Acasa/

/

Editor de unul singur. Management in industria cartii

Autor:
Editor de unul singur. Management in industria cartii - Bogdan Hrib - TRITONIC
Detalii:
Editor de unul singur. Management in industria cartii. Idee, manuscris, autor, editura, carte, biblioteca, librarie, cititor Un volum despre managementul pietei de carte din Romania si din lume, asa cum a vazut-o un editor din…
Categorie
Editura
Autor

39

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786067493689
Recenzii
5/5

Descriere

Editor de unul singur. Management in industria cartii.
Idee, manuscris, autor, editura, carte, biblioteca, librarie, cititor Un volum despre managementul pietei de carte din Romania si din lume, asa cum a vazut-o un editor din 1993 si pana astazi, parcurgand, rand pe rand, toate etapele nasterii unei carti de la o idee in mintea unui autor, pana la cartea de pe raftul librariei sau bibliotecii. O selectie de idei, date, analize si tendinte din piata editoriala disecate de multe ori, la firul ierbii, cu exemple concrete din industria cartii romanesti, dar si din cea britanica, americana sau franceza, pigmentate cu exemple concrete si modele de urmat sau de evitat, dar solutii pentru rezolvarea unor situatii neasteptate.
Volumul Editor de unul singur este rezultatul firesc al celor mai bine de douazeci si cinci de ani pe care Bogdan Hrib i-a dedicat acestei teribile alegeri profesionale. Este vorba despre experienta?
Nu incape indoiala, dar nu numai atat. Discutam aici, fara nici cea mai mica urma de emfaza, si despre adrenalina, nopti nedormite, nesfarsite siruri de reusite si esecuri, sperante, momente descurajante, efort psihic si nu rareori chiar fizic, conflicte, probleme aparent insurmontabile cerand rezolvari urgente, dar si despre clipele de satisfactie imensa.
Intr-un cuvant, despre viata. -Danut Ungureanu Bogdan Hrib a fondat editura Tritonic in 1993 si de atunci, neintrerupt, este editor de carte.Scriitor si jurnalist, a tinut cursuri si conferinte despre managementul industriei cartii, a predat scriere creativa, a fost invitat la numeroase targuri de carte din tara si strainatate, a fost cadru didactic asociat la SNSPA, Universitatea din Bucuresti, Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca.
A publicat sapte volume de fictiune si numeroase articole stiintifice.

Editor de unul singur. Management in industria cartii
de

Ar putea să îți placă și…

  • Principii - Ray Dalio - ACT SI POLITON

    Principii

    De

    Editura

    Principii. Invata sa obtii cat mai mult din fiecare efort pe care il depui! Principii / Principles: Life and Work de Ray Dalio este exact genul acela de carte pe care o cauti mereu, dar…

    Pret:

    119 LEI
  • Presentation Zen - Garr Reynolds - PUBLICA

    Presentation Zen

    De

    Editura

    Presentation Zen.Idei simple despre designul si sustinerea prezentarilor.Editia a II-a Garr Reynolds, autorul bestsellerului despre designul si sustinerea prezentarilor, cu peste 150 000 de copii vandute, se intoarce cu editia revizuita a cartii sale clasice,…

    Pret:

    119 LEI
  • Cultura de organizatie - Iuliana Stan - HUMAN SYNERGISTICS

    Cultura de organizatie

    De

    Editura

    Cultura de organizatie. Primii douazeci de ani Iuliana Stan are o experienta de doua decenii in domeniul culturii organizationale din Romania, fiind recunoscuta pentru contributia sa semnificativa in cercetarea si proomovarea acestui domeniu atat in…

    Pret:

    72 LEI
  • Identitatea statelor si omogenizarea popoarelor - Heather Rae - EPIGRAF

    Identitatea statelor si omogenizarea popoarelor

    De

    Editura

    Autoarea incearca sa raspunda la intrebarea: de ce migrarea fortata, epurarea etnica si genocidul sunt practici constante ale sistemului statal modern. Sunt examinate cazuri elocvente de identificare a factorilor care pot opri omogenizarea patologica ca…

    Pret:

    18 LEI
  • Romania si fenomenele majore din economia europeana si globala vol.2 - Simona Moagar-Poladian, Napoleon Pop - UNIVERSITARA

    Romania si fenomenele majore din economia europeana si globala vol.2

    De

    Editura

    Volumul de fata cuprinde cele mai importante lucrari de sinteza elaborate de experti ai Institutului de Economie Mondiala, pe baza analizelor principalelor evenimente internationale care au influentat masurile de politica economica adoptate, cu efect global…

    Pret:

    50
    47.5 LEI
  • Succes la interviul de angajare si CV-ul perfect - Victor Dank - EVRIKA

    Succes la interviul de angajare si CV-ul perfect

    De

    Editura

    Pentru obtinerea unui loc de munca este obligatoriu sa sustineti un interviu de angajare, la care va veti prezenta cu un Curriculum Vitae. Emotiile, anxietatea si stresul sunt barierele care va vor impiedica sa va…

    Pret:

    49.9
    39.92 LEI
  • Marketing online: Pe plus sau pe minus? - Cristian China-Birta - HYPERLITERATURA

    Marketing online: Pe plus sau pe minus?

    De

    Editura

    Marketing online: Pe plus sau pe minus? Cat si ce te costa sa ai o prezenta digitala corect construita Algoritmi noi, trenduri surpriza, reglementari juridice care te iau pe nepregatite – ce faci ca sa…

    Pret:

    69.3 LEI
  • Bani extra job - Chris Guillebeau - PUBLICA

    Bani extra job

    De

    Editura

    Bani extra job: de la idee la venit in 27 de zile #SideHustle este un concept care denumeste orice tip de ocupatie pe care cineva o face pe langa slujba de baza, in afara programului…

    Pret:

    49 LEI
  • Marketing in turism - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim - PRO UNIVERSITARIA

    Marketing in turism

    De

    Editura

    Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate…

    Pret:

    79
    71.1 LEI
  • Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc - PRO UNIVERSITARIA

    Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

    De

    Editura

    Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa…

    Pret:

    25
    22.5 LEI
  • Cine i-a gatit cina lui Adam Smith? - Katrine Marcal - PUBLICA

    Cine i-a gatit cina lui Adam Smith?

    De

    Editura

    Atunci cand a scris ca toate actiunile noastre izvorasc din interesul egoist si ca lumea se invarte animata de castigul financiar, Adam Smith i-a dat viata „omului economic“. Egoist si cinic, omul economic ne-a dominat…

    Pret:

    39 LEI
  • Schimba-ti afacerea prin NLP - Lindsey Agness - CURTEA VECHE

    Schimba-ti afacerea prin NLP

    De

    Editura

    Lindsey Agness este autoarea bestsellerurilor Change your life with NLP si Still 25 Inside si este un instructor NLP cu experienta. Si-a inceput cariera in cadrul administratiei locale inainte de a deveni, in 1994, consultant…

    Pret:

    35.65
    33.87 LEI