Acasa/

/

Chemarea mall-ului

Autor:
Chemarea mall-ului - Paco Underhill - BRANDBUILDERS GRUP
Detalii:
Chemarea mall-ului. Geografia shopping-ului In lucrarea Chemarea mall-ului, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut…
Categorie
Editura
Autor

38.7

40.74
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2007
ISBN:
6422545000255
Recenzii
5/5

Descriere

Chemarea mall-ului. Geografia shopping-ului In lucrarea Chemarea mall-ului, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum.
Lucrarea contine informatii deosebit de interesante legate de psihologia cumparatorului, despre existenta si structura mall-ului in general si mai ales despre provocarile cu care se confrunta retailerii in prezent, acestia avand misiunea grea de a remobiliza un public avid de shopping, dar din ce in ce mai greu de satisfacut. Este o lucrare despre ideea de centru comercial ca ideal al culturii comerciale si sociale, locul in care tinerii gusta pentru prima data libertatea si in care oamenii, in general, se studiaza reciproc.
Chemarea mall-ului examineaza maniera in care se frecventeaza mall-ul, ce reprezinta acesta, din ce cauza cateodata functioneaza, iar alteori, nu. Underhill are acea abilitate nefireasca a sociologului de a descrie exact ceea ce se afla in fata ochilor nostri cu o luciditate care transforma activitatile cotidiene de cumparare, vanzare, consum si plimbare prin magazine in ceva absolut fascinant.
Imaginea pe care ne-o lasa este surprinzator de provocatoare… Lucrurile bune si lucrurile proaste caracteristice mall-ului si modalitatea prin care trebuie sa se adapteze ori, altfel, sa isi dezvaluie secretele se regasesc in aceasta cercetare amuzanta si neconventionala. – The Boston Globe Paco Underhill este fondatorul si directorul executiv al companiei Envirosell, Inc..
Printre clientii sai se regasesc nume precum Saks Fifth Avenue, Gap, ExxonMobil, Compania americana de posta, Wal-Mart, Citibank si Starbucks. Este un colaborator permanent al Postului National de Radio, dar si al publicatiilor The Wall Street Journal si The New York Times.
Cartea sa precedenta, Why we buy , a fost un bestseller international si a fost tradusa in peste douazeci si trei de limbi.

Chemarea mall-ului
de

Ar putea să îți placă și…

  • Jucatorul ingenios. Teoria jocurilor si arta transformarii situatiilor strategice - David Mcadams - PUBLICA

    Jucatorul ingenios. Teoria jocurilor si arta transformarii situatiilor strategice

    De

    Editura

    Jucatorul ingenios expune amanuntit sase modalitati de baza de schimbare a jocului – angajament, reglementare, cartelare, represalii, incredere si relatii – insufletite de nenumarate personaje pline de culoare si exemple de neuitat din lumea afacerilor,…

    Pret:

    49.9 LEI
  • Ghidul managerului de produs + CD - Linda Gorchels - ROSETTI

    Ghidul managerului de produs + CD

    De

    Editura

    Un manager de produs capabil este unul din cei mai valorosi angajati ai unei companii, responsabil pentru realizarea fiecarui pas al ciclului de viata al unui produs. Ghidul managerului de produs prezinta modul in care…

    Pret:

    25.47 LEI
  • Steps into Financial English - Mara Magda Maftei - INSTITUTUL EUROPEAN

    Steps into Financial English

    De

    Editura

    ◊ Financial Ratios ◊ Reading a Balance Sheet ◊ Reading a Profit and Loss Account ◊ Financial Markets. General Issues ◊ Capital Market ◊ Asset Allocation ◊ The Concept of the Optimal Portfolio ◊ Capital…

    Pret:

    30.65 LEI
  • Minidictionar de management 7: Managementul comparat international - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Minidictionar de management 7: Managementul comparat international

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (7) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11.64
    10.48 LEI
  • Cum sa ajungi manager - Linda A. Hill - METEOR PRESS

    Cum sa ajungi manager

    De

    Editura

    Linda Hill a fost desemnata in 2012 de catre Harvard Business Review unul dintre cei mai influenti manageri, ocupand locul 16 in topul Thinkers50 . Lucrarea de fata, editata de Harvard Business Press, surprinde dificultatile…

    Pret:

    32.59 LEI
  • Cele 21 de calitati ale liderului - John C. Maxwell - AMALTEA

    Cele 21 de calitati ale liderului

    De

    Editura

    La ce visezi? In visurile tale cele mai fanteziste, ce te vezi facand? Ce sta intre tine si acel vis? Raspunsul este conducerea. „Totul incepe si se termina cu puterea de conducere” , afirma Dr….

    Pret:

    31.72
    30.13 LEI
  • Redreseaza nava! - L. David Marquet - ACT SI POLITON

    Redreseaza nava!

    De

    Editura

    In majoritatea organizatiilor, leadershipul se refera la cum sa controlezi oameni. Cea mai mare parte din ceea ce este studiat, invatat si practicat astazi in termeni de leadership urmeaza structura de lider-subordonat. Chiar daca acest…

    Pret:

    49.69 LEI
  • Cine i-a gatit cina lui Adam Smith? - Katrine Marcal - PUBLICA

    Cine i-a gatit cina lui Adam Smith?

    De

    Editura

    Atunci cand a scris ca toate actiunile noastre izvorasc din interesul egoist si ca lumea se invarte animata de castigul financiar, Adam Smith i-a dat viata „omului economic“. Egoist si cinic, omul economic ne-a dominat…

    Pret:

    41.23 LEI
  • Drumul cel bun in leadership - John C. Maxwell - MAXWELL PUBLISHING

    Drumul cel bun in leadership

    De

    Editura

    Drumul cel bun in leadership. Cum sa reunesti oamenii intr-o lume care dezbina Leadershipul poate fi o binecuvantare sau un blestem. Poate ajuta oamenii sa se inalte catre o viata mai buna sau ii poate…

    Pret:

    42.3 LEI
  • Manual De Studii De Caz Si Bune Practici Bancare - Laurentiu-Mihai Treapat - TRITONIC

    Manual De Studii De Caz Si Bune Practici Bancare

    De

    Editura

    Pret:

    28.54
    26.54 LEI
  • Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii - Robert B. Cialdini - BUSINESS TECH

    Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii

    De

    Editura

    Totul despre influentare. Psihologia persuasiuniiCercetari de ultima ora si studii de caz relevante pentru momentul prezent. Include un nou principiu al persuasiunii. Perspective de o mare finete psihologica privind mediul online actual. Amplifica-ti puterea de…

    Pret:

    126.76 LEI
  • Hotul este intotdeauna cu un pas inainte? - Mircea Floricel - ACUM INFO

    Hotul este intotdeauna cu un pas inainte?

    De

    Editura

    ..cum nimeni nu s-a nascut invatat, sper ca aceasta carte sa fie de folos fostilor, actualilor si viitorilor sefi de securitate din orice tip de societate comerciala. Ei pot gasi raspunsuri printre randuri, sau exprimate…

    Pret:

    33.3 LEI
Chemarea mall-ului
de