Acasa/

/

Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii

Autor:
Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii - Robert B. Cialdini - BUSINESS TECH
Detalii:
Totul despre influentare. Psihologia persuasiuniiCercetari de ultima ora si studii de caz relevante pentru momentul prezent. Include un nou principiu al persuasiunii. Perspective de o mare finete psihologica privind mediul online actual. Amplifica-ti puterea de…
Categorie
Editura
Autor

126.76

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2024
ISBN:
9786068709369
Recenzii
5/5

Descriere

Totul despre influentare. Psihologia persuasiuniiCercetari de ultima ora si studii de caz relevante pentru momentul prezent.
Include un nou principiu al persuasiunii. Perspective de o mare finete psihologica privind mediul online actual.
Amplifica-ti puterea de convingere si invata sa te aperi de manipulare Carte-fenomen, tradusa deja in 44 de limbi si cu mai bine de 5 milioane de exemplare vandute in intreaga lume, Psihologia Persuasiunii era deja o capodopera, intr-adevar. Dar asta nu l-a oprit pe Dr.
Robert Cialdini sa continue sa o imbogateasca si sa o rafineze pe baza cercetarilor de ultima ora din domeniu. Si a reusit sa scrie un material care va fi deopotriva iubit de cei care nu au citit editiile precedente, dar si de cei care le-au citit deja.
Da, da! Mai ales acestia din urma vor devora pagina dupa pagina, incantati de noutatile pe care le aduce aceasta editie extinsa si actualizata.
O parte din noutati vine de la bogatia de analize si studii de caz privind modul in care functioneaza in mediul online tacticile de influenta sociala (pentru ca noi toti aflam pe pielea noastra, zi de zi, ca retelele sociale si site-urile de comert electronic au adoptat invatamintele stiintei persuasiunii!). O alta parte vine de la utilizarea sporita a notelor finale astfel incat cititorul sa poate gasi referinte folositoare catre rapoarte de cercetare suplimentare si lucrari conexe cu descrieri esentiale.
Dar cea mai semnificativa noutate este adaugarea unui al saptelea Principiu Universal al Influentarii – Unitatea. ntr-un capitol dedicat este documentat modul in care indivizii devin remarcabil mai susceptibili la influenta unei per- soane care transmite un mesaj daca pot fi convinsi ca aceasta impartaseste cu ei un punct de vedere personal semni- ficativ sau o identitate sociala.
Sunt incluse numeroase studii de caz si concluzii relevante ale cercetarilor lui, cu acelasi amestec de observatii de o mare finete psihologica, si relatari pline de miez ce l-au facut celebru pe autor. Cu aceasta carte drept ghid, vei invata sa navighezi cu succes prin lumea noastra tot mai complexa pentru ca nu trebuie sa fii om de stiinta ca sa iti insusesti Principiile Universale ale Influentarii: Reciprocitatea, Angajamentul si Consecventa, Dovada Sociala, Simpatia, Autoritatea, Raritatea, Influenta Instantanee si Unitatea.
Folosind relatari memorabile si exemple cu care este usor sa empatizezi, Cialdini face surprinzator de usor de inteles un subiect de importanta cruciala, astfel incat tu sa poti deveni persuasiv – si, la fel de important! -, sa inveti cum sa te protejezi impotriva tentativelor de influentare lipsite de etica.
Atunci cand nu intelegi aceste principii, este mult mai posibil sa-ti cedezi puterea (sau banii!) unor persoane lipsite de scrupule, dar cu temeinice cunostinte de psi- hologie umana. Dr.
Robert Cialdini este recunoscut ca expert de nivel mondial pentru contributiile sale fundamentale privind intelegerea influentarii si aplicarea ei etic in afaceri. Si-a dedicat peste 35 de ani cercetarilor academice privind ce-i determina pe oameni sa spuna „Da” solicitarilor facute de altii in circumstante specifice afacerilor si nu numai, iar Principiile Persuasiunii enuntate de el sunt astazi piatra de temelie a oricarei organizatii care doreste sa-si sporeasca onest si constant eficienta in vanzari, leadership, marketing, management si comunicare.
In calitate de vorbitor, scriitor si trainer, Dr. Cialdini si-a castigat o reputatie mondiala pentru capacitatea sa de a transpune stiinta in informatii deopotriva antrenante, valoroase si memorabile.
Conceptele aduse de el in atentia oamenilor sunt adesea „imbracate” in povestirile atat de emotionante incat declanseaza schimbari de amploare in mintea acestora. Din acest motiv el este adesea numit „Nasul Inflentei”.
Robert Cialdini a facut imposibilul: a imbunatatit o capodopera! Noua versiune a cartii Psihologia Persuasiunii – Totul despre Influentare este o relatare minunat de bogata si captivanta despre influenta subtila pe care oamenii o exercita unii asupra altora.
– Daniel Kahneman, laureat al Premiului Nobel pentru Stiinte Economice

Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii
de

Ar putea să îți placă și…

  • Justitia si valorile - Andrei Marga - METEOR PRESS

    Justitia si valorile

    De

    Editura

    Justitia presupune un ansamblu de institutii carora le revine raspunderea promovarii dreptatii in relatiile din societate. Dreptatea nu pica de undeva pe capul oamenilor, ci este in prima instanta opera institutiilor si sta sub dependente…

    Pret:

    58.15 LEI
  • Teritorialitate, neoliberalism si conflicte sociale privind posibila exploatare a resurselor naturale ale subsolului din Romania - Nicoleta Toader Risteiu - UNIVERSITATII DE VEST

    Teritorialitate, neoliberalism si conflicte sociale privind posibila exploatare a resurselor naturale ale subsolului din Romania

    De

    Editura

    Teritorialitate, neoliberalism si conflicte sociale privind posibila exploatare a resurselor naturale ale subsolului din Romania. Studiu de caz: Exploatarea aurului de la Rosia Montana Studiul de fata este unul inedit, un model de lucru care…

    Pret:

    88.8 LEI
  • Create Your Success - Ramona Onisor Iftime - EPUBLISHERS

    Create Your Success

    De

    Editura

    Create Your Success: 10 Steps to Achieving Any Goal. Practical Guide and Workbook This practical guide is intended to bring clarity and empowerment as well as to help you uncover any hidden blocks so that…

    Pret:

    26.43 LEI
  • Magnatii - Charles R. Morris - LITERA

    Magnatii

    De

    Editura

    Magnatii. Cum au inventat Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould si J.P. Morgan supereconomia americana Oamenii care si-au pus amprenta asupra economiei ce a influentat decisiv soarta lumii Economia americana moderna este creatia a…

    Pret:

    59.99
    44.99 LEI
  • Cum sa reusesti folosind NLP - Anne Watson - AMSTA PUBLISHING

    Cum sa reusesti folosind NLP

    De

    Editura

    Obtinerea succesului conform propriilor nostri termeni pare sa fie ceea ce urmarim cu totii; singura intrebare ramane ce anume inseamna, de fapt, succesul pentru tine. Odata ce stii ceea ce iti doresti, te afli deja…

    Pret:

    37
    35.15 LEI
  • Jeff Bezos si epoca Amazon. The Everything Store - Brad Stone - PUBLICA

    Jeff Bezos si epoca Amazon. The Everything Store

    De

    Editura

    Obiectivul acestei carti este de a spune povestea din spatele unuia dintre cele mai mari succese antreprenoriale de la zborul turbopropulsorului cu doua locuri al lui Sam Walton deasupra Sudului american pentru a evalua potentiale…

    Pret:

    58.15 LEI
  • Conspiratia celor bogati - Robert T. Kiyosaki - CURTEA VECHE

    Conspiratia celor bogati

    De

    Editura

    Conspiratia celor bogati. Cele 8 noi reguli ale banilor Cele 8 noi reguli ale banilor este o carte care ne impartaseste perspectiva lui Robert Kiyosaki asupra economiei globale si cerceteaza motivele pentru care traiul de…

    Pret:

    54.97
    52.22 LEI
  • Range - David Epstein - PUBLICA

    Range

    De

    Editura

    Range.De ce triumfa generalistii intr-o lume specializata Nenumarati experti sustin ca oricine doreste sa-si dezvolte o abilitate, sa cante la un instrument ori sa ajunga in elita sferei sale de activitate trebuie sa inceapa devreme,…

    Pret:

    68.71 LEI
  • Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.2 - Vlad Mocanu - EVRIKA

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.2

    De

    Editura

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani. Volumul 2 – Despre antreprenoriat si antreprenori in 17 povesti inspirationale Seria de carti de buzunar EsecuriDeSucces a pornit de la interesul crescut pentru cartea Esecuri de Succes ale…

    Pret:

    23.25
    18.6 LEI
  • Company of One. De ce vor revolutiona piata afacerile mici - Paul Jarvis - PUBLICA

    Company of One. De ce vor revolutiona piata afacerile mici

    De

    Editura

    Company of One.De ce vor revolutiona piata afacerile mici Ce-ar fi daca adevaratul secret pentru o cariera mai bogata si mai implinita nu ar fi sa creezi si sa dezvolti un startup nou, ci sa…

    Pret:

    51.81
    48.18 LEI
  • Cum sa conduci un magazin online - Marius Trandafir - MARIUS TRANDAFIR

    Cum sa conduci un magazin online

    De

    Editura

    O carte destinata antreprenorilor din comertul online la inceput de drum sau care vor sa conduca corect pe acest drum. Ca si precendenta mea carte vei Invata ce anume te asteapta in acest domeniu darsi…

    Pret:

    62.38 LEI
  • Marketingul motivational - Robert Imbriale - AMSTA PUBLISHING

    Marketingul motivational

    De

    Editura

    Ce anume ii motiveaza cu adevarat pe oameni sa cumpere? O intrebare pe care toti oamenii de afaceri, si mai ales cei din vanzari si din publicitate ar trebui sa si-o puna in permanenta. Din…

    Pret:

    31.72
    30.13 LEI
Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii
de