Acasa/

/

Brand. Jocul antreprenorial la alt nivel. Teorie si practica in marketing

Autor:
Brand. Jocul antreprenorial la alt nivel. Teorie si practica in marketing - Simona Gabriela Buzatu - PAGINARIUM
Detalii:
B RAND. Jocul antreprenorial la alt nivel a fost scrisa din necesitate, fiind primul ghidcomplet in limba romana despre branding, dedicat antreprenorilor romani si pasionatilor demarketing. Cartea trateaza subiectul brandului de la A-Z, pornind de…
Categorie
Editura
Autor

79

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2020
ISBN:
9786069488652
Recenzii
5/5

Descriere

B RAND. Jocul antreprenorial la alt nivel a fost scrisa din necesitate, fiind primul ghidcomplet in limba romana despre branding, dedicat antreprenorilor romani si pasionatilor demarketing.
Cartea trateaza subiectul brandului de la A-Z, pornind de la istoria acestuia, modul in carefunctioneaza, exemple locale si globale, pana la strategii de pozitionare de brand si modul incare poate fi folosit acest sistem de gandire in prezent si viitor pentru a incepe sau pentru adezvolta o afacere de orice dimensiune. Editura Paginarium iti propune o carte ce are 250 de pagini full color, iar informatia esteimpartita in 17 capitole, fiecare dintre ele abordand cate un aspect important despre brandingsi rebranding local si international.Prin cumpararea cartii tiparite, vei avea acces la toate cele 3 variante ale informatiei: print,digital si audiobook, putand astfel sa-ti alegi stilul favorit de invatare.
In completareainformatiei din carte, ai acces si la 5 continuturi video secrete, inserate in cadrul anumitorcapitole care vin sa iti completeze experienta. Simona Gabriela Buzatu este fondatorul Artvisiona, studioul de branding de la A la Z,infiintat in anul 2003.
Aici, inconjurata de cei mai buni specialisti, a lucrat la peste 500 deproiecte locale si internationale.Mult timp, informatiile prezentate in carte nu au fost accesibile publicului larg, insa acum elesunt si pot fi puse in aplicare, indiferent de marimea financiara a companiei tale. Te vom ghida sa adopti un mod de gandire aparte, care sa te ajute sa ajungi la esenta siunicitatea afacerii pe care vrei sa o dezvolti.
Ne-am ales cu grija cuvintele, exemplele siexercitiile, pentru a crea o carte accesibila tuturor celor care vor sa creeze afaceri care sadainuiasca in timp. – Editorul

Brand. Jocul antreprenorial la alt nivel. Teorie si practica in marketing
de

Ar putea să îți placă și…

  • Tribul mentorilor - Timothy Ferriss - ACT SI POLITON

    Tribul mentorilor

    De

    Editura

    Tribul Mentorilor: Scurte sfaturi de viata de la cei mai buni din lume Tribul Mentorilor: Scurte sfaturi de viata de la cei mai buni din lume / Tribe of Mentors: Short Life Advice from the…

    Pret:

    69 LEI
  • Analiza economico-financiara. Concepte si studii de caz - Willi Pavaloaia, Marius Dumitru Paraschive - ECONOMICA

    Analiza economico-financiara. Concepte si studii de caz

    De

    Editura

    Indiferent de profil, dimensiune si spatiul social-economic in care activeaza, orice intreprindere trebuie sa-si probeze cu permanenta viabilitatea, capacitatea de a comunica si adapta, performantele economico-financiare cu atat mai mult, cu cat mecanismele economiei de…

    Pret:

    45 LEI
  • TED Talks. Ghidul oficial TED pentru vorbit in public

    De

    Editura

    Din 2001, de la preluarea TED, Chris Anderson ne-a demonstrat ca discursurile scurte si atent concepute pot fi cheia care descatuseaza empatia, starneste entuziasmul, impartaseste informatia si promoveaza un vis comun. Gandit cum trebuie, un…

    Pret:

    55 LEI
  • De ce pisicile nu latra - Iva Berghmann - INSPIRALIS

    De ce pisicile nu latra

    De

    Editura

    De ce pisicile nu latra. Manual modern de networking si relatii Intr-o lume atat de inter-conectata, puterea si valoarea unei companii sau a unei persoane este data de relatiile pe care le are si de…

    Pret:

    89.25 LEI
  • Economia informala - Laura Mariana Vladuca - PRO UNIVERSITARIA

    Economia informala

    De

    Editura

    Economia informala.Efecte asupra dezvoltarii robuste a societatii Din cuprins: • Interferente conceptuale intre economia reala si economia subterana • Efectele economiei informale asupra economiei de piata • Evaziunea din spatele falimentelor societatilor comerciale in Romania…

    Pret:

    37
    33.3 LEI
  • Marketing. Practici si studii de caz - Alexandru-Mircea Nedelea - PRO UNIVERSITARIA

    Marketing. Practici si studii de caz

    De

    Editura

    Cartea Marketing. Practici si studii de caz este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii…

    Pret:

    32
    28.8 LEI
  • Particularitati ale contabilitatii entitatilor - Sorin-Constantin Deaconu - C.H. BECK

    Particularitati ale contabilitatii entitatilor

    De

    Editura

    Pret:

    34.9
    33.16 LEI
  • In gradina japoneza - Gabriela-Elena Mech - BMI

    In gradina japoneza

    De

    Editura

    In gradina japoneza. Self-leadership prin conversatii inspirationale de coaching si mentorat O carte inspirationala ce imbina invitatia la introspectie cu invataminte pretioase confirmate de cele mai relevante studii despre fericire, autocunoastere si relationare realizate de…

    Pret:

    29 LEI
  • Formarea si sau dezvoltarea echipelor de vanzari - Aurel Boncioaga - BRASOV

    Formarea si sau dezvoltarea echipelor de vanzari

    De

    Editura

    Formarea si sau dezvoltarea echipelor de vanzari. Cum sa crestem echipe de vanzari marete Cred cu putere ca suntem capabili si este in puterea noastra sa nu mai repetam greselile trecutului, ale noastre sau ale…

    Pret:

    68 LEI
  • Tu nu ai nevoie de un titlu ca sa fii un adevarat lider - Mark Sanborn - BUSINESS TECH

    Tu nu ai nevoie de un titlu ca sa fii un adevarat lider

    De

    Editura

    Tu nu ai nevoie de un titlu ca sa fii un adevarat lider. Cum poti exercita oriunde o influenta pozitiva Citeste aceasta carte si… • Iti vei modela intr-o maniera pozitiva cariera si viatal •…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Revitalizarea invatarii prin metoda interviului Vol.1 - Gabriel Mugurel Dragomir - PRO UNIVERSITARIA

    Revitalizarea invatarii prin metoda interviului Vol.1

    De

    Editura

    Revitalizarea invatarii prin metoda interviului cuprinde doua volume. Acest prim volum este dedicat interviului ca metoda si aplicarii lui in conditii de cercetare. L-am scris ca pe un imbold personal, ca rezultat al unor cautari…

    Pret:

    37
    33.3 LEI
  • Detectarea denaturarilor performantei financiare si asigurarea stakeholderilor asupra calitatii castigurilor - Mihaela-Maria Mihalcea - PRO UNIVERSITARIA

    Detectarea denaturarilor performantei financiare si asigurarea stakeholderilor asupra calitatii castigurilor

    De

    Editura

    Maximizarea beneficiilor in mod machiavelic poate determina o companie sa-si manipuleze cifrele si informatiile raportate in situatiile financiare, in detrimentul tuturor stakeholderilor. Avand in vedere experientele din trecut privind marile scandaluri financiare care au zguduit…

    Pret:

    57
    51.3 LEI