Acasa/

/

Inima afacerilor

Autor:
Detalii:
Inima afacerilor. Principii de conducere pentru urmatoarea era a capitalismului Cum sa descatusezi „magia umana” si sa obtii rezultate care sfideaza toate asteptarile Hubert Joly, fostul director executiv general al Best Buy si dirijorul redresarii…
Categorie
Editura
Autor

65

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2022
ISBN:
9786069609620
Recenzii
5/5

Descriere

Inima afacerilor. Principii de conducere pentru urmatoarea era a capitalismului Cum sa descatusezi „magia umana” si sa obtii rezultate care sfideaza toate asteptarile Hubert Joly, fostul director executiv general al Best Buy si dirijorul redresarii spectaculoase a companiei, ne dezvaluie ghidul sau personal, care permite obtinerea unor rezultate extraordinare prin plasarea oamenilor si a scopului in centrul afacerilor.
Inima afacerilor este un ghid de actualitate pentru liderii hotarati sa renunte la vechile paradigme si sa dirijeze cu scop si umanitate. Ne arata cum putem reinventa capitalismul astfel incat sa contribuie la un viitor sustenabil.
Inima afacerilor este un ghid unic si foarte uman despre adevaratul leadership si modalitatile de a lucra impreuna. -Ralph Lauren, presedinte executiv si director de creatie, Ralph Lauren Corporation Redresarea Best Buy sub conducerea lui Hubert Joly a fost remarcabila – un studiu de caz care ar trebui si va fi cu siguranta predat in scolile de afaceri din intreaga lume.
-Jeff Bezos, fondator si director executiv general, Amazon Inima afacerilor va fi cartea de business definitorie pentru acest deceniu. – Anagela Ahrendts, fost prim-vicepresedinte, Apple Retail; fost director general executiv, Burberry Hubert Joly ne arata ce inseamna cu adevarat un leadership autentic si eficient: articularea unui scop nobil, plasarea oamenilor in centru, includerea tuturor partilor interesate si tratarea profitului ca pe un produs.
– Aicha Evans, director executiv general, Zoox Acesta este un material de citit obligatoriu pentru oricine doreste sa inteleaga afacerile moderne ca forta pentru binele global, natura schimbatoare a leadershipului si de ce in centrul a tot ceea ce facem trebuie sa se afle un scop profund. – Alex Gorsky, presedinte si director general, Johnson & Johnson Hubert ne invita sa ne gandim profund la scopul unei companii…
si ne ofera un set de principii si sfaturi practice despre cum sa transformam aceasta viziune in realitate. – Satya Nadella, director executiv general, Microsoft Aceasta carte surprinde pasiunea lui Hubert pentru scop si pentru oameni mai presus de profituri si prezinta dintr-o perspectiva unica si pragmatica cum afacerile pot deveni o forta de neoprit a binelui.
– Paul Polman, cofondator si presedinte, IMAGINE; fost director general executiv, Unilever Inima afacerilor ofera o viziune plina de bucurie si inspiratie despre cum sa reinventam afacerile si capitalismul incepand cu inima. – Darren Walker, presedinte, Fundatia Ford In 2012, „toata lumea credea ca vom muri”, spune Joly.
Opt ani mai tarziu, Best Buy era reconstruita: Joly si echipa sa au transformat compania intr-unul dintre angajatorii preferati ai natiunii, au imbunatatit considerabil gradul de satisfactie al clientilor si au crescut dramatic pretul actiunilor Best Buy. Joly si echipa sa au reusit, de asemenea, sa faca din Best Buy un lider in domeniul sustenabilitatii si al inovatiei.
In cartea sa Inima afacerilor , Joly ne impartaseste filozofia din spatele renasterii Best Buy: urmarirea unui scop nobil, plasarea oamenilor in centrul afacerilor, crearea unui mediu in care fiecare angajat poate inflori si tratarea profitului ca pe un rezultat, nu ca pe un scop in sine. Aceasta abordare este usor de inteles, dar punerea ei in practica nu este la fel de usoara.
Ea necesita regandirea radicala a modului in care privim munca, in care definim companiile, motivam oamenii si con ducem. In aceasta carte, Joly ne impartaseste povesti memorabile, lectii si sfaturi practice, toate extrase din experienta transformarii sale de la un consultant McKinsey foarte determinat la un lider care crede in magia umana.
Hubert Joly este fostul presedinte si director executiv general al Best Buy. El a fost recunoscut ca fiind unul dintre cei o suta de „directori executivi generali cu cele mai bune performante din lume” de catre Harvard Business Review, unul dintre primii treizeci de directori executivi generali din lume de catre Barron’s si unul dintre primii zece directori executivi generali din Statele Unite in cadrul Premiilor anuale ale angajatilor de la Glassdoor.
Joly este in prezent conferentiar principal la Harvard Business School si face parte din consiliile de administratie ale Johnson & Johnson si Ralph Lauren.

Inima afacerilor
de

Ar putea să îți placă și…

  • Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat - Daniel Pink - PUBLICA

    Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat

    De

    Editura

    Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensa si pedeapsa”. Este o greseala, ne spune Daniel H. Pink. In Drive, una…

    Pret:

    55 LEI
  • Manager de IMM. De la national la international - Andreea Mitan - TRITONIC

    Manager de IMM. De la national la international

    De

    Editura

    Raportul anual asupra sectorului IMM din Uniunea Europeana 2022/2023 arata ca IMM-urile raman coloana vertebrala a economiei Uniunii Europene: • 99% dintre afacerile din UE sunt IMM-uri. • Peste jumatate din PIB-ul UE este generat…

    Pret:

    49 LEI
  • Azi incepe o viata noua. Educatie pentru libertatea financiara - Stefan Cristian Beca - PRO UNIVERSITARIA

    Azi incepe o viata noua. Educatie pentru libertatea financiara

    De

    Editura

    Fiecare fiinta umana trebuie sa aiba in viata un scop spre care sa se indrepte, un motiv clar pentru care sa se trezeasca cu bucurie dimineata si sa-si inceapa ziua ca atunci cand ar pleca…

    Pret:

    42
    37.8 LEI
  • Fetele Monedei - Dorel Dumitru Chiritescu - INSTITUTUL EUROPEAN

    Fetele Monedei

    De

    Editura

    Din Cuprins: ◊ Inceputurile. Schimbul preeconomic ◊ Trocul ◊ A treia marfa. Aparitia banilor ◊ Moneda metalica ◊ Moneda din hartie ◊ Transformarea pietrei in paine ◊ Crizele monedei din hartie ◊ Inflatia monedei din…

    Pret:

    67.43 LEI
  • Eficienta manageriala in comunicarea de criza - Georgiana Cristea - TRITONIC

    Eficienta manageriala in comunicarea de criza

    De

    Editura

    A sti cum sa raspunzi si sa actionezi intr-un context nou, plin de provocari nemaiintalnite si pentru care nu ai repere este o cerinta complexa ce poate transforma managerii pentru totdeauna. COVID-19 a creat acest…

    Pret:

    45 LEI
  • Ghid de negociere - Zeno Sustac, Claudiu Ignat - UNIVERSITARA

    Ghid de negociere

    De

    Editura

    „In today’s changing world, there is perhaps no more important skill than learning how to negotiate our differences to reach mutually satisfaying agrements. I wish the people of Romania much succes in getting to Yes…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Prezentari cu public. De la ucenic la maestru - Andy Szekely - LIBRARIA ANDY SZEKELY

    Prezentari cu public. De la ucenic la maestru

    De

    Editura

    Un prieten de-al meu, specialist in vanzari, mi-a spus o povestioara care i-a adus mult succes de-a lungul carierei. Povestea este, de fapt, un dialog intre un ucenic si maestrul sau, dupa ce ucenicul a…

    Pret:

    60 LEI
  • Esti ceea ce faci. Cum sa creezi cultura propriei organizatii - Ben Horowitz - VELLANT

    Esti ceea ce faci. Cum sa creezi cultura propriei organizatii

    De

    Editura

    Nicio cultura organizationala nu poate inflori in lipsa participarii entuziaste a liderului ei. Indiferent cat de bine gandite, atent programate si staruitor aplicate ar fi elementele tale culturale, un comportament inconsecvent sau ipocrit al persoanei…

    Pret:

    39 LEI
  • Cum imposibilul devine posibil - Robert Anthony - VIDIA

    Cum imposibilul devine posibil

    De

    Editura

    Simti ca exista blocaje care te impiedica sa obtii ce iti doresti? Vrei sa iti eliberezi intreaga energie creatoare, adica sa fii stapan in propria ta viata si sa te bucuri de succes dupa succes?…

    Pret:

    37
    35.15 LEI
  • De ce esueaza natiunile. Originile puterii, ale prosperitatii si ale saraciei - James A. Robinson, Daron Acemoglu - LITERA

    De ce esueaza natiunile. Originile puterii, ale prosperitatii si ale saraciei

    De

    Editura

    De ce unele natiuni sunt bogate, iar altele, sarace, divizate de bogatie si de saracie, de sanatate si de boala, de hrana si de foamete? Este vorba de cultura, de conditiile meteo sau de geografie?…

    Pret:

    69.99
    52.49 LEI
  • Banii intr-o singura lectie. Cum functioneaza si de ce - Gavin Jackson - PUBLICA

    Banii intr-o singura lectie. Cum functioneaza si de ce

    De

    Editura

    Ca sa intelegem ce se petrece in lume, mai ales in zilele noastre, este esential sa intelegem monedele, valuta si sistemul financiar. De la criza financiara din 2008, stirile despre bani au fost permanent in…

    Pret:

    69 LEI
  • Management general Ed.5 - Marius Dan Dalota, Laura-Georgeta Baragan - PRO UNIVERSITARIA

    Management general Ed.5

    De

    Editura

    Cartea Management general editia a V-a isi propune sa asigure intr-o prezentare concisa insa cuprinzatoare, principalele elemente fundamentale ale teoriei managementului general. Cartea se adreseaza studentilor de la facultatile cu disciplinele de predare „Management general”,…

    Pret:

    79
    71.1 LEI