cum este cea prin care trecem cu totii in vremuri de pandemie, nimic nu mai pare ca ar putea fi un punct de sprijin solid, neclintit pentru un vanzator. Tot…

    Pret:

    47.58
    44.25 LEI
  • Coach de trilioane de dolari. Bill Campbell si lectiile sale de leadership din Silicon Valley - Alan Eagle - PUBLICA

    Coach de trilioane de dolari. Bill Campbell si lectiile sale de leadership din Silicon Valley

    De

    Editura

    BILL CAMPBELL a contribuit la crearea unora dintre cele mai mari companii din Silicon Valley – printre care Google, Apple si Intuit – si la obtinerea unor sume de trilioane de dolari ca valoare de…

    Pret:

    51.81
    41.45 LEI
  • Minidictionar de management 9: Managementul cercetariI-dezvoltarii - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Minidictionar de management 9: Managementul cercetariI-dezvoltarii

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (09) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11.64
    9.89 LEI
  • Managementul timpului in 30 de minute - Lothar Seiwert - DIDACTICA PUBLISHING HOUSE

    Managementul timpului in 30 de minute

    De

    Editura

    Ai sentimentul ca nu mai ai timp sa-ti indeplinesti sarcinile si ca amani mereu lucrurile care conteaza cel mai mult pentru tine? Te-ai gandit vreodata cum iti folosesti timpul? Si ce ai putea face pentru…

    Pret:

    25.38
    24.11 LEI
  • Bucuria afacerilor - Simone Milasas - FOR YOU

    Bucuria afacerilor

    De

    Editura

    Bucuria afacerilor. Si daca afacerile sunt aventura vietii? Bucuria afacerilor – Instrumente, relatari si sugestii practice pentru a-ti schimba afacerea intr-un mod diferit. Joy of Business/Bucuria afacerilor nu inseamna sa fii fericit in mod isteric….

    Pret:

    38
    30.4 LEI
  • Introducere in etica afacerilor - Daniela Cimpean - PRO UNIVERSITARIA

    Introducere in etica afacerilor

    De

    Editura

    Introducere in etica afacerilor (una din primele contributii de acest gen in limba romana) este o lucrare prin excelenta interdisciplinara, care ia in considerare idei din diverse domenii: istoria filosofiei, filosofie aplicata, fenomenologie, psihanaliza, sociologie,…

    Pret:

    37
    31.45 LEI
  • Strategia si tactica stabilirii preturilor - Thomas T. Nagle. John E. Hogan - BRANDBUILDERS GRUP

    Strategia si tactica stabilirii preturilor

    De

    Editura

    Strategia si tactica stabilirii preturilor. Un ghid pentru cresterea profiturilor Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual….

    Pret:

    71.29
    67.73 LEI
  • Pitch de mare succes - Alexander Taub, Ellen Dasilva - ACT SI POLITON

    Pitch de mare succes

    De

    Editura

    “Pitch de mare succes” (Pitching and closing) a autorilor Alexander Taub si Ellen Dasilva, un nou titlu disponibil la ACT si Politon este un ghid util care se adreseaza atat antreprenorilor cu experienta cat si…

    Pret:

    41.23 LEI
Secretele negocierii in afaceri
de