Acasa/

/

Marketing in turism

Autor:
Marketing in turism - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate…
Categorie
Editura
Autor

71.1

79
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2025
ISBN:
9786063920691
Recenzii
5/5

Descriere

Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate fi luat in studiu la mai multe niveluri: unul general sau global (caruia-i este dedicata disciplina denumita Marketing General, Bazele Marketingului sau Marketing pur si simplu), unul sectorial (caruia-i sunt afectate cursuri precum Marketingul Serviciilor) si unul specific (pentru care sunt concepute discipline gen Marketing in turism ). Programele de invatamant superior Marketing si Economia Comertului, Turismului Serviciilor includ in structura lor toate cele trei tipuri de astfel de discipline.
Pentru a face trecerea de la Marketingul general, la Marketingul Serviciilor si de aici la Marketingul in turism (de la intreg la parti), cartea de fata a fost conceputa, redactata si structurata de asa maniera incat sa contina informatii esentiale de la toate cele trei niveluri, pe care autorii ei le-au considerat utile tuturor celor interesati de bunul mers al afacerilor din domeniul turismului (intreprinzatori, marketeri, studenti ai programelor de invatamant superior orientate spre acest sector etc.), precum si oricarui cititor dornic sa patrunda in universul marketingului. Urmarindu-se (pe cat posibil) evitarea suprapunerilor intre cunostintele furnizate de Marketingul general (Bazele Marketingului), Marketingul in Servicii si Marketingul in turism (adica prin trecerea de la general, la particular si apoi la specific), continutul cartii este dominat de problematica stricta aferenta turismului (chiar daca capitolele ei – dedicate pietei, produselor, pretului, promovarii, distributiei, comportamentului consumatorilor etc.
– sunt similare cu cele intalnite in celelalte doua cursuri). Totodata, cititorul interesat doar de marketingul in domeniul turismului, pe seama informatiilor care-i dau cartii continutul, poate parcurge si drumul in sens invers (de la turism la servicii, iar de aici, prin extrapolare, la general).

Marketing in turism
de

Ar putea să îți placă și…

  • Circulatia fortei de munca in spatiul economic european - Andrei Dobrescu - PRO UNIVERSITARIA

    Circulatia fortei de munca in spatiul economic european

    De

    Editura

    Din cuprins: • Acquis-ul comunitar in domeniul circulatiei fortei de munca •Definirea unor termeni, in domeniul medierii fortei de munca, in conformitate cu reglementarile specifice, din Romania si UE •Conditii de angajare a cetatenilor straini…

    Pret:

    24
    21.6 LEI
  • Desfatarile si mahnirile muncii - Alain de Botton - VELLANT

    Desfatarile si mahnirile muncii

    De

    Editura

    Cand este o slujba plina de sens? Ori de cate ori ne ingaduie sa le producem placere sau sa le alinam suferinta altora. Desi adesea suntem deprinsi sa ne gandim la noi ca fiind eminamente…

    Pret:

    37.9 LEI
  • Primii pasi ca investitor la bursa - Ileana Vrejba - C.H. BECK

    Primii pasi ca investitor la bursa

    De

    Editura

    Doriti sa va investiti profitabil economiile? Ati vrea sa obtineti un profit de peste 20-25%, mai mult decat dobanda de la orice banca din lume? Daca raspunsul la aceste intrebari este DA, cartea pe care…

    Pret:

    59.9 LEI
  • Schimba-ti afacerea prin NLP - Lindsey Agness - CURTEA VECHE

    Schimba-ti afacerea prin NLP

    De

    Editura

    Lindsey Agness este autoarea bestsellerurilor Change your life with NLP si Still 25 Inside si este un instructor NLP cu experienta. Si-a inceput cariera in cadrul administratiei locale inainte de a deveni, in 1994, consultant…

    Pret:

    35.65
    33.87 LEI
  • Secretele negocierii in afaceri - Cristian Cojocaru - EVRIKA

    Secretele negocierii in afaceri

    De

    Editura

    Rezultatele negocierii sunt cele care determina soarta unei natiuni, dezvoltarea unei companii sau obtinerea unei cresteri de salariu. Negocierea este un proces in care intram aproape in fiecare zi. Uneori castigam, alteori pierdem. Mai important…

    Pret:

    34.9
    27.92 LEI
  • Studii de caz privind managementul organizatiilor din Romania in contextul transformarilor si crizelor actuale - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Studii de caz privind managementul organizatiilor din Romania in contextul transformarilor si crizelor actuale

    De

    Editura

    Societatea Academica de Management din Romania (SAMRO), organizatia nationala stiintifica de elita in domeniul managementului, publica in acest an al patrulea volum din seria culegerilor de caz elaborate in anii 2017, 2020, 2022. Volumul Studii…

    Pret:

    55
    49.5 LEI
  • Socialismul, aceasta amagire! - Benjamin Powell, Robert Lawson - ACT SI POLITON

    Socialismul, aceasta amagire!

    De

    Editura

    Socialismul, aceasta amagire! Doi economisti la un pahar prin lumea nelibera / Socialism Sucks: Two Economists Drink Their Way Through the Unfree World de Robert Lawson si Benjamin Powell este, probabil, singura carte pe care…

    Pret:

    47 LEI
  • Harta diferentelor culturale - Erin Meyer - GRUPUL EDITORIAL ART

    Harta diferentelor culturale

    De

    Editura

    Harta diferentelor culturale. Cum sa depasesti barierele nevazute din lumea afacerilor internationale Pana nu demult, angajatii companiilor colaborau aproape exclusiv cu conationali. Azi tot mai multi fac parte din retele globale si intra in contact…

    Pret:

    48 LEI
  • Investitii. Evaluarea investitiilor - Teodor Hada, Iulia Iuga - PRO UNIVERSITARIA

    Investitii. Evaluarea investitiilor

    De

    Editura

    Investitii. Evaluarea investitiilor. Teorie. Studii de caz. Monografie contabila Autori: Teodor Hada, Iulia Iuga, Luminita Deaconu, Diana Vicol, Mihai Carut…

    Pret:

    77
    69.3 LEI
  • Dictionar economic roman italian - Mariana Sandulescu - UNIVERSITARIA CRAIOVA

    Dictionar economic roman italian

    De

    Editura

    Pret:

    25 LEI
  • Limbajul in leadership - Joel Schwartzberg - BUSINESS TECH

    Limbajul in leadership

    De

    Editura

    Limbajul in leadership. Cum sa comunici pentru a-ti inspira si impulsiona oamenii sa se implice in munca de echipa. • De la autorul bestsellerului Punctul pe I Transmite esenta leadershipului prin fiecare mesaj! Poti fi…

    Pret:

    59.9 LEI
  • Asta schimba totul Capitalism vs Mediu- Naomi Klein - VELLANT

    Asta schimba totul Capitalism vs Mediu- Naomi Klein

    De

    Editura

    Naomi Klein a absolvit London School of Economics si semneaza articole in The Nation si The Guardian. A devenit cunoscuta in intreaga lume datorita lucrarilor No Logo (2000) si Doctrina socului (2007) plasandu-se in avangarda…

    Pret:

    43 LEI