Acasa/

/

Cat costa un magazin online si de ce

Autor:
Cat costa un magazin online si de ce - Adrian Zamfira - TECHNO MEDIA
Detalii:
Cat costa un magazin online si de ce. Ghid practic de dezvoltare pentru afacerea ta. Peste 80 de ponturi pentru a creste profitul magazinului tau online. Cartea descrie intr-un limbaj usor de inteles provocarile deschiderii…
Categorie
Editura
Autor

70.83

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786066162968
Recenzii
5/5

Descriere

Cat costa un magazin online si de ce. Ghid practic de dezvoltare pentru afacerea ta.
Peste 80 de ponturi pentru a creste profitul magazinului tau online. Cartea descrie intr-un limbaj usor de inteles provocarile deschiderii unui magazin online si este rezultatul analizei cauzelor care au influentat succesul sau falimentul celor peste doua sute de magazine online cu care a lucrat de la zero autorul in ultimii 15 ani si a peste zece mii de ore petrecute de Adrian Zamfira activ in industria comertului electronic din Romania in calitate de analist, dezvoltator, consultant sau investitor.
Cartea te ajuta sa iti dai seama de scopul real al magazinului tau online, de motivul pentru care doresti sa-I lansezi si de asteptarile pe care le vei avea, ca punct de plecare in lansarea lui cu succes. Ulterioriti prezinta principalele tipuri de magazine online care se pot cumpara, cat costa, care e diferenta si mai apoi tot ce ar fi de preferat sa stii legat de: • cele 18 reguli cand sa nu iti construiesti magazin online pentru ca, cel putin statistic, multi altii au pierdut banii investiti • 10 principii de baza dupa care sa te ghidezi atunci cand vei avea de luat decizii importante • 14 modele de business care sunt profitabile in acest moment • o metoda simpla si usor de implementat pentru a lucra eficient cu orice Freelancer sau firma de programare plus caietul posesorului de magazin online – un document structurat si usor de intretinut astfel incat sa nu depinzi de firma de la care cumperi platforma si implicit sa nu fii la mana lor ulterior • care e diferenta intre comertul electronic tactic si cel strategic • 12 situatii cand sa nu-ti faci magazin online desi poate ar parea o idee buna „O carte foarte valoroasa care sintetizeaza multa informatie din eCommerce.
Mi-ar fi placut sa o citesc acum 9 ani, as fi scutit mult timp si bani” – Laura Teposu, fondator Libris.ro Cuprins: 8. Introducere 14.
Ce este un magazin online? 20.
De ce faci magazinul online si ce mindset trebuie sa ai? 42.
Modele de business pentru magazinul tau online 58. Despre platforme si firme in general 62.
Magazine online ieftine 66. Magazin online simplu 70.
Magazin online nivel intermediar 76. Magazin online avansat 84.
Magazin online enterprise 92. Cum lucrezi cu o firma de programare sau un freelancer ca sa nu ai probleme 108.
Cum cumperi fara sa depinzi de furnizor 120. Cand sa nu-ti faci magazin online 130.
Comert electronic tactic vs strategic 138. Bootstraping 146.
Despre parteneri si asociati in magazinul online 160. Cum faci si mai multi bani cu magazinul tau online 168.
Despre concurenta 174. Cum faci bani din comparatoarele de preturi 184.
Specializarea pietei 188. Culoarea banilor 190.
De ce ne e rusine sa facem reclama? 198.
Metoda RFM 202. Nume generic pentru magazinul online 204.
Cum poti reduce rata de refuz a coletelor? 212.
Trecerea afacerii din offline in online 218. Lucruri pe care le poate face echipa ta atunci cand nu vin comenzi 222.
„Intreaba un prieten” 224. Concluzie 228.
Anexa 1. 6 borcane 234.
Anexa 2. Cu incredere inainte 236.
Anexa 3. Caietul posesorului de magazin online Adrian Zamfira este fondatorul Nucleo.ro – acceleratorul de comert electronic care sprijina firmele sa isi lanseze profitabil afacerea in mediul online.
Autodidact, a luat primul premiu la Olimpiada Nationala de Informatica doar din pasiunea iesita din comun pentru calculatoare, fara o educatie formala in acest sens si fara sa studieze initial materia la scoala. Dupa o experienta de cercetator in domeniul transmisiilor digitale prin satelit, din anul 2000 dezvolta primul sistem 100% romanesc de supraveghere video CCTV integrat cu control acces si pontaj care se vinde ulterior in peste zece mii de unitati.
2003 este anul cand se asociaza cu unul dintre cele mai mari grupuri de distributie si retail IT&C pentru a dezvolta solutii logistice adaptate pietei din Romania. Din 2007 se concentreaza exclusiv pe solutiile de comert electronic create pana atunci.
ln toti acesti ani participa, in calitate de furnizor si consultant, la cresterea catorva dintre cele mai cunoscute magazine online din Romania. Aceasta carte reflecta partial experienta celor 15 ani si evidentiaza in mod special lucrurile care au facut diferenta intre succes si faliment.
In prezent scrie pe blogul adrianzamfira.ro si filmeaza pentru canalul de Youtube cu acelasi nume.

Cat costa un magazin online si de ce
de

Ar putea să îți placă și…

  • Putere nemarginita - Anthony Robbins - ACT SI POLITON

    Putere nemarginita

    De

    Editura

    Tony Robbins sustine ca prin folosirea programarii neurolingvistice (NLP) oricine poate avea succes in aproape orice domeniu. NLP ne invata cum putem atrage succesul in vietile noastre. Una dintre cele mai bune metode prin care…

    Pret:

    59.2 LEI
  • Desfatarile si mahnirile muncii - Alain de Botton - VELLANT

    Desfatarile si mahnirile muncii

    De

    Editura

    Cand este o slujba plina de sens? Ori de cate ori ne ingaduie sa le producem placere sau sa le alinam suferinta altora. Desi adesea suntem deprinsi sa ne gandim la noi ca fiind eminamente…

    Pret:

    40.08 LEI
  • A da si a lua. O abordare revolutionara a succesului - Adam Grant - PUBLICA

    A da si a lua. O abordare revolutionara a succesului

    De

    Editura

    Timp de generatii, am fost obisnuiti sa fim atenti doar la factorii individuali care ne aduc mai aproape de succes: pasiunea, munca sustinuta, talentul si norocul. Dar in ziua de azi, succesul devine din ce…

    Pret:

    60.08
    48.06 LEI
  • Raspunsul lor... Da! - Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton - BMI

    Raspunsul lor… Da!

    De

    Editura

    „Cartea lui Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton a constituit inca de la prima aparitie o revelatie pentru toti cei care analizau procesele de negociere in general si procesele de vanzare in special, devenind, in…

    Pret:

    44 LEI
  • Toti comunicam, dar putini stabilim si relatii - John C. Maxwell - AMALTEA

    Toti comunicam, dar putini stabilim si relatii

    De

    Editura

    Te-ai intrebat vreodata de ce unii par sa avanseze in cariera, in timp ce tu esti, la prima vedere, blocat? De ce nimeni nu pare convins ca ideea ta mareata va functiona? Din ce motiv…

    Pret:

    44.4
    42.18 LEI
  • Calcule, inregistrari si interpretari contabile in fiscalitatea intreprinderii - Costel Istrate - PRO UNIVERSITARIA

    Calcule, inregistrari si interpretari contabile in fiscalitatea intreprinderii

    De

    Editura

    Obiectivele principale ale contabilitatii si ale raportarii financiare sunt de a asigura o buna informare a diversilor utilizatori cu privire la situatia organizatiei, asa cum rezulta aceasta din cifrele furnizate de conturi. La randul ei,…

    Pret:

    80.35
    68.3 LEI
  • Stand and deliver - Dale Carnegie - CURTEA VECHE

    Stand and deliver

    De

    Editura

    Stand & deliver. Cum sa devii un maestru al comunicarii si un orator desavarsit Unul dintre marii vizionari ai literaturii motivationale, Dale Carnegie, a prevazut cu o incredibila limpezime importanta pe care o va avea,…

    Pret:

    37
    35.15 LEI
  • Despre lucrurile care conteaza - A. Roger Merrill, Rebecca R. Merrill - BUSINESS TECH

    Despre lucrurile care conteaza

    De

    Editura

    Despre lucrurile care conteaza. Plan complet pentru crearea unui echilibru dinamic intre munca, familie, timp si bani Oare chiar este posibil: •sa ai si o viata profesionala de succes si un camin fericit? •sa traiesti…

    Pret:

    41.23
    39.17 LEI
  • Practica. Livreaza munca creativa - Seth Godin - PUBLICA

    Practica. Livreaza munca creativa

    De

    Editura

    Munca creativa nu ofera nicio garantie. Dar exista un tipar care arata cine va avea succes si cine nu. Cea mai sigura cale de a evolua este sa te dedici unei practici consecvente. Avand la…

    Pret:

    58.15
    46.52 LEI
  • Experienta Apple - Carmine Gallo - AMALTEA

    Experienta Apple

    De

    Editura

    Reinventeaza-ti afacerea astfel incat sa le oferi clientilor tai satisfactie si experiente memorabile Magazinele Apple obtin profituri mai mari pe metru patrat decat orice alt retailer. La baza succesului si a loialitatii iesite din comun…

    Pret:

    39.72
    37.73 LEI
  • Tratat de management general Vol.1: Istoria managementului. Cartea I - Ion Stegaroiu, Gabriel Croitoru, Anisoara Duica, Mircea Constantin Duica, Georgiana Bondac, Dorin Iancu - PRO UNIVERSITARIA

    Tratat de management general Vol.1: Istoria managementului. Cartea I

    De

    Editura

    Tratat de management general. Volumul I: Istoria managementului. Cartea I: Scolile de management Nu putem pregati nimic, daca nu tinem cont de ceea ce s-a petrecut de-a lungul timpului, referitor la anumit aspect pe care…

    Pret:

    299.17
    254.29 LEI
  • Dictionar economic si financiar-bancar englez-roman - ARC

    Dictionar economic si financiar-bancar englez-roman

    De

    Editura

    Dictionar economic si financiar-bancar englez-roman / Economic and financial – banking english – romanian dictionary Editie bilingva romana – engleza Dictionarul cuprinde termeni si expresii din toate domeniile economiei: economie politica (economie, teorie economica generala),…

    Pret:

    252.66 LEI
Cat costa un magazin online si de ce
de