Acasa/

/

Marketing muzeal pentru non marketeri

Autor:
Marketing muzeal pentru non marketeri - Alexandra Zbuchea - TRITONIC
Detalii:
Aceasta discutie este prilejuita de lansarea cartii Marketing muzeal pentru nonmarketeri , de Alexandra Zbuchea. Prezentarea cartii va fi facuta de catre dl. Virgil Stefan Nitulescu, director general al Muzeului National al Taranului Roman, si…
Categorie
Editura
Autor

41.23

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2013
ISBN:
9786068571201
Recenzii
5/5

Descriere

Aceasta discutie este prilejuita de lansarea cartii Marketing muzeal pentru nonmarketeri , de Alexandra Zbuchea. Prezentarea cartii va fi facuta de catre dl.
Virgil Stefan Nitulescu, director general al Muzeului National al Taranului Roman, si dl. Dragos Neamu, presedinte al Retelei Nationale a Muzeelor din Romania.
La aceasta intalnire sunt asteptati manageri de muzee, persoane care sunt implicate in activitatea de marketing si relatii publice in muzee, precum si toti cei care lucreaza sau nu in muzee, dar sunt interesati ca aceste organizatii sa fie tot mai active si mai cautate de public. Datele ultimului barometru european in sfera culturii, realizat in 2013, arata ca numai 21% dintre romani au vizitat un muzeu sau o galerie in cursului anului trecut, cu 6% mai putin decat o faceau in urma cu 5 ani.
Romanii sunt in general europenii cei mai putin activi in sfera culturii. Numai 7% dintre romani sunt activi si foarte activi cultural, fata de media europeana de 18%.
Motivul principal pe care romanii l-au dat cu privire la neparticiparea in activitati culturale in general, nevizitarea muzeelor in special este lipsa de oferte atractive. Ei considera intr-o proportie mai mare decat alti europeni ca oferta muzeelor este de slaba calitate.

Marketing muzeal pentru non marketeri
de

Ar putea să îți placă și…

  • Vizionar

    De

    Editura

    Vizionar. Cum luam deciziile care conteaza cel mai mult De nenumarate ori, deciziile importante, care iti schimba viata, conteaza mai mult decat cele banale, de zi cu zi, si sunt mai greu de luat: unde…

    Pret:

    39 LEI
  • Preia controlul. Cum sa obtii tot ce iti doresti de la afacerea ta - Gino Wickman, Mike Paton - ACT SI POLITON

    Preia controlul. Cum sa obtii tot ce iti doresti de la afacerea ta

    De

    Editura

    Preia controlul: Cum sa obtii tot ce iti doresti de la afacerea ta / Get A Grip: How to Get Everything You Want from Your Entrepreneurial Business de Gino Wickman si Mike Paton este o…

    Pret:

    62.38 LEI
  • Vanzari 2.0: punct si de la capat - Adrian M. Cioroianu - EVRIKA

    Vanzari 2.0: punct si de la capat

    De

    Editura

    Intr-o situatie fluida si volatila, cum este cea prin care trecem cu totii in vremuri de pandemie, nimic nu mai pare ca ar putea fi un punct de sprijin solid, neclintit pentru un vanzator. Tot…

    Pret:

    47.58
    44.25 LEI
  • Cum iti vei masura viata? - Clayton M. Christensen - PUBLICA

    Cum iti vei masura viata?

    De

    Editura

    O strategie – fie ea de afaceri sau in viata personala – se creeaza prin sute de decizii luate zilnic in privinta modului in care ne cheltuim timpul, energia si banii. Cu fiecare clipa din…

    Pret:

    49.9
    39.92 LEI
  • Cantecul relevantei - Seth Godin - PUBLICA

    Cantecul relevantei

    De

    Editura

    Cantecul relevantei. Un nou manifest pentru echipe Cantecul relevantei este o reflectie incitanta asupra muncii: de ce este asa cum este, de ce si-a pierdut din valoare si ce anume putem face toti – mai…

    Pret:

    51.81
    41.45 LEI
  • Casca de protectie - Jon Gordon - ACT SI POLITON

    Casca de protectie

    De

    Editura

    Casca de protectie. 21 de moduri prin care sa fii un coechipier grozav Uneori tu esti vedeta, alteori ajuti vedeta. Casca de protectie te va inspira sa devii cel mai bun coechipier care poti fi…

    Pret:

    33.84 LEI
  • Dezastre financiare si celebri speculanti - Anton Mayer - PAUL EDITIONS

    Dezastre financiare si celebri speculanti

    De

    Editura

    Autorul si-a propus sa infatiseze, in lumina adevarului istoric si pe intelesul tuturor, cele mai insemnate catastrofe financiare si pe speculatorii cei mai de seama – in felul lor – care de multe ori au…

    Pret:

    26.43 LEI
  • Iubeste-i sau ii pierzi Ed.2 - Beverley Kaye, Sharon Jordan-Evans - ACT SI POLITON

    Iubeste-i sau ii pierzi Ed.2

    De

    Editura

    Iubeste-i sau ii pierzi: Cum iti pastrezi oamenii competenti ( Love ‘em or lose ‘em: Getting good people to stay ), carte de dezvoltare a afacerii, disponibila la ACT si Politon, scrisa de Sharon Evans…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Manual de branding personal - Dan Schawbel - AMALTEA

    Manual de branding personal

    De

    Editura

    Imaginea pe care o ai, abilitatile pe care le-ai dobandit si reputatia transmit celor din jur o poveste. A ta personala. Care este brandul tau? Cum te percep colegii? Dar sefii sau partenerii de afaceri?…

    Pret:

    44.4
    42.18 LEI
  • Aspecte teoretice si practice pentru o guvernanta corporativa eficienta - Florin Boghean - PRO UNIVERSITARIA

    Aspecte teoretice si practice pentru o guvernanta corporativa eficienta

    De

    Editura

    Lucrarea Aspecte teoretice practice pentru o guvernanta corporativa eficienta se adreseaza studentilor mei care vor sa descopere structura guvernantei corporative la nivelul unei organizatii publice sau private, precum si practicienilor care sunt implicati in dezvoltarea…

    Pret:

    25 LEI
  • Dezvolta liderii din jurul tau - John C. Maxwell - AMALTEA

    Dezvolta liderii din jurul tau

    De

    Editura

    Dezvoltarea calitatilor de lider la cei din jurul tau este calea spre succes in lumea competitiva de azi, pentru ca singurul bun de valoare in oricare organizatie sunt oamenii care o compun. Sistemele se invechesc….

    Pret:

    31.72
    30.13 LEI
  • Regula fara reguli. Netflix si cultura reinventarii - Reed Hastings, Erin Meyer - EDITURA CREATOR

    Regula fara reguli. Netflix si cultura reinventarii

    De

    Editura

    Reed Hastings este antreprenorul care a revolutionat industria divertismentului din 1997, cand a infiintat Netflix; fiind presedinte si director executiv al companiei din 1999. Prima sa companie, Pure Software, a fost lansata in 1991 si…

    Pret:

    71.99 LEI
Marketing muzeal pentru non marketeri
de