Acasa/

/

Marketingul inovatiilor in retail

Autor:
Marketingul inovatiilor in retail - Dr. Adina Saniuta - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Lucrarea Marketingul Inovatiilor in Retail evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a…
Categorie
Editura
Autor

35.1

39
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786062613235
Recenzii
5/5

Descriere

Lucrarea Marketingul Inovatiilor in Retail evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a societatii bazate pe cunoastere, autoarea evidentiaza locul inovatiei in cadrul evolutiei marketingului contemporan.
Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat si de detaliat, evidentiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizatii care se confrunta cu diferite aspecte, procese si probleme legate de inovatie (activatori, cautatori, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cat si tipurile de inovatii la care recurg companiile: inovatia de produs, de proces, de marketing, specifica organizatiei, de sustinere, disruptiva, sistemica.

Marketingul inovatiilor in retail
de

Ar putea să îți placă și…

  • Chestionare eficiente pentru angajati - Alec Levenson - ANTET REVOLUTION

    Chestionare eficiente pentru angajati

    De

    Editura

    Chestionarele mai scurte sunt mai usor de completat si au rate de raspuns mai mari, astfel ca datele sunt mai reprezentative si mai precise. Ele sunt intampinate cu mai putine reactii nefavorabile din partea factorilor…

    Pret:

    25
    23.75 LEI
  • 100 de lucruri pe care le fac liderii de top - Nigel Cumberland - NICULESCU

    100 de lucruri pe care le fac liderii de top

    De

    Editura

    100 de lucruri pe care le fac liderii de top. Mici lectii de leadership Ghidul tau pentru a deveni un lider de top. Acesta este un ghid care contine informatii esentiale despre obiceiurile, instrumentele, tehnicile…

    Pret:

    39.9
    31.92 LEI
  • Redreseaza nava! - L. David Marquet - ACT SI POLITON

    Redreseaza nava!

    De

    Editura

    In majoritatea organizatiilor, leadershipul se refera la cum sa controlezi oameni. Cea mai mare parte din ceea ce este studiat, invatat si practicat astazi in termeni de leadership urmeaza structura de lider-subordonat. Chiar daca acest…

    Pret:

    47 LEI
  • Strategia. Organizatii si comunitati inteligente - Calin Hintea - PRESA UNIVERSITARA CLUJEANA

    Strategia. Organizatii si comunitati inteligente

    De

    Editura

    Cartea se doreste a fi o calatorie in lumea strategiei. Ea se bazeaza pe experienta integrata din domeniile academic, managerial, guvernamental si de consultanta in sectorul public si privat, la nivel national si intenational. Cartea…

    Pret:

    57 LEI
  • Trecerea la oceanul albastru - W. Chan Kim, Renee Mauborgne - PUBLICA

    Trecerea la oceanul albastru

    De

    Editura

    Indiferent daca aveti un startup cu fonduri limitate, o organizatie nonprofit sau o companie mare si consacrata, care se confrunta cu obstacole birocratice, Trecerea la oceanul albastru va va arata cum sa treceti din oceanele…

    Pret:

    49 LEI
  • Ghidul redactarii in relatii publice - Merry Aronson, Don Spetner - AMSTA PUBLISHING

    Ghidul redactarii in relatii publice

    De

    Editura

    Ghidul redactarii in relatii publice – era digitala propune o abordare simpla si practica a redactarii materialelor de PR, de la obisnuitele comunicate de presa, scrisori de pitch, biografii si alerte media, la discursuri mult…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Training, coaching, mentoring. Metode si modele - Nicoleta Valentina Florea - C.H. BECK

    Training, coaching, mentoring. Metode si modele

    De

    Editura

    Pentru ca o organizatie sa supravietuiasca provocarilor din mediul extern, sa obtina performante si avantaj competitiv pe piata trebuie sa dezvolte cat mai mult abilitatile, competentele si cunostintele detinute de angajatii sai. Cartea de fata…

    Pret:

    34.9
    33.16 LEI
  • Resursele umane in turism - Conf. Univ. Dr. Daniela Firoiu - PRO UNIVERSITARIA

    Resursele umane in turism

    De

    Editura

    Resursele umane in turism. Editia 3 de Conferentiar Universitar DoctorDaniela Firoiu, Universitatea romana-americana Bucuresti…

    Pret:

    30
    27 LEI
  • Despre lucrurile care conteaza - A. Roger Merrill, Rebecca R. Merrill - BUSINESS TECH

    Despre lucrurile care conteaza

    De

    Editura

    Despre lucrurile care conteaza. Plan complet pentru crearea unui echilibru dinamic intre munca, familie, timp si bani Oare chiar este posibil: •sa ai si o viata profesionala de succes si un camin fericit? •sa traiesti…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • M-am plictisit de PowerPoint - Andy Szekely - LIBRARIA ANDY SZEKELY

    M-am plictisit de PowerPoint

    De

    Editura

    M-am plictisit de PowerPoint. Cum sa tii prezentari cu impact Un speaker bun transmite putere (Power) si este relevant (to the Point) chiar si fara PowerPoint. Daca ai nevoie de o unealta care sa te…

    Pret:

    60 LEI
  • Creeaza un StoryBrand - Donald Miller - ACT SI POLITON

    Creeaza un StoryBrand

    De

    Editura

    Creeaza un StoryBrand: Clarifica-ti mesajul astfel incat clientii sa-l auda Creeaza un StoryBrand: Clarifica-ti mesajul astfel incat clientii sa-l auda / Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen de Donald Miller este…

    Pret:

    47 LEI
  • Orice iti doresti - Derek Sivers - PUBLICA

    Orice iti doresti

    De

    Editura

    O poti lua pe o cale deja batuta site te poti numi antreprenor sau iti poti urma propriul drum si chiar poti fi antreprenor. Cand Derek Sivers a lansat CD Baby, nu a avut in…

    Pret:

    19.01 LEI