Acasa/

/

Revolutia marketingului contextual

Autor:
Revolutia marketingului contextual - Mathew Sweezey - PRESTIGE
Detalii:
Revolutia marketingului contextual. Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite Intr-o lume caracterizata de zgomotul nelimitat al mass-mediei, oare cum ar putea afacerile sa ajunga la clienti? Prin context. Suntem in mijlocul unei…
Categorie
Editura
Autor

70

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2024
ISBN:
9786303320434
Recenzii
5/5

Descriere

Revolutia marketingului contextual. Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite Intr-o lume caracterizata de zgomotul nelimitat al mass-mediei, oare cum ar putea afacerile sa ajunga la clienti?
Prin context. Suntem in mijlocul unei ample revolutii media.
Pentru prima data in istorie, oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea, distribui si consuma continut; si asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-si dispozitivele. Cresterea masiva in ceea ce priveste „zgomotul” creat de acesti consumatori si de dispozitivele lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul conventional sa para invechit.
Dar chiar si asa, nenumarate companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe modelele traditionale, considerand ca actiunile lor vor domina clientii. Si nu fac altceva decat sa se insele.
In aceasta carte, deopotriva provocatoare si practica, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subliniaza intr-un mod indraznet noua era a „mass-mediei infinite” si pune o intrebare inteleapta: Intr-o lume in transformare, in care clientii isi construiesc propriile experiente, care este cheia de a trece peste acest obstacol si de a-i motiva sa cumpere? Este contextul – legatura stransa dintre dorintele individuale imediate ale consumatorului si experientele pe care un brand le creeaza pentru a le indeplini.
Bazandu-se pe cercetari noi si analize privind psihologia consumatorului, Sweezey defineste cinci elemente-cheie ale contextului. Experientele clientilor trebuie sa fie: • Disponibile: Cum sa ajuti oamenii sa obtina valoarea pe care o cauta in acel moment.
• Permise: Cum sa le oferi oamenilor ceea ce au cerut, in conditiile lor. • Personale: Trecerea de la cat de personala este o experienta la cat de personal o poti livra.
• Autentice: Cum sa combini vocea, empatia si conventiile brandului. • Practice: Cum sa creezi o legatura puternica cu brandul, dincolo de produs.
O analiza profunda, actualizata si practica despre cum functioneaza marketingul in prezent. – Seth Godin , autor, This is Marketing Daca sunteti in cautarea unei carti ce contine diagrame cu rate de conversie, palnii de vanzare si tabele cu rentabilitatea investitiilor, atunci nu ati gasit ceea ce cautati.
Sweezey revine la aspectele asupra carora ar fi trebuit sa ne concentram pana acum: comportamentul uman, de ce consumatorii iau deciziile pe care le iau si de ce contextul conteaza mai mult ca niciodata. – Geoffrey Colon , Seful departamentului Brand Studio, Microsoft Advertising; autor, Disruptive Marketing Prin Revolutia marketingului contextual, Mathew Sweezey ofera o harta a modului in care putem sa-i deservim pe consumatorii curenti inundati de media, in momentele care conteaza.
Aceasta carte ar trebui sa fie o lectura obligatorie pentru brandurile din categoria de top, scolile de business si membrii conducerii superioare ai companiilor de pretutindeni. Atat de fundamentala este!
– Jeffrey K. Rohrs , autor, Audience Noii lideri de piata nu vor fi comercianti sau marci, ci clienti.
Comerciantii care vor sa urmeze exemplul clientilor lor trebuie sa inceapa cu aceasta carte. – Doc Searls , autor, The Intention Economy ; coautor, The Cluetrain Manifesto Daca recunoasteti si acceptati ca marketingul s-a transformat, ati parcurs deja jumatate din drum.
Aceasta carte va va ajuta sa parcurgeti restul drumului, sprijinindu-va sa decideti ce sa faceti in aceasta privinta. Sfaturi practice de la un practicant din lumea reala.
– Dharmesh Shah , cofondator si CTO, HubSpot Sweezey ofera un set de strategii detaliate despre cum sa faci marketing modern, de la modul in care brandul si publicitatea trebuie sa se schimbe in era digitala pana la integrarea profunda a tehnologiei si a datelor care sa permita o scalare. Cumparati cate un exemplar pentru fiecare membru al echipei de marketing pentru a va transforma relatia cu clientii.
– Charlene Li , fondator si analist senior, Altimeter, Prophet Company; autor de bestseller conform New York Times, The Disruption Mindset

Revolutia marketingului contextual
de

Ar putea să îți placă și…

  • Impactul razboiului din Ucraina asupra sectorului energetic din Romania si Europa - Dumitru Chisalita - DIDACTICA SI PEDAGOGICA

    Impactul razboiului din Ucraina asupra sectorului energetic din Romania si Europa

    De

    Editura

    Dumitru Chisalita este Fondator si Presedinte al Asociatiei Energia Inteligenta. A obtinut atestatul de Expert tehnic extrajudiciar si consultant in domeniul petrol si gaze, eliberat de Asociatia Expertilor Europeni Agreati Paris, dar si atestatul de…

    Pret:

    70 LEI
  • Scoala de afaceri - Robert T. Kiyosaki - CURTEA VECHE

    Scoala de afaceri

    De

    Editura

    Scoala de afaceri. Pentru oamenii carora le place sa-i ajute pe altii O carte despre legatura dintre independenta financiara si capacitatea de a crea retele. Reteta succesului pusa la dispozitia cititorilor e simpla si urmeaza…

    Pret:

    47
    44.65 LEI
  • Raspunsul - John Assaraf, Murray Smith - ADEVAR DIVIN

    Raspunsul

    De

    Editura

    Ce inseamna pentru tine „succesul”? Inseamna el construirea unei afaceri de vis? Obtinerea independentei financiare? Rasplatirea comunitatii pentru tot ce ai primit de la ea? Ce ar trebui sa faci pentru a-ti indeplini toate visele?…

    Pret:

    29 LEI
  • Capitalism si numai capitalism - Branko Milanovic - COMUNICARE.RO

    Capitalism si numai capitalism

    De

    Editura

    Capitalism si numai capitalism. Viitorul sistemului care conduce lumea Desemnata Cea mai buna carte de economie a anului 2019 de publicatiile • The Economist• Financial Times• Foreign Affairs• Promarket• Prospect O abordare provocatoare a ascensiunii…

    Pret:

    69 LEI
  • Triumful orasului - Edward Glaeser - PUBLICA

    Triumful orasului

    De

    Editura

    Triumful orasului. Cum ne fac mai bogati, mai inteligenti, mai prietenosi cu mediul, mai sanatosi si mai fericiti cele mai mari inventii ale noastre Un influent economist urban ne prezinta o perspectiva inedita, care darama…

    Pret:

    79 LEI
  • Buget si trezorerie publica - Tatiana Mosteanu - UNIVERSITARA

    Buget si trezorerie publica

    De

    Editura

    Lucrarea Buget si trezorerie publica ajunsa la editia a 3-a se adreseaza studentilor facultatilor din domeniul economic si tuturor celor interesati de acest domeniu. Autori: Tatiana Mosteanu (Coordonator), Mariana Vuta, Emilia Mioara Campeanu, Delia Florina…

    Pret:

    33.72
    32.03 LEI
  • Manager 80.20. Zece metode pentru a deveni un lider grozav - Richard Koch - ACT SI POLITON

    Manager 80.20. Zece metode pentru a deveni un lider grozav

    De

    Editura

    Manager 80/20. Zece metode pentru a deveni un lider grozav / The 80 / 20 Manager: Ten Ways to Become a Great Leader de Richard Koch iti propune o „arma secreta” pentru a-ti simplifica munca…

    Pret:

    49 LEI
  • Materialele lumii - Ed Conway - PILOTBOOKS

    Materialele lumii

    De

    Editura

    Materialele lumii. O poveste plina de substanta a trecutului si viitorului nostru • Bestseller Sunday Times • The Times Science Book of the Year • Financial Times si Economist Book of the Year Nisipul, sarea,…

    Pret:

    75 LEI
  • Banii intr-o singura lectie. Cum functioneaza si de ce - Gavin Jackson - PUBLICA

    Banii intr-o singura lectie. Cum functioneaza si de ce

    De

    Editura

    Ca sa intelegem ce se petrece in lume, mai ales in zilele noastre, este esential sa intelegem monedele, valuta si sistemul financiar. De la criza financiara din 2008, stirile despre bani au fost permanent in…

    Pret:

    69 LEI
  • Editor de unul singur. Management in industria cartii - Bogdan Hrib - TRITONIC

    Editor de unul singur. Management in industria cartii

    De

    Editura

    Editor de unul singur. Management in industria cartii. Idee, manuscris, autor, editura, carte, biblioteca, librarie, cititor Un volum despre managementul pietei de carte din Romania si din lume, asa cum a vazut-o un editor din…

    Pret:

    39 LEI
  • Ghidul tau pentru succes - Ramona Onisor Iftime - EPUBLISHERS

    Ghidul tau pentru succes

    De

    Editura

    Ghidul tau pentru succes. Cei 10 pasi in realizarea oricarui obiectiv. Ghidul practic al omului de succes Acest material a fost conceput dupa multi ani de studiu si mai ales, dupa ce a fost trecut…

    Pret:

    33 LEI
  • Global Casino - Stefan Frustok-Matei - PAIDEIA

    Global Casino

    De

    Editura

    Nesabuinta si lacomia au facut ca sistemul financiar, a carui unica menire ar fi trebuit sa fie slujirea cu devotament a economiei reale, sa se transforme intr-o adevarata industrie a banilor, sa fie in acelasi…

    Pret:

    49 LEI