Acasa/

/

Introducere in masurarea diversitatii. Teorie si aplicatii

Autor:
Introducere in masurarea diversitatii. Teorie si aplicatii - Ion Purcaru - ECONOMICA
Detalii:
Ideile masurarii si analizei cantitative a biodiversitatii sau a diversitatii in general au drept fundament conceptele complementare de concentrare si diversitate, in intelesul lor cel mai general cu putinta, indiferent de domeniul si problemele considerate….
Categorie
Editura
Autor

61.11

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2011
ISBN:
9789737095480
Recenzii
5/5

Descriere

Ideile masurarii si analizei cantitative a biodiversitatii sau a diversitatii in general au drept fundament conceptele complementare de concentrare si diversitate, in intelesul lor cel mai general cu putinta, indiferent de domeniul si problemele considerate. Pornind de la aceste idei si extinzandu-le mai apoi adecvat, in conexiune directa cu preocuparile noastre legate de modelarea matematica aplicabila in asigurari, ecologie, economie, finante, stiinte sociale sau in alte domenii, am conceput si elaborat prezenta lucrare prin care sunt analizate cantitativ conceptele de concentrare si de diversitate in contextul unor multimi finite arbitrare ale caror elemente constitutive pot sa reprezinte si altceva decat niste fiinte in intelesul mai larg al cercetatorilor acestor probleme.
Autorul

Introducere in masurarea diversitatii. Teorie si aplicatii
de

Ar putea să îți placă și…

  • Deep Work - Cal Newport - PUBLICA

    Deep Work

    De

    Editura

    Deep Work. Concentrarea ca superputere intr-o lume a perturbarilor IPOTEZA MUNCII PROFUNDE: abilitatea de a indeplini o munca profunda devine din ce in ce mai rara si, implicit, din ce in ce mai valoroasa in…

    Pret:

    58.15
    46.52 LEI
  • De ce vrem sa fii bogat - Donald J. Trump, Robert T. Kiyosaki - CURTEA VECHE

    De ce vrem sa fii bogat

    De

    Editura

    Autori: Donald J. Trump, Robert T. Kiyosaki, Meredith McIver, Sharon Lechter In aceste vremuri de nesiguranta economica, acesti doi titani ai lumii afacerilor si-au unit fortele intr-o carte ce subliniaza nevoia presanta de cunostinte de…

    Pret:

    60
    48 LEI
  • Marketing in turism - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim - PRO UNIVERSITARIA

    Marketing in turism

    De

    Editura

    Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate…

    Pret:

    83.52
    70.99 LEI
  • Cu ce se mananca de fapt Makertingul - Daniela Suhanea, Attila Birtha - HYPERLITERATURA

    Cu ce se mananca de fapt Makertingul

    De

    Editura

    Cu ce se mananca de fapt Makertingul. Un ghid introductiv in strategii de Marketing, care te va ajuta sa-ti cresti afacerea si sa intelegi piata in care functionezi Cartea de fata isi propune sa fie…

    Pret:

    42.18 LEI
  • Ce inseamna sa fii un lider bun - Daniel Goleman - CURTEA VECHE

    Ce inseamna sa fii un lider bun

    De

    Editura

    Daniel Goleman se numara printre cei mai influenti zece autori care au scris despre lumea afacerilor, conform Accenture Institute for Strategic Change (Institutul Accenture pentru Schimbare Strategica), iar The Wall Street Journal l-a inclus in…

    Pret:

    42.3
    40.18 LEI
  • #Nofilter. Povestea Instagramului - Sarah Frier - CORINT

    #Nofilter. Povestea Instagramului

    De

    Editura

    #Nofilter. Povestea Instagramului este o istorisire detaliata si plina de viata a modului in care Instagram a ajuns la nivelul de astazi, construind o afacere din producerea unor lucruri cool. Bazandu-se pe sute de interviuri,…

    Pret:

    54.9
    20.1 LEI
  • Contabilitatea institutiilor publice Ed.3 - Doina Maria Tilea - PRO UNIVERSITARIA

    Contabilitatea institutiilor publice Ed.3

    De

    Editura

    Lucrarea de fata se adreseaza acelor studenti dornici sa descifreze fundamentele contabilitatii, sa avanseaza elemente de noutate in ceea ce priveste abordarea contabilitatii din spectrul finantarii institutiilor publice, avand ca instrument si limite totodata, bugetul…

    Pret:

    48.63
    41.34 LEI
  • Presentation Zen - Garr Reynolds - PUBLICA

    Presentation Zen

    De

    Editura

    Presentation Zen.Idei simple despre designul si sustinerea prezentarilor.Editia a II-a Garr Reynolds, autorul bestsellerului despre designul si sustinerea prezentarilor, cu peste 150 000 de copii vandute, se intoarce cu editia revizuita a cartii sale clasice,…

    Pret:

    125.8
    100.64 LEI
  • Manual de branding personal - Dan Schawbel - AMALTEA

    Manual de branding personal

    De

    Editura

    Imaginea pe care o ai, abilitatile pe care le-ai dobandit si reputatia transmit celor din jur o poveste. A ta personala. Care este brandul tau? Cum te percep colegii? Dar sefii sau partenerii de afaceri?…

    Pret:

    44.4
    42.18 LEI
  • Nu manca broasca - Remus Balan - EVRIKA

    Nu manca broasca

    De

    Editura

    Nu manca broasca. 12 concepte de Time Management intoarse pe dos, pentru ca doar asa functioneaza Am ales 12 dintre cele mai importante concepte si tehnici de Time Management, care sunt gresit intiparite in mintea…

    Pret:

    36.9
    29.52 LEI
  • Cum sa dezvolti o afacere de milioane - Paul Hawken - BESTSELLER

    Cum sa dezvolti o afacere de milioane

    De

    Editura

    Aproape toata lumea are un vis secret de a incepe sau de a detine o afacere. De fapt, milioane de afaceri se lanseaza in fiecare an. Antreprenor si autor de bestselleruri, Paul Hawken a scris…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Followership - Barbara Kellerman - BMI

    Followership

    De

    Editura

    Followership. Cum pot folowerii sa impuna schimbarea si sa-si transforme liderii Cartea interesanta a lui Barbara Kellerman, Followership , ofera informatii avansate despre motivul si modul in care oamenii relationeaza cu liderii lor… Fiecare lider…

    Pret:

    58.15 LEI
Introducere in masurarea diversitatii. Teorie si aplicatii
de