Acasa/

/

Strategii manageriale in activitatea bancara

Autor:
Strategii manageriale in activitatea bancara - Octavian Mihai Perpelea - TRITONIC
Detalii:
Prin intermediul lucrarii, mi-am propus sa abordez, in primul rand, o tema de actualitate, atat din domeniul academic, cat si din domeniul bancar. Am considerat ca abordarea strategiilor manageriale in activitatea bancara, prin prisma optimizarii…
Categorie
Editura
Autor

45

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2022
ISBN:
9786067495997
Recenzii
5/5

Descriere

Prin intermediul lucrarii, mi-am propus sa abordez, in primul rand, o tema de actualitate, atat din domeniul academic, cat si din domeniul bancar. Am considerat ca abordarea strategiilor manageriale in activitatea bancara, prin prisma optimizarii activitatii, reprezinta o directie coerenta, in care ar trebui sa orientez cercetarea.
Tema este una complexa si intens dezbatuta in mediul academic (articole stiintifice, lucrari didactice, conferinte etc.), iar unele dintre rezultatele obtinute ar putea fi de interes pentru managerii din cadrul sistemului bancar. Faptul ca problemele de politica monetara sunt de maxima actualitate, in contextul noilor transformari economice, a reprezentat exact motivatia care a stat la baza alegerii temei.
De asemenea, politica monetara clasica a suferit mutatii semnificative in ultimii ani, au aparut not instrumente si abordari, care au fost aplicate in contexte de piata necunoscute, pana in prezent. Astfel, pot vorbi chiar despre o provocare in intelegerea modului in care politica monetara influenteaza economia si, mai departe, noile principii si metodologii prin care trebuie administrate activitatile bancilor comerciale, in conformitate cu noua paradigma – Octavian Mihai Perpelea

Strategii manageriale in activitatea bancara
de

Ar putea să îți placă și…

  • Particularitati ale contabilitatii entitatilor - Sorin-Constantin Deaconu - C.H. BECK

    Particularitati ale contabilitatii entitatilor

    De

    Editura

    Pret:

    34.9
    33.16 LEI
  • Creeaza-ti jobul ideal - Irina Lupascu - IRINA LUPASCU

    Creeaza-ti jobul ideal

    De

    Editura

    Creeaza-ti jobul ideal este un ghid practic de dezvoltare profesionala si personala.Scopul acestei carti este sa te ajute sa iti descoperi jobul ideal, si nu doar sa ildescoperi, ci si sa-l practici. De-a lungul cercetarii…

    Pret:

    36.75 LEI
  • Strategia oceanului albastru - W. Chan Kim, Renee Mauborgne - PUBLICA

    Strategia oceanului albastru

    De

    Editura

    Strategia oceanului albastru argumenteaza ca o concurenta pe viata si pe moarte nu duce decat la un ocean rosu insangerat, in care rivalii se lupta pentru un profit in scadere. Bazat pe o analiza a…

    Pret:

    59 LEI
  • Gandire rapida, gandire lenta - Daniel Kahneman - PUBLICA

    Gandire rapida, gandire lenta

    De

    Editura

    • New York Times longseller • Castigatoare a Premiului National Academy of Sciences Best Book , 2012 • Una dintre cele mai bune carti ale anului 2011: New York Times Book Review, Globe, The Economist,…

    Pret:

    99
    84.15 LEI
  • Investitii. Performanta, evaluare, documentatii specifice - Claudiu Cicea, Carmen Turlea, Corina Marinescu - PRO UNIVERSITARIA

    Investitii. Performanta, evaluare, documentatii specifice

    De

    Editura

    Necesitatea realizarii investitiilor este un factor cheie atat pe plan mondial, cat si regional si local. Ca si parte integranta a activitatii economice, investitiile reprezinta una dintre laturile sensibile ale acesteia. Principalul argument il reprezinta…

    Pret:

    58
    52.2 LEI
  • Ce este educatia financiara... de fapt? - Robert T. Kiyosaki - CURTEA VECHE

    Ce este educatia financiara… de fapt?

    De

    Editura

    Ce te-a invatat scoala despre bani? Aceasta carte este despre ce nu ai invatat la scoala. DE CE OAMENII CARE PUN BANI DEOPARTE SUNT PERDANTI Odata ca niciodata, oamenii care puneau bani deoparte erau castigatori….

    Pret:

    50
    47.5 LEI
  • Dictionar de coaching comentat - Alain Cardon - BMI

    Dictionar de coaching comentat

    De

    Editura

    De la inceputul acestui secol, Alain Cardon este o figura proeminenta a comunitatii de coaching din Romania. Cartile pe care le-a publicat de-a lungul anilor s-au bucurat de un mare interes din partea celor din…

    Pret:

    40 LEI
  • Cele trei reguli - Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed - PUBLICA

    Cele trei reguli

    De

    Editura

    Cele Trei Reguli – Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe…

    Pret:

    55 LEI
  • Expertiza contabila. Teorie si practici specifice - Boni Mihaela Straoanu - PRO UNIVERSITARIA

    Expertiza contabila. Teorie si practici specifice

    De

    Editura

    Una dintre activitatile de baza ale expertilor contabili, desfasurata pe parcursul a peste 100 de ani de existenta a profesiei contabile din Romania, o constituie efectuarea expertizelor contabile dispuse de organele judiciare si civile ori…

    Pret:

    47
    42.3 LEI
  • Drumul tau catre excelenta - Neculai M. Asiminei - PRO UNIVERSITARIA

    Drumul tau catre excelenta

    De

    Editura

    Drumul tau catre excelenta. Dezvoltare personala, profesionala si antreprenoriala pentru adolescenti Neculai M. Asiminei, este o voce in domeniul dezvoltarii afacerilor mici, de la zero, cu investitii si solutii de finantare prin metoda „Din aproape…

    Pret:

    57.9
    52.11 LEI
  • Criza mijlocului de cariera - Daniela Palade Teodorescu - PAIDEIA

    Criza mijlocului de cariera

    De

    Editura

    Criza mijlocului de cariera – cum imblanzim acest „bau-bau” si il transformam intr-un mare „uau”! Cartea e o premiera editoriala pe aceasta tema si vine cu povesti inspirationale si solutii concrete pentru a transforma aceasta…

    Pret:

    68 LEI
  • Experienta face diferenta - Doru Supeala - EDITURA CREATOR

    Experienta face diferenta

    De

    Editura

    De la Marketing la Rightketing As vrea ca, citind aceasta carte, specialistii din marketing si comunicare sa descopere, sa inteleaga si sa valorifice in mod inteligent, creativ si profitabil posibilitatile de interactiune personalizata cu consumatorii,…

    Pret:

    39 LEI