Acasa/

/

Ghid esential de promovare

Autor:
Ghid esential de promovare - Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru - TRITONIC
Detalii:
Lucrarea de fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea, desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu, nu se opreste la notiunile…
Categorie
Editura
Autor

49

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2015
ISBN:
9786067490114
Recenzii
5/5

Descriere

Lucrarea de fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea, desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu, nu se opreste la notiunile de baza.
Ghidul esential de promovare este gandit ca un instrument util pentru cei interesati de activitatea promotionala din motive profesionale (in special este utila pentru studenti si masteranzi in domenii economice, pentru noii angajati in departamente de marketing, promovare, relatii publice, in agentii de publicitate, precum si persoanelor care si-au deschis propria afacere). Desi se bazeaza pe studierea literaturii de specialitate, stilul este accesibil.
Deoarece profesionistii in sfera marketingului si a promovarii utilizeaza cu precadere conceptele specifice in limba engleza, precum si datorita faptului ca traducerea unora dintre aceste notiuni in limba romana este uneori controversata, in lucrarea noastra utilizam cu precadere termenii in engleza conform uzantelor din industrie, dar incercam sa delimitam si aria semantica a echivalentelor in romana. Structura lucrarii nu este una academica.
Se urmareste intelegerea conceptelor de imagine si promovare, oferirea instrumentele necesare dezvoltarii unor campanii de promovare adecvate si se ofera solutii legate de provocarile din sfera promovarii cu care se confrunta diverse tipuri de organizatii: de la cele mici si locale la societati transnationale. Lucrarea are o structura care imbina armonios conceptele teoretice, ultimele discutii in domeniu si exemplele practice.
Autori: Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan.

Ghid esential de promovare
de

Ar putea să îți placă și…

  • Modelarea performantelor serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni - Tincuta Gudana Vrabie - C.H. BECK

    Modelarea performantelor serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni

    De

    Editura

    Managementul si managerii s-au adaptat la evolutia si dezvoltarea societatii, punand amprenta asupra responsabilitatii acestora. Daca initial managementul si-a facut simtita prezenta doar in mediul economic, cu trecerea timpului si-a facut loc si s-a adaptat…

    Pret:

    59.9
    56.91 LEI
  • Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale - Fred Reichheld - BUSINESS TECH

    Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale

    De

    Editura

    Intrebarea suprema descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au…

    Pret:

    33
    31.35 LEI
  • Originalii - Adam Grant - PUBLICA

    Originalii

    De

    Editura

    Folosind studii si istorii surprinzatoare, din domenii variate precum afacerile, politica, sportul si divertismentul, Grant exploreaza in cartea sa, Originalii , modul in care poti recunoaste o idee buna si in care poti vorbi deschis…

    Pret:

    65 LEI
  • Raspunsul lor... Da! - Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton - BMI

    Raspunsul lor… Da!

    De

    Editura

    „Cartea lui Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton a constituit inca de la prima aparitie o revelatie pentru toti cei care analizau procesele de negociere in general si procesele de vanzare in special, devenind, in…

    Pret:

    42 LEI
  • Cum mi-am construit afacerea - Guy Raz - ACT SI POLITON

    Cum mi-am construit afacerea

    De

    Editura

    Cum mi-am construit afacerea: Cai neasteptate spre succes de la cei mai inspiratori antreprenori ai lumii / How I Built This: The Unexpected Paths to Success from the World’s Most Inspiring Entrepreneurs de Guy Raz…

    Pret:

    57 LEI
  • Sa-l intelegem pe Michael Porter - Joan Magretta - BMI

    Sa-l intelegem pe Michael Porter

    De

    Editura

    Pret:

    40 LEI
  • Totul despre lideri, atitudine, echipa, relatii - John C. Maxwell - AMALTEA

    Totul despre lideri, atitudine, echipa, relatii

    De

    Editura

    • Descatusati-va potentialul de lider! Indiferent cine sunteti, puteti fi lider si o puteti face chiar foarte bine. • Atitudinea va poate purta pe aripile succesului sau va poate dobori la pamant, impreuna cu oamenii…

    Pret:

    42
    39.9 LEI
  • Ghidul sigurantei psihologice - Karolin Helbig, Minette Norman - PILOTBOOKS

    Ghidul sigurantei psihologice

    De

    Editura

    Ghidul sigurantei psihologice. Un lider mai uman devine un lider mai puternic Echipele cu un nivel ridicat de siguranta psihologica sunt cele care au capacitatea cea mai mare de a produce performanta si inovatie. Tot…

    Pret:

    49 LEI
  • Dark Cockpit - Emil Dobrovolschi, Octavian Pantis - PUBLICA

    Dark Cockpit

    De

    Editura

    Dark Cockpit. Cum sa comunici, sa conduci si sa fii in control tot timpul. Ca un comandant de aeronava. Cititorii au ocazia foarte rara si fascinanta de a intra in cabina de pilotaj, de a…

    Pret:

    55 LEI
  • Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc - PRO UNIVERSITARIA

    Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

    De

    Editura

    Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa…

    Pret:

    25
    22.5 LEI
  • Managementul si calculatia costurilor - Ileana-Sorina Rakos - PRO UNIVERSITARIA

    Managementul si calculatia costurilor

    De

    Editura

    Managementul si calculatia costurilor se adreseaza studentilor si doctoranzilor care doresc sa isi insuseasca aspectele metodologice concrete ale acestui domeniu vast, avand la baza o documentare bogata, o constructie logica si un limbaj accesibil. Lucrarea…

    Pret:

    50
    45 LEI
  • Exponential. Cum sa nu fim depasiti de progresul rapid al tehnologiei - Azeem Azhar - CURTEA VECHE

    Exponential. Cum sa nu fim depasiti de progresul rapid al tehnologiei

    De

    Editura

    A inceput Era Exponentiala. O era a computerelor ultrarapide, in care software-urile tot mai performante ne permit sa acumulam un numar impresionant de date. Pentru prima oara in istoria omenirii, tehnologia accelereaza constant. Tehnologia evolueaza…

    Pret:

    84 LEI