Acasa/

/

Studii de caz privind managementul organizatiilor din Romania in contextul transformarilor si crizelor actuale

Autor:
Studii de caz privind managementul organizatiilor din Romania in contextul transformarilor si crizelor actuale - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Societatea Academica de Management din Romania (SAMRO), organizatia nationala stiintifica de elita in domeniul managementului, publica in acest an al patrulea volum din seria culegerilor de caz elaborate in anii 2017, 2020, 2022. Volumul Studii…
Categorie
Editura
Autor

52.34

58.15
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2024
ISBN:
9786062619848
Recenzii
5/5

Descriere

Societatea Academica de Management din Romania (SAMRO), organizatia nationala stiintifica de elita in domeniul managementului, publica in acest an al patrulea volum din seria culegerilor de caz elaborate in anii 2017, 2020, 2022. Volumul Studii de caz privind managementul organizatiilor din Romania in contextul transformarilor si crizelor actuale , reuneste 18 studii de caz elaborate de 44 de specialisti, membri in SAMRO si manageri reprezentativi din cele cinci filiale ale organizatiei.
Prezentul volum se alatura celor 52 de carti, rapoarte de cercetare stiintifica, dictionare, culegeri de studii de caz, anuare stiintifice, publicate sub egida SAMRO, in limbile romana si engleza.Suntem convinsi ca si aceasta lucrare, va avea o contributie consistenta la cunoasterea ultimelor evolutii ale mediului de afaceri, la conectarea studentilor la realitatile si specificul organizatiilor din Romania, dar si la rezolvarea problemelor manageriale si economice generate de criza actuala, participand astfel activ si responsabil in pregatirea viitoarelor evolutii din mediul economico-social. – Autorii

Studii de caz privind managementul organizatiilor din Romania in contextul transformarilor si crizelor actuale
de

Ar putea să îți placă și…

  • Incepe cu raspunsul - Bob Seelert - AMSTA PUBLISHING

    Incepe cu raspunsul

    De

    Editura

    Cartea contine o colectie de nouazeci si patru de istorisiri reale provenite din cariera de patruzeci de ani ca CEO a lui Seelert in cadrul a cinci companii din trei industrii diferite. Seelert dezvaluie in…

    Pret:

    35.65
    33.87 LEI
  • Sete - Scott Harrison - PUBLICA

    Sete

    De

    Editura

    S ete.O poveste despre mantuire, compasiune si misiunea de a furniza apa curata lumii La 28 de ani, Scott Harrison avea totul. Ca promotor al unor cluburi de noapte selecte din New York City, viata…

    Pret:

    59 LEI
  • Pitch de mare succes - Alexander Taub, Ellen Dasilva - ACT SI POLITON

    Pitch de mare succes

    De

    Editura

    “Pitch de mare succes” (Pitching and closing) a autorilor Alexander Taub si Ellen Dasilva, un nou titlu disponibil la ACT si Politon este un ghid util care se adreseaza atat antreprenorilor cu experienta cat si…

    Pret:

    41.23 LEI
  • Fundamente si strategii pentru promovarea dezvoltarii durabile - Sabin Chis - PRO UNIVERSITARIA

    Fundamente si strategii pentru promovarea dezvoltarii durabile

    De

    Editura

    Fundamente si strategii pentru promovarea dezvoltarii durabile.O analiza a economiei circulare si a educatiei pentru sustenabilitate Fundamente si strategii pentru promovarea dezvoltarii durabile. O analiza a economiei circulare si a educatiei pentru sustenabilitate este o…

    Pret:

    39.12
    35.21 LEI
  • Persuasiunea, arta de a obtine ceea ce vrei - Dave Lakhani - AMALTEA

    Persuasiunea, arta de a obtine ceea ce vrei

    De

    Editura

    Persuasiunea este o abilitate necesara atat in vanzari, cat si in actiunile din viata de zi cu zi. Stii probabil cum sa vinzi, dar nimeni nu te-a invatat cum sa convingi. In aceasta carte, Dave…

    Pret:

    37
    35.15 LEI
  • Managementul public - Doina Muresan - INSTITUTUL EUROPEAN

    Managementul public

    De

    Editura

    Din cuprins: ◊ Teoria generala a managementului – aspecte conceptuale ◊ Administratia publica ◊ Sectorul public ◊ Diferente intre sectorul public si sectorul privat ◊ Managementul public modern ◊ Scopul si obiectivele generale ale strategiei…

    Pret:

    26.43 LEI
  • De la vanzator la om de vanzari - Sorin Calinescu - EVRIKA

    De la vanzator la om de vanzari

    De

    Editura

    Ca om de vanzari, evoluezi dincolo de grija pentru nevoile tale. Obiectivul tau este sa aduci maximul de fericire pe care o poti aduce in vietile altora. Pentru asta, faci lucruri pe care altii le-ar…

    Pret:

    30.66
    24.53 LEI
  • Phronesis marketing - Corneliu Vilsan - CUANTIC

    Phronesis marketing

    De

    Editura

    Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile in viata reala, aplicabile de la brandurile internationale la marcile craft. Profesorul Bent Flyvbjerg (sursa de inspiraie a acestei carti), de la Universitatea Oxford, isi…

    Pret:

    52.86 LEI
  • Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.3 - Vlad Mocanu - EVRIKA

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.3

    De

    Editura

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani. Volumul 3 – Despre antreprenoriat si antreprenori in 17 povesti inspirationale Seria de carti de buzunar EsecuriDeSucces a pornit de la interesul crescut pentru cartea Esecuri de Succes ale…

    Pret:

    23.25
    18.6 LEI
  • Dictionar de marketing englez-roman - A. Ivanovic, P.H. Collin - STIINTA

    Dictionar de marketing englez-roman

    De

    Editura

    Dictionarul pune la dispozitie persoanelor interesate un amplu vocabular de termeni utilizati in marketing, inclusiv cuvinte privind cercetarea pietei, publicitatea, asistenta promotionala, tehnicile de vanzare. Cei 6500 de termeni principali si expresii asociate sunt explicate…

    Pret:

    31.72 LEI
  • Personalitatea Invingatorului - Al Siebert - AMSTA PUBLISHING

    Personalitatea Invingatorului

    De

    Editura

    Personalitatea invingatorului. Cum sa devii mai puternic,mai inteligent,mai descurcaret Scrisa pe baza unor studii de peste patruzeci de ani ale fenomenului supravietuirii, aceasta carte va ofera informatii de nepretuit despre calitatile si comportamentul acelor oameni…

    Pret:

    37
    35.15 LEI
  • Coaching pentru echipele de directori - Alain Cardon - BMI

    Coaching pentru echipele de directori

    De

    Editura

    De la inceputul acestui secol, Alain Cardon este o figura proeminenta a comunitatii de coaching din Romania. Scopul coachingului de echipa este de a sprijini dezvoltarea performantei colective a echipei, intr-un mod continuu si structurat,…

    Pret:

    42.3 LEI
Studii de caz privind managementul organizatiilor din Romania in contextul transformarilor si crizelor actuale
de