Acasa/

/

Introducere in masurarea diversitatii. Teorie si aplicatii

Autor:
Introducere in masurarea diversitatii. Teorie si aplicatii - Ion Purcaru - ECONOMICA
Detalii:
Ideile masurarii si analizei cantitative a biodiversitatii sau a diversitatii in general au drept fundament conceptele complementare de concentrare si diversitate, in intelesul lor cel mai general cu putinta, indiferent de domeniul si problemele considerate….
Categorie
Editura
Autor

57.8

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2011
ISBN:
9789737095480
Recenzii
5/5

Descriere

Ideile masurarii si analizei cantitative a biodiversitatii sau a diversitatii in general au drept fundament conceptele complementare de concentrare si diversitate, in intelesul lor cel mai general cu putinta, indiferent de domeniul si problemele considerate. Pornind de la aceste idei si extinzandu-le mai apoi adecvat, in conexiune directa cu preocuparile noastre legate de modelarea matematica aplicabila in asigurari, ecologie, economie, finante, stiinte sociale sau in alte domenii, am conceput si elaborat prezenta lucrare prin care sunt analizate cantitativ conceptele de concentrare si de diversitate in contextul unor multimi finite arbitrare ale caror elemente constitutive pot sa reprezinte si altceva decat niste fiinte in intelesul mai larg al cercetatorilor acestor probleme.
Autorul

Introducere in masurarea diversitatii. Teorie si aplicatii
de

Ar putea să îți placă și…

  • Ghidul receptionerului - Adnana Matei - LETRAS

    Ghidul receptionerului

    De

    Editura

    Ghidul receptionerului. Din secretele industriei hoteliere Ghidul receptionerului – este un ghid pe intelesul tuturor care cuprinde informatii pe care nu le inveti in scoli. Citeste-l si vei intelege de ce receptionerul joaca un rol…

    Pret:

    35 LEI
  • Experienta Apple - Carmine Gallo - AMALTEA

    Experienta Apple

    De

    Editura

    Reinventeaza-ti afacerea astfel incat sa le oferi clientilor tai satisfactie si experiente memorabile Magazinele Apple obtin profituri mai mari pe metru patrat decat orice alt retailer. La baza succesului si a loialitatii iesite din comun…

    Pret:

    37.57
    35.69 LEI
  • Cum sa vinzi marilor companii - Jill Konrath - BRANDBUILDERS GRUP

    Cum sa vinzi marilor companii

    De

    Editura

    Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul…

    Pret:

    43.34
    41.17 LEI
  • Gandesc, deci castig - Joey Reiman - AMALTEA

    Gandesc, deci castig

    De

    Editura

    Se poate ca o idee sa valoreze un milion de dolari? Fireste, o multime de produse si companii care valoreaza milioane de dolari au fost construite pe o singura idee. In aceasta carte revolutionara, care…

    Pret:

    27.93
    26.53 LEI
  • Morala secreta a economistului - Albert O. Hirschman - BAROQUE BOOKS & ARTS

    Morala secreta a economistului

    De

    Editura

    Provin dintr-o familie berlineza din burghezia mijlocie, de origine evreiasca, insa nepracticanta a cultului. Si eu, si surorile mele am fost botezati in religia protestanta. In acea perioada – m-am nascut in 1915, in timpul…

    Pret:

    34.9
    26.18 LEI
  • Decodificarea excelentei - Ron Friedman - PUBLICA

    Decodificarea excelentei

    De

    Editura

    Decodificarea excelentei. Cum au succes cei mai buni din lume folosind ingineria inversa Generatii intregi am fost invatati ca exista doua cai spre succes: una bazata pe talent, cealalta, pe exercitiu. In Decodificarea excelentei, distinsul…

    Pret:

    59 LEI
  • Conspiratia celor bogati - Robert T. Kiyosaki - CURTEA VECHE

    Conspiratia celor bogati

    De

    Editura

    Conspiratia celor bogati. Cele 8 noi reguli ale banilor Cele 8 noi reguli ale banilor este o carte care ne impartaseste perspectiva lui Robert Kiyosaki asupra economiei globale si cerceteaza motivele pentru care traiul de…

    Pret:

    52
    49.4 LEI
  • Bazele contabilitatii - Luminita Jalba - PRO UNIVERSITARIA

    Bazele contabilitatii

    De

    Editura

    Intr-un mediu economic si social in plina transformare, contabilitatea capata o semnificatie aparte pentru toti cei care doresc sa acceada la rationamentul contabilitatii. In lucrare sunt prezentate intr-o maniera didactica principiile teoretice, regulile si practicile…

    Pret:

    70
    63 LEI
  • Despre lucrurile care conteaza - A. Roger Merrill, Rebecca R. Merrill - BUSINESS TECH

    Despre lucrurile care conteaza

    De

    Editura

    Despre lucrurile care conteaza. Plan complet pentru crearea unui echilibru dinamic intre munca, familie, timp si bani Oare chiar este posibil: •sa ai si o viata profesionala de succes si un camin fericit? •sa traiesti…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Trecerea la oceanul albastru - W. Chan Kim, Renee Mauborgne - PUBLICA

    Trecerea la oceanul albastru

    De

    Editura

    Indiferent daca aveti un startup cu fonduri limitate, o organizatie nonprofit sau o companie mare si consacrata, care se confrunta cu obstacole birocratice, Trecerea la oceanul albastru va va arata cum sa treceti din oceanele…

    Pret:

    49 LEI
  • The Power of Wow - Mark Dagostino, Tony Hsieh - PUBLICA

    The Power of Wow

    De

    Editura

    The Power of Wow. Cum sa-ti electrizezi munca si viata punand serviciile pe primul loc De la crearea sa in timpul boomului „dot com” din 1999 si pana la momentul in care a fost cumparata…

    Pret:

    55 LEI
  • Comunicare si relatii publice in afaceri - Gabriel I. Nastase - PRO UNIVERSITARIA

    Comunicare si relatii publice in afaceri

    De

    Editura

    Comunicare si relatii publice in afaceri. Editia a III-a revizuita Lucrarea in cea mai mare parte prezinta activitatile specifice comunicarii si relatiilor publice de afaceri pe care le-am initiat si coordonat in calitatea de persoana…

    Pret:

    55
    49.5 LEI