Agentia de publicitate. Reconfigurari ale muncii in industria creativa Cartea isi propune sa prezinte transformarile din industria creativa, provocate de contextul pandemic, care au produs schimbari semnificative asupra muncii din agentiile de publicitate.
Adaptarea la noul stil de lucru s-a facut prin experimentare, cautandu-se atat mijloace de eficientizare a muncii, cat si de mentinere a echilibrului dintre viata profesionala si cea personala. La baza cartii stau interviuri cu profesionisti din agentiite de publicitate locale si globale.
Multe dintre solutiile de organizare a muncii gasite in pandemie si-au dovedit relevanta si ulterior. Rezultatele cercetarii sunt importante pentru intelegerea transformarilor actuale ale activitatii din agentiile de publicitate.
Cu siguranta, putem vorbi de o reconfigurare a muncii in advertising, in prezent.
Care informatii sunt adevarate? • O destinatie estivala in Imperiul Roma •Un oras ingropat timp… Vezi produsul >>
Cadoul care se daruieste de doua ori si se foloseste generatii intregi. Cartea este pe… Vezi produsul >>
Patruzeci de povestiri istorice pline de har si invataturi se adreseaza in primul rand elevilor… Vezi produsul >>
Pachetul contine titlurile: • Paffi. Puiul de dragon la scoala(28 pagini) •Paffi. Puiul de dragon… Vezi produsul >>
Pachetul contine titlurile: • Poveste de Craciun(96 pagini) • Oliver Twist (96 pagini) • Vechiul… Vezi produsul >>
Descopera micile aventuri din aceasta carticica distractiva. Cauta si gaseste autocolantele lipsa de la fiecare… Vezi produsul >>