Acasa/

/

Be Branded

Autor:
Be Branded - Dana Lupsa - EDITURA CREATOR
Detalii:
Be Branded sau cum sa devii un profesionist memorabil Dana Lupsa este lector universitar doctor la Universitatea Transilvania din Brasov, Facultatea de stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, unde preda, inca din anul 2003, discipline din…
Categorie
Editura
Autor

41.23

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2019
ISBN:
6426308003675
Recenzii
5/5

Descriere

Be Branded sau cum sa devii un profesionist memorabil Dana Lupsa este lector universitar doctor la Universitatea Transilvania din Brasov, Facultatea de stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, unde preda, inca din anul 2003, discipline din sfera managementului. Pasiunea pentru comunicare si branding s-a nascut odata cu asociatia pe care o conduce din anul 2014, Asociatia Happy Moms , care are ca scop sustinerea femeilor si mamelor care isi doresc sa devina antreprenoare prin programe educationale si networking.
Profesia de PR, consultanta in management, marketing si comunicare, cursurile de branding si comunicare sustinute constant pentru publicul larg sau pentru antreprenoare, preocuparea pentru dezvoltarea personala si spirituala, au condus la ceea azi putem numi brandul Dana Lupsa. Dana lucreaza doar cu femei deoarece le intelege provocarile, stie cum sa le motiveze si ii place sa le ajute sa straluceasca din punct de vedere profesional.
Cartea BeBranded este un ghid complet si complex de branding personal care, prin prisma exercitiilor practice, a explicatiilor si a propriei povesti a autoarei, inspira la a descoperi autenticul valorilor si misiunii noastre personale, a le da viata si a le imbraca in „vesmintele” potrivite si apoi a le comunica pline de entuziasm si bucurie.

Be Branded
de

Ar putea să îți placă și…

  • Consilierea filosofica in organizatii - Vasile Hategan - EIKON

    Consilierea filosofica in organizatii

    De

    Editura

    Volumul pe care il propunem are o abordare editoriala si de cercetare aparte, in sensul in care am restrans aria de prezentare asupra unui singur domeniu de practica a filosofiei si eticii, aratand modalitati de…

    Pret:

    25 LEI
  • Arta de a fi moral in audit. Dileme etice intre moralitate si legalitate - Marta Tomosioiu (Tache) - PRO UNIVERSITARIA

    Arta de a fi moral in audit. Dileme etice intre moralitate si legalitate

    De

    Editura

    Cartea Arta de a fi moral in audit. Dileme etice intre moralitate si legalitate reprezinta un adagiu adus auditului care doreste sa-i constientizeze pe cei care au rolul de a proclama adevarul de la nivelul…

    Pret:

    47.58
    40.44 LEI
  • Bluff. Cacealmaua bancilor centrale si criza economica - Anjum Hoda - RAO

    Bluff. Cacealmaua bancilor centrale si criza economica

    De

    Editura

    O teorie oportuna si provocatoare care isi propune sa demaste cauza principala a crizelor financiare recurente din ultimii douazeci de ani. Explicatia oficiala si larg acceptata a crizei economice globale din 2007-2009 sustine ca bancile…

    Pret:

    37
    31.45 LEI
  • Cel mai surprinzator secret - Earl Nightingale - BUSINESS TECH

    Cel mai surprinzator secret

    De

    Editura

    Cel mai surprinzator secret – Cheia succesului sau esecului este in mainile tale! Cum vei folosi, in favoarea ta, cel mai surprinzator secret! Descopera formula secreta pentru succes! Earl Nightingale este, fara indoiala, nu doar…

    Pret:

    42.18 LEI
  • Secrete de la Capra Chicotitoare - Shann Nix Jones - ACT SI POLITON

    Secrete de la Capra Chicotitoare

    De

    Editura

    Secrete de la Capra Chicotitoare. Cum o turma de capre mi-a salvat familia si a dus la fondarea unei afaceri ce a devenit un fenomen de sanatate naturala Secrete de la Capra Chicotitoare / Secrets…

    Pret:

    50.74 LEI
  • Realitatea in afaceri - Guy Kawasaki - AMSTA PUBLISHING

    Realitatea in afaceri

    De

    Editura

    Antreprenor, venture capitalist, blogger si guru in afaceri, Guy Kawasaki a abordat timp de mai bine de un sfert de secol, notiunea de afaceri, intr-o maniera mai putin conventionala. Trendurile indoielnice, teoriile superficiale, jargonul excentric,…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Ce am invatat despre investitii de la Darwin - Pulak Prasad - PILOTBOOKS

    Ce am invatat despre investitii de la Darwin

    De

    Editura

    In contextul volatilitatii extreme si a incertitudinilor induse de evenimente neprevazute care s-au succedat rapid in ultimii ani, profesia de investitor pare sa fie in impas. Marea majoritate a administratorilor de fonduri de actiuni nu…

    Pret:

    73 LEI
  • Codul Armonic - ghid de automotivare - Julien Bratu - KAIZEN

    Codul Armonic

    De

    Editura

    Cu ocazia celei de-a XIX-a intalniri Kaizen Manager Club, a fost lansata cartea ”Codul Armonic – Ghid de Automotivare”, autor Julien Bratu. Invitatii Kaizen Manager Club au apreciat ca aplicarea Codului Armonic ii va ajuta…

    Pret:

    26.43 LEI
  • Dictionar de marketing englez-roman - A. Ivanovic, P.H. Collin - STIINTA

    Dictionar de marketing englez-roman

    De

    Editura

    Dictionarul pune la dispozitie persoanelor interesate un amplu vocabular de termeni utilizati in marketing, inclusiv cuvinte privind cercetarea pietei, publicitatea, asistenta promotionala, tehnicile de vanzare. Cei 6500 de termeni principali si expresii asociate sunt explicate…

    Pret:

    31.72 LEI
  • Irational in mod previzibil - Dan Ariely - PUBLICA

    Irational in mod previzibil

    De

    Editura

    Irational in mod previzibil. Fortele ascunse care ne influenteaza deciziile Suntem cu totii mult mai putin rationali decat presupune teoria economica standard. In plus, aceste manifestari irationale de care noi dam dovada nu sunt nici…

    Pret:

    68.71
    54.97 LEI
  • Ghidul unui business coach de succes. Tactici dovedite pentru obtinerea de rezultate - Adrian Cioroianu, Cristian Cojocaru, Georgiana Cristea, Viorel Tascau - EVRIKA

    Ghidul unui business coach de succes. Tactici dovedite pentru obtinerea de rezultate

    De

    Editura

    De ce o carte despre coaching? Pe de-o parte, daca analizam mediul de afaceri romanesc si nevoile lui de dezvoltare, observam ca modul in care diverse companii isi desfasoara activitatea poate fi imbunatatit semnificativ prin…

    Pret:

    52.75
    42.2 LEI
  • Competitia pentru viitor - Gary Hamel, C. K. Prahalad - METEOR PRESS

    Competitia pentru viitor

    De

    Editura

    Din Competitia pentru viitor , managerii afla cum pot schimba domeniile in care-si desfasoara activitate. Gary Hamel di C.K. Prahalad reusesc sa-i arate cititorului ce trebuie sa faca firma lui in prezent pentru a putea…

    Pret:

    49.9 LEI
Be Branded
de