Agentia de publicitate - Romina Surugiu, Madalina Moraru - TRITONIC
Detalii:
Agentia de publicitate. Reconfigurari ale muncii in industria creativa Cartea isi propune sa prezinte transformarile din industria creativa, provocate de contextul pandemic, care au produs schimbari semnificative asupra muncii din agentiile de publicitate. Adaptarea la…

43

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2025
ISBN:
9786067498356
Recenzii
5/5

Recenzia noastra

Cartea „Agentia de publicitate” scrisă de Madalina Moraru e ca un dialog sincer cu cineva care vrea să înțeleagă schimbările din lumea publicității, mai ales după experiența impresionantă a pandemiei. Știți cum e, totul s-a dat peste cap aproape peste noapte, iar industria creativă nu a stat pe loc. În paginile acestei cărți, autoarea ne poartă într-o călătorie prin aceste transformări, împărtășindu-ne povestile unor profesioniști din agențiile locale și globale. Ce mi-a plăcut cel mai mult e modul în care Madalina vorbește despre încercarea de a ține pasul cu noul mod de lucru. Se vede că a stat de vorbă cu oameni reali, care au avut de înfruntat schimbările acestea drastice, și ne povestesc despre probleme, dar și despre soluții ingenioase. Genul acela de povești care te fac să realizezi că nu e totul atât de complicat cum pare – ci mai degrabă despre adaptare și creativitate. Cartea vorbește despre cum, în ciuda dificultăților, unele soluții găsite în pandemie au rămas și după. Tot felul de metode de lucru remote, de echilibru între viața profesională și cea personală, au devenit parte din noua normalitate. Și cel mai important, nu sunt doar teorie, ci rezultatele acestor schimbări chiar funcționează. M-a impresionat faptul că aceste experiențe au fost testate, ajustate și, în unele cazuri, perfecționate, devenind componente esențiale ale muncii din publicitate de acum înainte. În final, cartea ne arată o imagine clară: industria publicitară nu mai e aceeași. E ca și cum s-a reconfigurat, și asta nu e neapărat un lucru rău. Din contră, pare să fie o oportunitate de a fi mai flexibili, mai creativi și mai conectați la realitate. Dacă vreți o lectură care să vă ajute să înțelegeți cum se schimbă lumea în care lucrăm, sigur o să găsiți în această carte inspirație și o perspectivă realistă și umană asupra mea de a face business în zilele noastre.

Agentia de publicitate
de

Descriere

Agentia de publicitate. Reconfigurari ale muncii in industria creativa Cartea isi propune sa prezinte transformarile din industria creativa, provocate de contextul pandemic, care au produs schimbari semnificative asupra muncii din agentiile de publicitate.
Adaptarea la noul stil de lucru s-a facut prin experimentare, cautandu-se atat mijloace de eficientizare a muncii, cat si de mentinere a echilibrului dintre viata profesionala si cea personala. La baza cartii stau interviuri cu profesionisti din agentiite de publicitate locale si globale.
Multe dintre solutiile de organizare a muncii gasite in pandemie si-au dovedit relevanta si ulterior. Rezultatele cercetarii sunt importante pentru intelegerea transformarilor actuale ale activitatii din agentiile de publicitate.
Cu siguranta, putem vorbi de o reconfigurare a muncii in advertising, in prezent.

Agentia de publicitate
de

Ar putea să îți placă și…

Exit mobile version