Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa…

22.5

25
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786062612603
Recenzii
5/5

Descriere

Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion, una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi.
-Lect. univ.
dr. Andreea Mitan

Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor
de

Ar putea să îți placă și…

Exit mobile version