Acasa/

/

Brandingul de angajator

Autor:
Brandingul de angajator - Mihaela Alexandra Ionescu - INSTITUTUL EUROPEAN
Detalii:
Din cuprins: Brandul de angajator o noua stratagema de cucerire a increderii?; Cum se construieste un brand de angajator?; Despre rezultatele brandingului de angajator si despre bani; Cultura organizationala: examenul de maturitate a brandului de…
Categorie
Editura
Autor

40.18

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2008
ISBN:
9789736115707
Recenzii
5/5

Descriere

Din cuprins: Brandul de angajator o noua stratagema de cucerire a increderii?; Cum se construieste un brand de angajator?; Despre rezultatele brandingului de angajator si despre bani; Cultura organizationala: examenul de maturitate a brandului de angajator; Cultura de tip employer of choice sau cum sa fii un angajator dezirabil; Brandingul de angajator: exemple de buna practica; In multe locuri ale literaturii de specialitate si ale practicii, brandul de angajator are aerul de a fi un nou instrument subtil de reclama ascunsa, sau pare ca tine de implicarea unor corporatii cu spirit altruist intr-un proiect care vizeaza grija fata de angajati si fata de binele comun. Construit cu tehnici de marketing pentru a sprijini recrutarea, promovat prin relatii publice si comunicare, brandul de angajator este un concept care exprima excelent perspectivele complexe ale companiilor contemporane.
In lumina consideratiilor de mai sus, cartea pe care v-o propunem , se concentreaza pe analiza texturii conceptuale si metodologice a acestui nou domeniu, mai ales in contextul in care acest demers este o premiera pentru Romania. Lucrarea se inscrie intr-o abordare interdisciplinara, care nu va ocoli analiza celor mai recente date de teren intrucat se doreste a fi un suport pentru specialistii, corpul academic si practicienii din comunicare, relatii publice, marketing, branding si resurse umane.
Exista o tentatie comuna, in special pentru jurnalisti si pentru cei neexperimentati, sa cultive un discurs excesiv umanist al brandului. Evident ca este mai la indemana sa vorbesti despre ideologie, valori si suflete in rai, decat sa demonstrezi unui client cum ii va afecta brandul valoarea business-ului.
Pentru asta iti trebuie ceva cunostinte in economie, management, marketing si multa, multa logica. Antreprenorii si top managerii stiu ca resursa umana, calitatea ei i¿½ nu volumul i¿½ este cea mai importanta sursa de creare de avantaj competitiv.
Mai stiu ca loialitatea angajatilor nu mai tine de un simplu contract psihologic, ca atragerea unor talente de pe piata este un job greu si ca, practic, brandul afacerii trebuie sa fie mai puternic decat brandul personal al individului pe care dorim sa-l atragem in companie. Conceptul de brand de angajator trebuie privit cu garda jos si cu multa intelepciune: nu avem retete, nu avem certitudini, altele decat ca are nevoie de mai mult timp pentru constructie decat conceptul de brand extern (de obicei este o rezultanta a acestuia, dar nici asta nu este o regula).

Brandingul de angajator
de

Ar putea să îți placă și…

  • M-am plictisit de PowerPoint - Andy Szekely - LIBRARIA ANDY SZEKELY

    M-am plictisit de PowerPoint

    De

    Editura

    M-am plictisit de PowerPoint. Cum sa tii prezentari cu impact Un speaker bun transmite putere (Power) si este relevant (to the Point) chiar si fara PowerPoint. Daca ai nevoie de o unealta care sa te…

    Pret:

    63.43 LEI
  • Managementul timpului in 30 de minute - Lothar Seiwert - DIDACTICA PUBLISHING HOUSE

    Managementul timpului in 30 de minute

    De

    Editura

    Ai sentimentul ca nu mai ai timp sa-ti indeplinesti sarcinile si ca amani mereu lucrurile care conteaza cel mai mult pentru tine? Te-ai gandit vreodata cum iti folosesti timpul? Si ce ai putea face pentru…

    Pret:

    25.38
    24.11 LEI
  • Arta De A Actiona - Stephen Bungay - BMI

    Arta De A Actiona

    De

    Editura

    Pret:

    44.4 LEI
  • Brand Romania. Marea evadare dintre Miorita si Dracula - Bogdan Brinzas - CUANTIC

    Brand Romania. Marea evadare dintre Miorita si Dracula

    De

    Editura

    Brand Romania de Bogdan Brinzas este o lucrare care imbina cercetarea academica riguroasa cu experienta practica a unuia dintre pionierii brandingului in Romania. Pornind de la teza sa de doctorat, autorul deschide o discutie necesara…

    Pret:

    59.9 LEI
  • Introducere in doctrina si deontologia profesiei contabile - Daniel Botez - PRO UNIVERSITARIA

    Introducere in doctrina si deontologia profesiei contabile

    De

    Editura

    Introducere in doctrina si deontologia profesiei contabile, prezinta situatia la zi a coordonatelor care configureaza dobandirea si exercitarea profesiilor de expert contabil si de auditor financiar, impreuna cu elementele de baza ale deontologiei profesionistilor contabili….

    Pret:

    60.27
    51.23 LEI
  • Cele 21 de calitati ale liderului - John C. Maxwell - AMALTEA

    Cele 21 de calitati ale liderului

    De

    Editura

    La ce visezi? In visurile tale cele mai fanteziste, ce te vezi facand? Ce sta intre tine si acel vis? Raspunsul este conducerea. „Totul incepe si se termina cu puterea de conducere” , afirma Dr….

    Pret:

    31.72
    30.13 LEI
  • Manager 80.20. Zece metode pentru a deveni un lider grozav - Richard Koch - ACT SI POLITON

    Manager 80.20. Zece metode pentru a deveni un lider grozav

    De

    Editura

    Manager 80/20. Zece metode pentru a deveni un lider grozav / The 80 / 20 Manager: Ten Ways to Become a Great Leader de Richard Koch iti propune o „arma secreta” pentru a-ti simplifica munca…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Liderul influent - Dale Carnegie, Matt Norman - CURTEA VECHE

    Liderul influent

    De

    Editura

    Liderul influent. Stiinta din spatele conducerii fara constrangeri De multe ori, angajatii doar raspund la solicitari si accepta ordinele superiorilor fara sa se implice prea mult sau sa-si aduca in vreun fel contributia. Iar sefii…

    Pret:

    63 LEI
  • Management general Ed.5 - Marius Dan Dalota, Laura-Georgeta Baragan - PRO UNIVERSITARIA

    Management general Ed.5

    De

    Editura

    Cartea Management general editia a V-a isi propune sa asigure intr-o prezentare concisa insa cuprinzatoare, principalele elemente fundamentale ale teoriei managementului general. Cartea se adreseaza studentilor de la facultatile cu disciplinele de predare „Management general”,…

    Pret:

    83.52
    70.99 LEI
  • Psihologia vanzarilor - Brian Tracy - BUSINESS TECH

    Psihologia vanzarilor

    De

    Editura

    Psihologia vanzarilor – cum sa vinzi mai mult, mai usor si mai repede decat ti-ai imaginat vreodata ca ar putea fi posibil Invata cum sa vinzi – si sa vinzi eficient! De la cel mai…

    Pret:

    73.9
    70.21 LEI
  • Manageri si leadership - Catalina Florentina Popa - PRO UNIVERSITARIA

    Manageri si leadership

    De

    Editura

    Lucrarea Manageri si Leadership se adreseaza studentilor, masteranzilor si doctoranzilor din domeniul managementului, cercetatorilor si practicienilor din domeniul managementului, dar si antreprenorilor, managerilor si liderilor din cadrul organizatiilor, care doresc sa se familiarizeze cu notiunea…

    Pret:

    45.46
    38.64 LEI
  • Analiza economico-financiara. Concepte si studii de caz - Willi Pavaloaia, Marius Dumitru Paraschive - ECONOMICA

    Analiza economico-financiara. Concepte si studii de caz

    De

    Editura

    Indiferent de profil, dimensiune si spatiul social-economic in care activeaza, orice intreprindere trebuie sa-si probeze cu permanenta viabilitatea, capacitatea de a comunica si adapta, performantele economico-financiare cu atat mai mult, cu cat mecanismele economiei de…

    Pret:

    47.58
    44.25 LEI
Brandingul de angajator
de