Acasa/

/

Brandingul de angajator

Autor:
Brandingul de angajator - Mihaela Alexandra Ionescu - INSTITUTUL EUROPEAN
Detalii:
Din cuprins: Brandul de angajator o noua stratagema de cucerire a increderii?; Cum se construieste un brand de angajator?; Despre rezultatele brandingului de angajator si despre bani; Cultura organizationala: examenul de maturitate a brandului de…
Categorie
Editura
Autor

38

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2008
ISBN:
9789736115707
Recenzii
5/5

Descriere

Din cuprins: Brandul de angajator o noua stratagema de cucerire a increderii?; Cum se construieste un brand de angajator?; Despre rezultatele brandingului de angajator si despre bani; Cultura organizationala: examenul de maturitate a brandului de angajator; Cultura de tip employer of choice sau cum sa fii un angajator dezirabil; Brandingul de angajator: exemple de buna practica; In multe locuri ale literaturii de specialitate si ale practicii, brandul de angajator are aerul de a fi un nou instrument subtil de reclama ascunsa, sau pare ca tine de implicarea unor corporatii cu spirit altruist intr-un proiect care vizeaza grija fata de angajati si fata de binele comun. Construit cu tehnici de marketing pentru a sprijini recrutarea, promovat prin relatii publice si comunicare, brandul de angajator este un concept care exprima excelent perspectivele complexe ale companiilor contemporane.
In lumina consideratiilor de mai sus, cartea pe care v-o propunem , se concentreaza pe analiza texturii conceptuale si metodologice a acestui nou domeniu, mai ales in contextul in care acest demers este o premiera pentru Romania. Lucrarea se inscrie intr-o abordare interdisciplinara, care nu va ocoli analiza celor mai recente date de teren intrucat se doreste a fi un suport pentru specialistii, corpul academic si practicienii din comunicare, relatii publice, marketing, branding si resurse umane.
Exista o tentatie comuna, in special pentru jurnalisti si pentru cei neexperimentati, sa cultive un discurs excesiv umanist al brandului. Evident ca este mai la indemana sa vorbesti despre ideologie, valori si suflete in rai, decat sa demonstrezi unui client cum ii va afecta brandul valoarea business-ului.
Pentru asta iti trebuie ceva cunostinte in economie, management, marketing si multa, multa logica. Antreprenorii si top managerii stiu ca resursa umana, calitatea ei i¿½ nu volumul i¿½ este cea mai importanta sursa de creare de avantaj competitiv.
Mai stiu ca loialitatea angajatilor nu mai tine de un simplu contract psihologic, ca atragerea unor talente de pe piata este un job greu si ca, practic, brandul afacerii trebuie sa fie mai puternic decat brandul personal al individului pe care dorim sa-l atragem in companie. Conceptul de brand de angajator trebuie privit cu garda jos si cu multa intelepciune: nu avem retete, nu avem certitudini, altele decat ca are nevoie de mai mult timp pentru constructie decat conceptul de brand extern (de obicei este o rezultanta a acestuia, dar nici asta nu este o regula).

Brandingul de angajator
de

Ar putea să îți placă și…

  • O istorie morala a politicilor monetare si fiscale - Valentin Lazea - PUBLICA

    O istorie morala a politicilor monetare si fiscale

    De

    Editura

    Politicile monetare si fiscale sunt o reflectare, in plan macroeconomic, a mentalitatilor specifice fiecarei epoci. Or, mentalitatile se schimba in functie de evolutiile tehnologice, politice si sociale. Volumul de fata isi propune sa ofere cititorului…

    Pret:

    55 LEI
  • Marja ta zilnica de profit - David Horsager - BUSINESS TECH

    Marja ta zilnica de profit

    De

    Editura

    Marja ta zilnica de profit. Strategii cu impact garantat asupra cresterii eficientei din fiecare zi Sper sa consideri aceasta carte un instrument util pentru a obtine mai mult de la viata. Folosind aceste strategii, vei…

    Pret:

    49.9 LEI
  • Primele 90 de zile. Strategii pentru liderii viitorului - Michael D. Watkins - GLOBO

    Primele 90 de zile. Strategii pentru liderii viitorului

    De

    Editura

    Intr-o era in care joburile de azi s-ar putea sa nu mai existe maine, aceasta carte iti ofera abilitatea de a folosi schimbarile in avantajul tau. Fie ca Inteligenta Artificiala transforma industria ta, fie ca…

    Pret:

    54.9 LEI
  • Managementul financiar pe intelesul tuturor - Cosmin Baiu - EVRIKA

    Managementul financiar pe intelesul tuturor

    De

    Editura

    Managementul financiar pe intelesul tuturor. Finantarea companiei • Intocmirea planului de afaceri • Analiza financiara • Management executiv • Peste 80 de studii de caz si exemple practice Pornind de la elemente esentiale din cele…

    Pret:

    79.9
    63.92 LEI
  • Nu manca broasca - Remus Balan - EVRIKA

    Nu manca broasca

    De

    Editura

    Nu manca broasca. 12 concepte de Time Management intoarse pe dos, pentru ca doar asa functioneaza Am ales 12 dintre cele mai importante concepte si tehnici de Time Management, care sunt gresit intiparite in mintea…

    Pret:

    34.9
    27.92 LEI
  • Shine - Edward M. Hallowell - AMALTEA

    Shine

    De

    Editura

    Companiile din zilele noastre sunt asemenea unei oale aflate sub presiune – chiar si cei mai talentati angajati se lupta sa asimileze noianul de informatii noi care ii asalteaza, pentru a face fata cerintelor si…

    Pret:

    28.9
    27.45 LEI
  • Blonda in actiune. De la freelancer la antreprenoare - Eva Anca Hamza - QUARTO

    Blonda in actiune. De la freelancer la antreprenoare

    De

    Editura

    Am ales sa scriu cartea Blonda in actiune deoarece imi doresc sa-ti arat ca se poate lucra de acasa si poti transforma munca aceasta intr-o profesie facuta cu pasiune, in propriul birou amenajat pe gustul…

    Pret:

    47.25 LEI
  • Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor - Raluca-Giorgiana Chivu - PRO UNIVERSITARIA

    Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

    De

    Editura

    Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema „Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul…

    Pret:

    70
    63 LEI
  • Mai presus de bani... echipa antreprenorului - Robert Kiyosaki, Rich Dad Advisors - CURTEA VECHE

    Mai presus de bani… echipa antreprenorului

    De

    Editura

    Multi au idei de milioane. Toti cred ca noul lor produs sau serviciu ii va imbogati si le va transformavisurile in realitate. Problema este ca multi nu stiu cum sa isi transforme visurile de milioane…

    Pret:

    60
    57 LEI
  • Analiza economico-financiara. Concepte si studii de caz - Willi Pavaloaia, Marius Dumitru Paraschive - ECONOMICA

    Analiza economico-financiara. Concepte si studii de caz

    De

    Editura

    Indiferent de profil, dimensiune si spatiul social-economic in care activeaza, orice intreprindere trebuie sa-si probeze cu permanenta viabilitatea, capacitatea de a comunica si adapta, performantele economico-financiare cu atat mai mult, cu cat mecanismele economiei de…

    Pret:

    45 LEI
  • Inima afacerilor

    De

    Editura

    Inima afacerilor. Principii de conducere pentru urmatoarea era a capitalismului Cum sa descatusezi „magia umana” si sa obtii rezultate care sfideaza toate asteptarile Hubert Joly, fostul director executiv general al Best Buy si dirijorul redresarii…

    Pret:

    65 LEI
  • Algebra bogatiei. O formula simpla pentru securitate financiara - Scott Galloway - PUBLICA

    Algebra bogatiei. O formula simpla pentru securitate financiara

    De

    Editura

    • Autorul cartilor The Four si Algebra fericirii . Lucratorii de astazi au mai multe ocazii si mai multa mobilitate decat orice generatie anterioara. Ei se confrunta, totodata, cu dificultati fara precedent, inclusiv cu inflatia,…

    Pret:

    59 LEI
Brandingul de angajator
de