Acasa/

/

Cat costa un magazin online si de ce

Autor:
Cat costa un magazin online si de ce - Adrian Zamfira - TECHNO MEDIA
Detalii:
Cat costa un magazin online si de ce. Ghid practic de dezvoltare pentru afacerea ta. Peste 80 de ponturi pentru a creste profitul magazinului tau online. Cartea descrie intr-un limbaj usor de inteles provocarile deschiderii…
Categorie
Editura
Autor

67

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786066162968
Recenzii
5/5

Descriere

Cat costa un magazin online si de ce. Ghid practic de dezvoltare pentru afacerea ta.
Peste 80 de ponturi pentru a creste profitul magazinului tau online. Cartea descrie intr-un limbaj usor de inteles provocarile deschiderii unui magazin online si este rezultatul analizei cauzelor care au influentat succesul sau falimentul celor peste doua sute de magazine online cu care a lucrat de la zero autorul in ultimii 15 ani si a peste zece mii de ore petrecute de Adrian Zamfira activ in industria comertului electronic din Romania in calitate de analist, dezvoltator, consultant sau investitor.
Cartea te ajuta sa iti dai seama de scopul real al magazinului tau online, de motivul pentru care doresti sa-I lansezi si de asteptarile pe care le vei avea, ca punct de plecare in lansarea lui cu succes. Ulterioriti prezinta principalele tipuri de magazine online care se pot cumpara, cat costa, care e diferenta si mai apoi tot ce ar fi de preferat sa stii legat de: • cele 18 reguli cand sa nu iti construiesti magazin online pentru ca, cel putin statistic, multi altii au pierdut banii investiti • 10 principii de baza dupa care sa te ghidezi atunci cand vei avea de luat decizii importante • 14 modele de business care sunt profitabile in acest moment • o metoda simpla si usor de implementat pentru a lucra eficient cu orice Freelancer sau firma de programare plus caietul posesorului de magazin online – un document structurat si usor de intretinut astfel incat sa nu depinzi de firma de la care cumperi platforma si implicit sa nu fii la mana lor ulterior • care e diferenta intre comertul electronic tactic si cel strategic • 12 situatii cand sa nu-ti faci magazin online desi poate ar parea o idee buna „O carte foarte valoroasa care sintetizeaza multa informatie din eCommerce.
Mi-ar fi placut sa o citesc acum 9 ani, as fi scutit mult timp si bani” – Laura Teposu, fondator Libris.ro Cuprins: 8. Introducere 14.
Ce este un magazin online? 20.
De ce faci magazinul online si ce mindset trebuie sa ai? 42.
Modele de business pentru magazinul tau online 58. Despre platforme si firme in general 62.
Magazine online ieftine 66. Magazin online simplu 70.
Magazin online nivel intermediar 76. Magazin online avansat 84.
Magazin online enterprise 92. Cum lucrezi cu o firma de programare sau un freelancer ca sa nu ai probleme 108.
Cum cumperi fara sa depinzi de furnizor 120. Cand sa nu-ti faci magazin online 130.
Comert electronic tactic vs strategic 138. Bootstraping 146.
Despre parteneri si asociati in magazinul online 160. Cum faci si mai multi bani cu magazinul tau online 168.
Despre concurenta 174. Cum faci bani din comparatoarele de preturi 184.
Specializarea pietei 188. Culoarea banilor 190.
De ce ne e rusine sa facem reclama? 198.
Metoda RFM 202. Nume generic pentru magazinul online 204.
Cum poti reduce rata de refuz a coletelor? 212.
Trecerea afacerii din offline in online 218. Lucruri pe care le poate face echipa ta atunci cand nu vin comenzi 222.
„Intreaba un prieten” 224. Concluzie 228.
Anexa 1. 6 borcane 234.
Anexa 2. Cu incredere inainte 236.
Anexa 3. Caietul posesorului de magazin online Adrian Zamfira este fondatorul Nucleo.ro – acceleratorul de comert electronic care sprijina firmele sa isi lanseze profitabil afacerea in mediul online.
Autodidact, a luat primul premiu la Olimpiada Nationala de Informatica doar din pasiunea iesita din comun pentru calculatoare, fara o educatie formala in acest sens si fara sa studieze initial materia la scoala. Dupa o experienta de cercetator in domeniul transmisiilor digitale prin satelit, din anul 2000 dezvolta primul sistem 100% romanesc de supraveghere video CCTV integrat cu control acces si pontaj care se vinde ulterior in peste zece mii de unitati.
2003 este anul cand se asociaza cu unul dintre cele mai mari grupuri de distributie si retail IT&C pentru a dezvolta solutii logistice adaptate pietei din Romania. Din 2007 se concentreaza exclusiv pe solutiile de comert electronic create pana atunci.
ln toti acesti ani participa, in calitate de furnizor si consultant, la cresterea catorva dintre cele mai cunoscute magazine online din Romania. Aceasta carte reflecta partial experienta celor 15 ani si evidentiaza in mod special lucrurile care au facut diferenta intre succes si faliment.
In prezent scrie pe blogul adrianzamfira.ro si filmeaza pentru canalul de Youtube cu acelasi nume.

Cat costa un magazin online si de ce
de

Ar putea să îți placă și…

  • Trusa esentiala de coaching. 108 carduri pentru Focus si Transformare - Irina Mihaela Vasilescu - FLOARE DE IRIS

    Trusa esentiala de coaching. 108 carduri pentru Focus si Transformare

    De

    Editura

    Acest set de carduri contine intrebari, ilustratii, scheme si fotografii care iti faciliteaza sesiuni de coaching eficace, structurate si creative, cu rezultate garantate! Creatorii acestui set de carduri: • Intrebari, ilustratii si scheme: Dr. Irina…

    Pret:

    595 LEI
  • Identitatea statelor si omogenizarea popoarelor - Heather Rae - EPIGRAF

    Identitatea statelor si omogenizarea popoarelor

    De

    Editura

    Autoarea incearca sa raspunda la intrebarea: de ce migrarea fortata, epurarea etnica si genocidul sunt practici constante ale sistemului statal modern. Sunt examinate cazuri elocvente de identificare a factorilor care pot opri omogenizarea patologica ca…

    Pret:

    18 LEI
  • Ghidul biroului de credit de la A la Z - Paula Raluca Ilie - LETRAS

    Ghidul biroului de credit de la A la Z

    De

    Editura

    Ghidul biroului de credit de la A la Z… sau cum sa corectezi istoricul negativ din Biroul de Credit Cuprins 1. Ce este Biroul de Credit? Cine il conduce? 2. Cum obtin raportul de la…

    Pret:

    32 LEI
  • Anuarul institutului de cercetari economice Gheorghe Zane Iasi - ACADEMIA ROMANA

    Anuarul institutului de cercetari economice Gheorghe Zane Iasi

    De

    Editura

    Contents: The progress of ideas Emilian M. Dobrescu, Romanian economic sciences celebrating the centenary Nelli Aiviarfii-Railean, Industrial ecosystems as a catalyst of economic development and growth in the frame of industrial revolution 4.0 Tatiana Sanduta,…

    Pret:

    20 LEI
  • Manual De Studii De Caz Si Bune Practici Bancare - Laurentiu-Mihai Treapat - TRITONIC

    Manual De Studii De Caz Si Bune Practici Bancare

    De

    Editura

    Pret:

    27 LEI
  • Haihui pe Wall Street - Burton G. Malkiel - ACT SI POLITON

    Haihui pe Wall Street

    De

    Editura

    Haihui pe Wall Street: Cel mai bun ghid de investitii pe care il poti cumpara/ A Random Walk Down Wall Street: The Best Investment Guide That Money Can Buy este una dintre putinele carti despre…

    Pret:

    67 LEI
  • De la idee la bani. Pentru secolul 21 - Napoleon Hill - CURTEA VECHE

    De la idee la bani. Pentru secolul 21

    De

    Editura

    Pentru majoritatea, bogatia doar un vis care dispare la fel cum a aparut, lasand loc frustrarii. Pentru a nu se intampla asta, afirma Napoleon Hill, orice vis trebuie sustinut de o dorinta puternica, de tenacitate…

    Pret:

    59 LEI
  • Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat - Daniel Pink - PUBLICA

    Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat

    De

    Editura

    Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensa si pedeapsa”. Este o greseala, ne spune Daniel H. Pink. In Drive, una…

    Pret:

    55 LEI
  • Dezvolta-ti abilitatile de comunicare - Roz Townsend - CURTEA VECHE

    Dezvolta-ti abilitatile de comunicare

    De

    Editura

    Roz este un orator desavarsit, iar prezentarile sale sunt un exemplu de profesionalism. – Jill Sweetman, National Speakers Association Abilitatea de a sustine prezentari de succes este esentiala. Indiferent de domeniul in care activati sau…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Marketing muzeal pentru non marketeri - Alexandra Zbuchea - TRITONIC

    Marketing muzeal pentru non marketeri

    De

    Editura

    Aceasta discutie este prilejuita de lansarea cartii Marketing muzeal pentru nonmarketeri , de Alexandra Zbuchea. Prezentarea cartii va fi facuta de catre dl. Virgil Stefan Nitulescu, director general al Muzeului National al Taranului Roman, si…

    Pret:

    39 LEI
  • Tenacitatea mentala - Doug Strycharczyk, Peter Clough - BMI

    Tenacitatea mentala

    De

    Editura

    Doug Strycharczyk este CEO al AQR Ltd, unul dintre cei mai importanti si mai dinamici producatori de teste psihometrice din lume. Principalele domenii vizate de el sunt cel ocupational, cel social, al educatiei, al sportului…

    Pret:

    59 LEI
  • Zero limite - Joe Vitale, dr. Ihaleakala Hew Len - METEOR PRESS

    Zero limite

    De

    Editura

    Zero limite.Sistemul secret pentru atingerea unui nivel inalt de sanatate, bunastare si pace Zero limite va prezinta o cale testata de a depasi limitele autoimpuse pentru a realiza in viata mai mult decat ati visat…

    Pret:

    39
    33.15 LEI