Comunicare si negociere in afaceri

De: Stefan Prutianu

Comunicare si negociere in afaceri

Editura: Polirom

An aparitie: 1998

ISBN: 973-683-051-9

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Comunicare si negociere in afaceri, de: Stefan Prutianu

Lucrarea prezinta comunicarea interculturala, reactiile spontane, structurarea timpului ca elemente definitorii in negocierea afacerilor, ca legi psihologice ale perceptiei celuilalt. Experienta in relatiile interumane si cunoasterea individului din punct de vedere psihologic sint definitorii in cresterea competentei comunicative. Intr-un stil colocvial si cu o deschidere spre domenii care nu tin strict de cel economic, autorul ofera un ghid de real folos in incheierea afacerilor. Cuprins: Tehnici de negociere si manipulare • Strategia ca mod de gindire • Reactiile spontane • Tactici, tehnici, scheme si trucuri de negociere • Tipuri fundamentale de strategii • Alegerea tipului de strategie • Tehnici de vinzare • Rutina si creativitate în vinzari • Procesul de vinzare • Ce înseamna un vinzator bun? • Tehnici de comunicare interpersonala • Cum construim un raport interpersonal • Mesajul verbal • Mesajul paraverbal • Mesajul trupului • Alte indicii non-verbale • Comunicarea interculturala • Atentie la mesajul non-verbal! • Ascultarea • Stilul de comunicare • Comentarii finale • Tehnici de argumentare si persuasiune • Argumentul si argumentatia • Regulile de aur ale argumentarii • Reguli simple de persuasiune bazate pe ascultare • Ordinea prezentarii argumentelor • Transpunerea schemei de argumentare într-un joc de carti • Analiza tranzactionala • Starile eului • Semnele de recunoastere • Tranzactiile. Analiza tranzactionala • Structurarea timpului • Simbioza, neimplicarea si pasivitatea • Emotiile si colectiile de timbre • Pozitiile de viata • Scenariile de viata • Elemente de psihoterapie AT • Negocierea afacerilor • Conceptul de negociere • Principii de baza • Tipuri fundamentale de negociere • Particularitati ale negocierilor comerciale • Cadrul general al negocierilor • Factorii generali de influenta • Conditiile negocierii • Procesul de negociere • Perceptia mesajelor • Subiectivitate, selectivitate si gindire • Procesul de perceptie • Senzatia • Organizarea stimularii senzoriale • Legi psihologice ale perceptiei si manipularii • Interpretarea si reprezentarea • Erori de perceptie • Perceptia extrasenzoriala • Perceptie subliminala • Perceptia la limita subliminalului • Comunicarea umana • Putina istorie • Ce este comunicarea umana? • Niveluri de comunicare umana • Contextul comunicarii umane • Etica comunicarii umane • Comunicarea ca proces tranzactional • Comunicare voluntara si involuntara • Ireversibilitatea comunicarii • Comunicare si constiinta de sine

Caracteristici

Titlu:

Comunicare si negociere in afaceri

Autor:

Stefan Prutianu

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Afaceri

Tradus de:

An aparitie:

1998

Numar pagini:

280

Format:

160 x 235 mm

Comunicare si negociere in afaceri, de: Stefan Prutianu

Fragmente

Comentarii la Comunicare si negociere in afaceri

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Comunicare si negociere in afaceri unui prieten

Carti de acelasi autor