Acasa/

/

Asa… Si?!

Autor:
Asa... Si?! - Mark Magnacca - BUSINESS TECH
Detalii:
Asa…Si?! Cum sa spui ceva care sa conteze cu adevarat pentru cei cu care vorbesti sau Ce castiga audienta Adesea ai nevoie sa convingi de valoarea unui concept ori a unui bun material, indiferent ca…
Categorie
Editura
Autor

31.35

33
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2012
ISBN:
9789738495722
Recenzii
5/5

Descriere

Asa…Si?! Cum sa spui ceva care sa conteze cu adevarat pentru cei cu care vorbesti sau Ce castiga audienta Adesea ai nevoie sa convingi de valoarea unui concept ori a unui bun material, indiferent ca esti angajat sau angajator, parinte sau discipol, lider sau manager.
Si degeaba crezi tu cu toata fiinta in acea valoare ca poti sa vorbesti mult si bine iar cel din fata ta doar sa ridice din umeri, spunandu-si: Asa…Si?! Intrebarea pe care si-o pune oricine este: „Ce am eu de castigat din asta?” Si pana cand mesajul tau nu va transmite clar care este beneficiul pe care-l poate obtine cel cu care vorbesti, nu vei avea niciun rezultat.
Mark Magnacca, renumit consultant in vanzari, iti arata in aceasta carte cum sa spui ceva care sa conteze cu adevarat pentru cei cu care vorbesti . Iti arata, cu alte cuvinte, cum sa raspunzi de fiecare data in mod stralucit la intrebarea ce castiga audienta.
Autorul te invata cum sa evidentiezi: • Beneficiile planului pe care-l propui, • Beneficiile ideii pe care o sustii si, in general • Beneficiile produsului sau serviciului pe care-l vinzi, • Beneficiile tuturor lucrurilor despre care vrei sa vorbesti si vrei sa convingi. O care convingatoare si utila in fiecare zi pentru a obtine ceea ce vrei in afaceri si in viata privata!
Aceasta carte care va transforma rapid modul in care comunici, contine tehnici, exemple si exercitii practice, concise cu eficienta verificata. Rezultate financiare a mii de vanzatori de succes ii dovedesc valoarea.
Direct de la Mark Magnacca, unul dintre cei mai cautati consultanti din lume in domeniul vanzarilor.

Asa… Si?!
de

Ar putea să îți placă și…

  • Ce mi-a soptit o vrabiuta - Biz Stone - PUBLICA

    Ce mi-a soptit o vrabiuta

    De

    Editura

    Ce mi-a soptit o vrabiuta. Confesiunile unei minti creative Plecand de la titlul de „Tocilar al anului”, conferit de revista GQ, si ajungand unul dintre cei mai influenti oameni din lume, conform revistei Time, Biz…

    Pret:

    47.2 LEI
  • Impinge capra in prapastie! - Piroska Gyula - CECONI

    Impinge capra in prapastie!

    De

    Editura

    cum se poate da unei carti un titlu asa prost?Mai ales pentru o carte dedicata managerilor de firme. Gandurile de sfarsit de saptamana ale lui Piroska Gyula, care sunt citite de sute de mii de…

    Pret:

    60.01 LEI
  • Minidictionar de management 9: Managementul cercetariI-dezvoltarii - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Minidictionar de management 9: Managementul cercetariI-dezvoltarii

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (09) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11
    9.9 LEI
  • Inteligenta financiara - Karen Berman, Joe Knight, John Case - CURTEA VECHE

    Inteligenta financiara

    De

    Editura

    Inteligenta financiara. Ghidul managerului pentru intelegerea adevaratei semnificatii a cifrelor • Inclusa in100 Best Business Books of All Time Aceasta carte-fenomen a fost inclusa in lista 100 Best Business Books of All Time. Managerii care…

    Pret:

    77 LEI
  • Leadership adaptiv - Ronald Heifetz, Alexander Grashow, Marty Linsky - BMI

    Leadership adaptiv

    De

    Editura

    Pret:

    45 LEI
  • Cum sa faci doar ce conteaza cu adevarat - Rob Shallenberger, Steven Shallenberger - DIDACTICA PUBLISHING HOUSE

    Cum sa faci doar ce conteaza cu adevarat

    De

    Editura

    Cum sa faci doar ce conteaza cu adevarat – Incepe cu viziunea, actioneaza dupa un plan, prioritizeaza-ti timpul In studiul nostru desfasurat pe 1.260 de manageri si directori din peste 108 de organizatii diferite, 68%…

    Pret:

    52 LEI
  • Strategia si tactica stabilirii preturilor - Thomas T. Nagle. John E. Hogan - BRANDBUILDERS GRUP

    Strategia si tactica stabilirii preturilor

    De

    Editura

    Strategia si tactica stabilirii preturilor. Un ghid pentru cresterea profiturilor Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual….

    Pret:

    67.43
    64.06 LEI
  • Stand and deliver - Dale Carnegie - CURTEA VECHE

    Stand and deliver

    De

    Editura

    Stand & deliver. Cum sa devii un maestru al comunicarii si un orator desavarsit Unul dintre marii vizionari ai literaturii motivationale, Dale Carnegie, a prevazut cu o incredibila limpezime importanta pe care o va avea,…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Fluxul de idei - Jeremy Utley, Perry Klebahn - PUBLICA

    Fluxul de idei

    De

    Editura

    Fluxul de idei. Singurul indicator de business care conteaza Fluxul de idei : numarul de idei pe care tu sau echipa ta le puteti genera intr-un interval de timp prestabilit. Toti ne dorim idei grozave,…

    Pret:

    59 LEI
  • Castiga mai mult, streseaza-te mai putin! - Fergus O Connell - AMSTA PUBLISHING

    Castiga mai mult, streseaza-te mai putin!

    De

    Editura

    Un lucru este sigur. In urmatorii cativa ani, o multime de oameni isi vor petrece mult timp, vor depune efort si energie si vor avea multe nopti nedormite facandu-si griji in privinta banilor. Cei care…

    Pret:

    40
    38 LEI
  • Parteneriatul NATO-UE. Abordari conceptuale si concretizari operationale - Dragos-Daniel Ilinca - TRITONIC

    Parteneriatul NATO-UE. Abordari conceptuale si concretizari operationale

    De

    Editura

    Definirea si structurarea relatiei de cooperare intre NATO si UE reprezinta elemente esentiale ale oricarui studiu privind evolutiile mediului de securitate international din ultimele decenii. Procesele asociate celor doua dimensiuni au evoluat gradual catre o…

    Pret:

    33 LEI
  • Online de simplu - Lorand Soares Szasz, Simina Porosnicu - SOARES CONSULTING

    Online de simplu

    De

    Editura

    Simina Porosnicu este o mare iubitoare a psihologiei umane si o adepta a unui stil de Marketing etic si sistematic. Timp de 3 ani a detinut rolul de Marketing Manager pentru brandul Lorand Soares Szasz,…

    Pret:

    77 LEI