Acasa/

/

100 de legi eterne ale succesului in business

Autor:
100 de legi eterne ale succesului in business - Brian Tracy - CURTEA VECHE
Detalii:
… dupa cum spunea Winston Churchill: Curajul este considerat pe buna dreptate cea mai importanta virtute, care face posibile toate celelalte virtuti . Liderii au curajul sa ia decizii si sa actioneze cand se confrunta…
Categorie
Editura
Autor

48.2

50.74
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2020
ISBN:
9786064404749
Recenzii
5/5

Descriere

… dupa cum spunea Winston Churchill: Curajul este considerat pe buna dreptate cea mai importanta virtute, care face posibile toate celelalte virtuti .
Liderii au curajul sa ia decizii si sa actioneze cand se confrunta cu indoiala si nesiguranta, chiar si atunci cand nu exista nicio garantie de succes. Aptitudinea de a lua initiativa si de a pasi inainte cu incredere, chiar si cand este posibil ca rezultatul sa se dovedeasca a fi negativ, este marca leadershipului.
Leadershipul nu inseamna absenta fricii. Leadershipul este controlul fricii – dominarea ei.
Cu totii avem spaimele noastre; liderii sunt pur si simplu acei oameni care isi infrunta temerile si actioneaza in ciuda lor. Actionand plin de curaj ori de cate ori este nevoie, ajungi sa te obisnuiesti sa nu-ti mai fie teama.
Majoritatea oamenilor au tendinta fireasca de a evita sau de a da inapoi in fata lucrurilor de care se tem. Dar daca iti impui sa te impotrivesti acestei porniri naturale si procedezi exact invers, alegand in schimb sa infrunti fatis lucrul de care te temi, teama ta se micsoreaza si isi pierde puterea pe care o are asupra ta.
Actorul Glenn Ford a declarat odata: Daca nu faci lucrul de care iti este frica, atunci frica ajunge sa-ti controleze viata . Cele doua obstacole majore in calea succesului si a eficientei personale sunt teama de esec si teama de a fi criticat.
Dar orice succes este precedat de multe esecuri si acompaniat de nenumarate critici. Lectiile pe care le inveti din aceste esecuri si capacitatea de a trece peste remarcile critice sunt cele care fac posibil succesul pe termen lung…
Nu exista niciodata suficient timp pentru toate lucrurile care trebuie facute, dar exista intotdeauna suficient timp pentru cele mai importante dintre ele. Cand esti presat sa rezolvi un lucru inainte de un anumit termen-limita, esti obligat sa fii cu mult mai eficient decat ai fi daca ai sti ca ai suficient timp la dispozitie.
Acest lucru explica motivul pentru care foarte multi oameni isi duc treaba la bun sfarsit doar atunci cand se confrunta cu termene-limita urgente. Aminteste-ti de Legea lui Parkinson: Munca se dilata pentru a umple timpul disponibil.
Daca ai de facut un lucru care dureaza doua ore si ai la dispozitie pentru asta o zi intreaga, munca respectiva tinde sa se dilate progresiv si va dura o zi intreaga sa finalizezi cele doua ore de munca. Cu toate acestea, si reciproca este la fel de valabila.
Cu alte cuvinte: Munca se contracta pentru a umple timpul disponibil . Aplica aceasta lege stabilind termene-limita care te obliga sa finalizezi mult mai repede sarcina.
Analizeaza-ti in mod continuu munca si concentreaza-ti atentia pe finalizarea sarcinii celei mai importante, a sarcinii care reprezinta cea mai pretioasa contributie pe care o poti aduce, la data stabilita, daca nu mai repede. Iata patru intrebari pe care ti le poti pune in fiecare zi ca sa fii sigur ca ramai concentrat pe sarcinile cele mai importante: 1.
Care sunt activitatile mele cele mai valoroase?. Care sunt cele care imbunatatesc cel mai mult calitatea muncii mele?
2. Care sunt zonele in care am rezultate cheie?.
Care sunt rezultatele specifice pe care am fost angajat sa le obtin? 3.
Ce sunt platit sa fac la locul de munca? De ce primesc salariu?
Care sunt sarcinile care mi s-au alocat? 4.
Care sunt activitatile pe care eu, si numai eu, le pot face si care, indeplinite cu pricepere, sunt cu adevarat importante. Daca nu imi fac eu treaba, sarcina ramane neindeplinita.
Dar daca imi fac treaba, si mi-o fac bine, munca si viata mea vor fi semnificativ mai bune. Care sunt acele activitati?…

100 de legi eterne ale succesului in business
de

Ar putea să îți placă și…

  • Esecuri de succes Vol.1 + Vol.2 + Cutie cadou Ed.2 - Vlad Mocanu - EVRIKA

    Esecuri de succes Vol.1 + Vol.2 + Cutie cadou Ed.2

    De

    Editura

    Esecuri de succes. Esecul vazul prin ochii celor care au atins succesul – Volumul I + Volumul al II-lea include cutie cadou Setul cuprinde volumele: •Esecuri de succes – Volumul I • Esecuri de succes…

    Pret:

    104.67
    83.74 LEI
  • Scara magica spre succes - Napoleon Hill - ACT SI POLITON

    Scara magica spre succes

    De

    Editura

    Scara magica spre succes / The Magic Ladder to Success de Napoleon Hill prezinta intr-o forma foarte condensata, toti cei saptesprezece factori care stau la baza filosofiei Legii succesului elaborate de autor. Filosofia respectiva reprezinta…

    Pret:

    41.23 LEI
  • Minidictionar de management 7: Managementul comparat international - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Minidictionar de management 7: Managementul comparat international

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (7) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11.64
    9.89 LEI
  • Principiile unei afaceri-star - Richard Koch - ACT SI POLITON

    Principiile unei afaceri-star

    De

    Editura

    Cartea de afaceriPrincipiile unei afaceri-star(The Star Principle. How It Can Make You Rich), de Richard Koch. Autorul spune ca aceasta lucrare este o fuziune intre viata sa de consultant pe probleme de strategie, cea de…

    Pret:

    33.84 LEI
  • Comunicare organizationala

    De

    Editura

    Intr-un mediu din ce in ce mai concurential, comunicarea organizationala devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifesta interes pentru alege- rea unor sisteme de pilotare a activitatilor care asigura…

    Pret:

    71.89
    61.11 LEI
  • Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii - Robert B. Cialdini - BUSINESS TECH

    Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii

    De

    Editura

    Totul despre influentare. Psihologia persuasiuniiCercetari de ultima ora si studii de caz relevante pentru momentul prezent. Include un nou principiu al persuasiunii. Perspective de o mare finete psihologica privind mediul online actual. Amplifica-ti puterea de…

    Pret:

    126.76 LEI
  • Comunicarea defectuoasa - Douglas Stone, Bruce Patton, Sheila Heen - CURTEA VECHE

    Comunicarea defectuoasa

    De

    Editura

    Indiferent de domeniul in care lucram, toti trebuie sa stim cum sa comunicam eficient. Aceasta carte ne deschide ochii asupra lucrurilor care ne ingreuneaza uneori comunicarea, impiedicandu-ne sa avem anumite conversatii si sa le gestionam…

    Pret:

    52.86
    50.22 LEI
  • Arta persuasiunii Ed.3 - Juliet Erickson - CURTEA VECHE

    Arta persuasiunii Ed.3

    De

    Editura

    Arta persuasiunii este un ghid practic menit sa sublinieze importanta comunicarii persuasive in asigurarea reusitei profesionale. Indiferent care este obiectul unei negocieri, succesul va fi de partea celui care stie sa comunice mai eficient, influentand…

    Pret:

    52.86
    50.22 LEI
  • Ghidul trainerului de top - Paula Avram, Calin Iepure, Razvan Curcubata, Bogdan Vaida - TAIDA

    Ghidul trainerului de top

    De

    Editura

    • Urmezi procesul prin care devii trainerui ideal aI participantului tau ideal; • Descoperi aptitudinile necesare trainerului dedicat si apreciat in meseria lui; • Dobandesti know-how aplicabil in invatarea experientiala, un concept inovator de care…

    Pret:

    33.3 LEI
  • Dezvoltarea economica a Chinei si implicatiile in lume - Cai Fang - IDEEA EUROPEANA

    Dezvoltarea economica a Chinei si implicatiile in lume

    De

    Editura

    Desi a luat parte la runda precedenta de globalizare economica, China nu este un factor de decizie. In noua runda anticipata de globalizare, China trebuie si va juca un rol de conducere mai important, devenind…

    Pret:

    99.9 LEI
  • Cum sa ajungi manager - Linda A. Hill - METEOR PRESS

    Cum sa ajungi manager

    De

    Editura

    Linda Hill a fost desemnata in 2012 de catre Harvard Business Review unul dintre cei mai influenti manageri, ocupand locul 16 in topul Thinkers50 . Lucrarea de fata, editata de Harvard Business Press, surprinde dificultatile…

    Pret:

    32.59 LEI
  • Limbajul vanzarilor. Arta si stiinta comunicarii in vanzari - Andy Eilers, Tom Hopkins - PRESTIGE

    Limbajul vanzarilor. Arta si stiinta comunicarii in vanzari

    De

    Editura

    Te-ai intrebat vreodata de ce iti e mai usor sa vorbesti cu unii oamenii decat cu altii? E simplu – folositi acelasi limbaj! Asta nu inseamna neaparat ca vorbiti limba engleza sau aveti un dialect…

    Pret:

    63.43 LEI
100 de legi eterne ale succesului in business
de